@Falcon waarop? de hele X360 + eventueel controller etc. Mijn lege pckast die ik vandaag op't werk heb tussengepakt. De rest van de lak weet ik nog niet wat mee te doen, maar 2,5L was het minste wat ik kon bestellen dus ja... (misschien bijbestellen en onze oude Renault R19 herspuiten, dat gaat wel geen zicht zijn
)
nee hoor, ik heb jaren aan pcmodding gedaan, en die sleepte ik ook mee naar lanparty's etc. dus veel krassen enzo. Maar die Xbox staat mooi stil en zal nooit niet meer verplaatst worden (buiten tijdens het modden
)
De lak (Praxis en consoorten) bladert makkelijk af als je ergens een tikje ofzo gehad hebt. Ik wil gewoon een deftige stevige lak.
En die mooi en uniek oogt. ik heb al verschillende mooie rode Xmods gezien, maar geeneen die ik echt "WOW" vind.
Of ik de controller ook ga doen weet ik nog niet maar waarschijnlijk wel mij kennende
Nu heb ik nog een vraagske. Die cover is die van metaal? of van kunststof? en welk soort???
't zit namelijk zo dat ik een deel van het modden (vooral omhulsel en controller) op mijn werk ga behandelen. Ik ben nl. Plasmaspuiter. Ik verf metalen onderdelen met een waterstofvlam van 10.000°C en speciaal chemisch poeder die voor een roestvrije/krasvrije/waterbestendige/hittebestendige/... laag zorgt.
Maar als dit geen metaal is kan ik die daar al niet mee coaten. Maar der staan nog genoeg andere machines voor andere materialen. Nu moet ik enkel te weten komen wat product dat dus is en dan de juiste behandeling zoeken.
Zowiezo eerst zandstralen (oh and by the way I love my new job
)
En als mijn mod tegen dan mislukt (je weet maar nooit) dan mod ik gewoon een aludesktop pc en vlam ik daar de hardware in.
//edit: @dynamike, die spuitbussen van de gamma, praxis etc dat is lak, spuitplamuur is nog iets heel anders.
Klik om te vergroten...