1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mijn cijfers + letters heb ik met een silver marker gedaan met rare inkt (een of andere vage stift) en werkt perfect :)
     
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze zilver gemaakt door met een zilver spuitbus in de dop te spuiten tot er een beetje een bodempje in zat, toen een beetje geroerd zodat de kleur egaal werd en toen met een klein kwastje de nummers geverfd. :) Maar ik denk dat het met een stift beter gaat :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    k ga tmrw mn zekering halen, 12A. hoop dat ie werkt.....:{
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Blijkt achteraf dat de zekering niet kapot was:)

    Kijk ook ff onderop je moederboard of er wat doorgebrand is ofzo
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de casemod van dynamike kan vinden.... wil hem echt ff zien :)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn zekering EINDELIJK gehaald. 12A, eens kijken of ie het nu wel doet:9. heb ook een scart femal aansluiting gehaald. ook maa reens aan beginnen. maar er is een domper(ofja, domper, voor mn case project dan...) ik ga overmorgen op vakantie dus dan kan k dr 2 weken niet aan werken. mja, everybody needs a break:9 dus ik za tmrw miss nog wat posten en dan moeten jullie me 2 weken gaan missen... eens kijken of ik dat uberhaupt uithoud:'-( ;) :):
     
  8. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    mista B nah dat lukt wel ik ben gewend warhammer miniaturen te shcilderen van vroeger :p
    mare mn plannen zijn beetje verandert... ik zie de kleur groen nietmeer zo zitten en de case is op dit moment helemaal wit... ik denk eraan om hem zo te houden.. en dan voor blauwe led in jewell en voorin gaan, maja is al vaker gedaan.
    Heeft iemand nog tips voor kleuren eventueel? Ik d8 aan dat xbox360 grijs ergens bij te doen zodat ik hem dan als broertjes naast elkaar kan zetten :p
    oh btw is er ergens een tut hoe je die leds bij de eject knop moet vervangen, ik zie nu dat het die leds 3 pootjes hebben, maja hoe zet ik er dan een blauwe in ?
     
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    tips, tja, wit en blauw is ruig, wit en rood, wit en zwart-chroom miss(beetje pimp mja:90 kan allemaal...

    [​IMG]

    nr 5 en 7 zijn de primaire led, daar moet je de plus in doen van je blauwe led. gnd(de middelste)is de ground, de min. en de nr's 6+8 zijn de plus van je error led.ik zou daar gwn rood voor nemen bij jou. maar das mijn mening. moet je ook af laten hangen van je kleuren kombinatie. mijn kleuren combo bv. is rood en zwart dus mijn primaire kleur is rood, en mijn secundaire kleur( de error led) is wit.
     
  10. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks man! Ik heb eigenlijk nog nooit mn xbox led rood zien worden :>
    Kan ik in die bovenste twee gewoon een blauwe led doen en dan die er nu in zit los solderen en in de onderste en middelste laten zitten, dat je dus in middelste 2 heb zitten?
    Mare door die leds zo eraan te hangen hoop ik dat ik niet m'n mobo opblaas ofzo? Is het safe? Ik wil ook een fan cathode met een kabeltje ertussen aan de HD molex hangen, trekt ie dat ook :eek:?
     
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou in de middelste passen dr geen 2:eek: jmmr maar helaas. maar wat je wel kan doen is de min aan het ene min poortje solderen.

    mobo blaas je niet op. hoe groot zijn die leds dan? hoeveel mcd? mobo heeft ook een maximum wat ie geeft dusja. np d8 k zo.

    die cathode cna ook aan je molex. np. trekt ie ook nog. de xbox heeft een 15 ampere zekering dus je kan tot de 15 A gaan:+ en dat duur lang als je dat met leds wilt gaan doen:9
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ok cool :D
    ehm dunno ik moet de leds nog kopen.. welk soort raad je me aan? Ik ben best nieuw @ electronics, maar ik kan wel solderen enzo de basic stuff :p
    maja ik dnekd at ik mn xbox wit houd met blauwe leds bije ject en bij doorzichtige jewell, ik zou nog wel ergens wat chrome willen toevoegen, maar heb die verf nie :p maybe met stickers ofzo :p
     
  13. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we zeggen ledjes van 3 volt, 3x15=45, bij 45 wat brand je zekering door:)

    edit: ohnee de rest van de xbox heeft ook stroom nodig, dus dat trek je er vanaf:p
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, waar komt die 15 in je berekening vandaan?
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Volt en Ampère is niet bepaald het zelfde... :eek: .
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ledjes van 45 watt :) . :+
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, daar zal wel een licht uit komen dan :emo:
     
  18. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    U=I*A, dus met een berekening ampere berekenen wanneer je het wattage en voltage weet:)

    zekering van 15 ampere

    ps: natuurkunde is niet mijn sterkste vak:), dus er kan iets niet kloppen
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou kunnen ja, lol.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoals jij die berekening nu uitvoert, vermenigvuldig je het voltage van die leds met een getal wat je ergens uit de lucht plukt, om zo U te berekenen. Lijkt mij dat je er een beetje naast zit idd.
     

Deel Deze Pagina