1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dat wordt lastig poedercoaten dan.
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dju dat moet ik dan tegen mijn baas zeggen, dan zijn die plaatjes ineens foetsjie ofwa???
    er zijn metaallegeringen die met gemak 10000°C aankunnen. Of hoe kan anders een raket terug de atmosfeer inkomen? (Die zijn nochtans tussen 20.000°C en 50.000°C berekend)
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een heel andere vraag: ik wil dit gaan maken: (ben ik al mee bezig)
    [​IMG]

    nu is mijn vraag: heeft iemand een tip hoe ik mijn xbox moet monteren zodat hij niet te hard gaat trillen als ik de boxxen open zet? zat zelf te denken aan leer of iets dergelijks, maar weet iemand misschien iets beters? alvast bedankt_O_
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij maakt pc's van raketmetaal? Het ging gewoon even om het feit dat het niet slim is een xbox daarmee te spuiten.
     
  5. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ff trug naar mijn vraag aub. weet iemand een oplossing?
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Even terug naar jouw vraag? Voel is aan je hoofd! Er zit 1 fokking post tussen !
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dus?ik wil gwn hulp. thats all. moet mij dan jou post wat boeie?zeker niet als je zo een antwoord gaat geven
    .....slaat egt helemaal nergens op volgens mij mja. whatever..............................
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet waar je het over hebt.

    De onderkant van space shuttle's etc. zijn gemaakt van speciale zwarte tegels welke speciaal daarvoor gemaakt zijn.

    Let er maar eens op.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn wit toch, lijkt me handig anders nemen ze warmte op.
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    zwarte tegels met dezelfde coating als waar ik mee werk (wit)...

    en nu back on-topic... ;)

    Mista-B
    Dat is niet echt aan te raden zo. dus 2 boxen en daar je xbox tussen??? Die boxen geven altijd trillingen, magnetische straling etc. niet echt aan te raden om zo een ontwerp te maken.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    een ander vraagje: is het mogelijk om de voeding van de xbox te vervangen door een gewone pc voeding?wil nl mn eigen xbox omhulsel maken en dan lijkt het me handiger om een pc voeding te gebruiken. details doe ik een andere keer wel. wil nu alleen weten of het kan. alvast bedankt:)
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mensen gezien die het gedaan hebben, ja.
     
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar is het ook aan te raden?ik bedoel, als dr mensen zijn die dat gedaan hebben en het is fout afgelopen dan doe ik het liever niet maar als dat niet zo is, dan natuurlijk wel:9
     
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraag: ik wil een vga-aansluiting op mijn moederbord solderen maar waar en hoe? ik had gelezen dat dynamike dat had gedaan maar ik zou niet weten waar dat hier ergens staat....... iemand die mij kan helpen?ty alvast
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vga aansluiting heeft wel een ander bios nodig, denk daar aan.

    Tutorials:

    http://www.xbox-scene.com/xbox-tutorials.php?p=191|330|#330
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, lekker klooien met biossen...en daar praten we hier dus niet verder over ;)
    ...en dus ook nog een LM1881 IC'tje :)

    Ik heb mijn xbox1 VGA circuitje met IC op een extern printplaatje hangen met VGA aansluiting. (als ik hem gebruik...gebruik hem niet zo vaak meer met een 360 in da house)

    plaatje van mijn xbox1 vga kunstwerkje :9
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou als ik dat zelf ga maken, komt er niets van te recht. zoiets lukt mij dus echt niet. kan ik die niet ergens kopen of is dr miss iemand die die heeft en wegdoet? want ik wil het wel graag hebben. niet dat ik er geen zin heb om aan te beginnen, begrijp me niet verkeerd want ik ben niet lui of sow maar ik bak dr nix van, dat is het probleem........
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je begrijpt wat LangeJan en ik zeiden...maar het blijft dus niet bij een circuitje bouwen....
     
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    i know maar je moet er wel mee beginnen:9 toch? de rest dat vind ik wel uit op een of andere manier.

    heb btw wel een andere vraag. kun je die draden niet verlengen ipv er af te halen en opnieuw te solderen? want dat kan ik het nl wel zelf maken.....
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    solderen is wel beter denk ik, en ook makkelijker
     

Deel Deze Pagina