1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mag ik antwoord op mijn vraag please.

    BTW, hoelang duurt het ongeveer om een rode aan-uit LED te krijgen.
    en ik zag een blauw kleurige, weten jullie in welke volgorde ze dan moeten?
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eerst de rood-maak tutorial voor je eject light en kijk daarna verder wat er nog meer te modden valt. Voor een blauwe eject light zal je zelf nieuwe ledjes erin moeten solderen.
     
  3. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik had een vraagje..
    ik wil een andere fan in mijn xbox gaan zetten maar weet iemand hier de afmetingen van? en een site waar ik deze kan bestellen? alvast bedankt
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Die had ik al opgezicht. Ik zal dat vanaaf wel ff doen. ( ik doe het liever onder de neus van mijn pa, voor als er iets fout gaat, ik ben nml. nog maar 12 lentes jong ).

    En is het btw verstandiger om een uur de kap in de vriezer te leggen dan een half uur?
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je moet em er niet te lang in de vriezer hebben want plastic breekt zo als et te koud is.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Niet bij -18 hoor ;)
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ach nouja mijn pa weet veel van electronica ( pc's ).

    Ik las ook dat ik die groene vrf er af kan pulken maar is dat beter dan terpetine of nagellak remover.
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    umh... voordat je heel het topic volspamt zou je echt eerst even moeten kijken in tutotials...

    www.xbox-scene.com daar staan de meeste, wel engels, maar aangezien je bijna alles met vader erbij doet moet dit geen probleem zijn denkik

    en ik zou het bij terpentine houden, ben je even bezig, maar het resultaat is wel het beste
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Bij Xbox-Scene had ik al gekeken daar haal ik m'n info vandaan.
    En bedankt voor de terpetine tip.

    en Btw: Zijn die cc ( cold cathode's ) lichtjes goedkoop en makkelijk te installeren want ik wil graag wat blauwe onder de clear jewel zodat het zo'n glow-effect heeft ( PWNAGE ). :p
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een standaard 80mm fan gebruiken. Je zult dan wel wat zaagwerk moeten doen in de hdd tray en de fan zelf. Maar als je de goede fan kiest, zal het resulteren in een stillere en beter gekoelde xbox. Er staan een paar links naar shops in de startpost.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel op je HDD voeding aansluiten, en niet op de standaard fanaansluiting van je xbox. Die geeft namelijk 7 V en je fan heeft 12 V nodig.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Das niet helemaal waar, die fan werkt ook gewoon op 7volt, alleen minder snel. Heb de fans in mijn pc ook op 7v voor minder geluid.
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar bij een fan die al langzaam draait worden je temps misschieen een beetje aan de hoge kant.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Das allang geen PWNAGE meer maar goed, ze zijn niet erg duur (voor 9 euro moet je wel een round ccfl kunnen krijgen) en makkelijk te installeren.
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Want? O-)
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Patser :cool:
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Dude, je bent echt geen god ofzo.
     
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weet jij toevallig een FAQ hiervoor ( gelukkig is een ccfl een no-solder lichtje ) om te installeren of zit er een briefje bij ( ik heb nog nooit gekeesmod dus ik wil graag zoveel mogelijk info )
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heuh, volgensmij snap ik iets niet... :confused:

    Die 'Want?' was meer in de trend van: Een cold cathode onder je jewel ziet er nog steeds vet uit...
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Het ís vet!
    En het is makkelijker te installeren dan LED'jes en zeker handig als je niet kan solderen :)
     

Deel Deze Pagina