ok ongeveer een dik uur en heel wat nieuwe kennis later:
aan geForce:
Heb net de foto van je dvdmod eens goed bekeken. Een duidelijk schema of foto zou ik kunnen gebruiken. Je foto's zijn nogal wazig. Ik zal nog ff googlen want ik ben ook wazig
Ik vind het eigenlijk niet slim van je om die xbox in zo'n oude behuizing te gaan plaatsen.
Er zijn totaal geen verluchtingsgaten in die dvdbehuizing. Het lijkt me ook geen zacht metale behuizing te zijn -> warmte blijft opgestapeld. (kan je direct weten door het gewicht) Zorg ervoor dat er voldoende airflow is en niet enkel langs langzij of vanachter, je zal die kast altijd horizontaal hebben staan. Warmte stijgt en alles zit zo dicht opeen dat de warme lucht niet altijd weg kan.
Heb het ff aan mijn pa gevraagd i.v.m. die powerbutton. Je kan die knop verplaatsen door al die geel kabelkes te gaan verlengen. Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een deftig schema of een foto van die connectie zelf op het moederbord.
Enkele tutorials. Altijd handig om te weten.
- XboxScene.com (engelstalig)
- Xboxchopshop.com (engelstalig)
- Engadget.com (engelstalig)
Ahja want heb net ook telefoon gehad van iemand met een serieuse fout tijdens het modden, Ik laat het modden wel tot de garantie om is.
Warning: Opening your Xbox will void the warranty and carelessness will cause damage to your machine.