1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nou das dan ook nie zo leuk lijkt me. mja kijk ik dacht dat dat plastic houdertje in de orginele hdd als afscherming diende dus. mja als jullie zeggen van niet, dank u.

    ik ben eigenlijk op zoek naar foto's van de cube van dyamike. waar kan ik die vinden? ivm met de uitgangen en zo.


    update: ben nu met de video- en geluidkabel bezig. wordt gesplitst. op de achterkant komt een scart-aansluiting voor het beeld(met geluid) en 2 tulp(rood+wit) aansluitingen voor het geluid dmv een versterker.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan in de gallery op xb-t.com. Heb de links net is een keer uit mijn sig gehaald. Stonden alleen maar een beetje onder te stoffen...
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij was niet dood??8) :+
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En nog 1 die niet dood was :thumbs:
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt met tellen toen ik een hand vol had :9
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoort er allemaal bij. \o/
     
  8. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, damn, is wel jmmr dat je ze eruit hebt gehaald, zijn veel te mooi mja, ze zijn nog te vinden he:9

    update: kabel is klaar, heb nu tulp voor het geluid en scart vooor het beeld op de achterkant. vga heb ik maar gelaten. moet nog even wachten op een auto versterkertje en dan kan ik mn 2 boxen van 180 watt direct op de xbox aansluiten:D \o/ het leer is hier ook al. zit alleen nog even met de powerbutton en eject button. wil een staafje maken tussen de leds, zodat je een streep rood licht ziet maar dan moet ik die in het midden gaan induwen om de xbox dvd lade te openen..... mja dat zie ik wel:9
     
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    weer eens een update: versterker is hier. moet alleen nog even een omvormertje van 230 naar 12 volt regelen en dat doet ie het ook:D voor de rest, moet vandaag maar eens het hout gaan halen en laten zagen, dan kan ik alles gaan in passen en doen, end an hoop ik dat ik volgende week het leer er op kan gaan lijmen met bison tix:D *) :9 moet ook nog even een koelertje met rode ccfl regelen en dan die ook ff inbouwen.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan je niet beter het leer opspannen? En op een niet zichtbare plaats vast nieten/timmeren ofzo?
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mista B heb je nog fotos gemaakt van je project lately?
     
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nee opspannen is geen optie. het leer zit dan los. ik ga een tekening in het leer maken met rood en zwart(op de bovenkant van de xbox) dus dit gaat niet. ik zou het leer zowiezo niet opspannen omdat dit niet echt aan te raden is. mijn pa werkt er al 15 jaar mee en ik nu ook een jaar en bison tix is echt de beste manier om het te verwerken.

    nee, moet ik nog even doen. hier eentje van het leer.moet nog rood leer bestellen, deze is me iets te licht. zal dr ook nog een posten van een motor zadel die mijn vader heeft gemaakt. met de zelfde kleurstelling. wel met de goede kleur rood.

    [​IMG]

    btw, weet iemand waar ik een omvormertje kan krijgen voor 230 naar 12 voor mn versterkertje?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok ksnap het :thumbs:
     
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik heb een MEGA probleem!!!!!:'-( :'-(
    mn xbox gaat niet meer aan:confused: vanmiddag doet hij het nog, en nu opeens niet meer. waar ligt dit aan? kan het zijn dat mn voeding gwn "op" is en dat ik er een nieuwe in moet zette zodat het probleem opgelost is of wat moet ik doen?
    ben echt radeloos. daar gaat mn xbox mod project..........................:'-(
     
  15. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je kortsluiting?, had ik eerst ook(toen kreeg ik die schok)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  16. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ows. kan dr dan wat door gebrandt zijn of sow dat het het nie meer doet?(snap niet hoe dat dan kan mja.....)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk kortsluiting inderdaad, leg het moederbord of wat dan ook niet op een geleidend materiaal.
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik maar ik heb de xbox nog in de orginele behuizing zitten. ik heb nog niets er uit gehaald, alleen de dvd en de hdd, thats all. maar volgens mij heb ik mn voeding doorgebrand toen ik mn versterker op de 12v aansloot. kan dat?
     
  19. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en mischien maakte je toem kortsluiting?
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zat ik ook al aan te denken. moet ik maar eens gaan kijken naar een nieuwe voeding:D
     

Deel Deze Pagina