1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh, oke dat zal dan wel:+
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    U=volt, P=watt.maar asl je weet dat natuurkunde niet je sterkste van is, wrom zeg je dan dat ik het mis heb? ik ben nl wel goed in natuurkunde dus ga dr maar vanuit dat ik het wel goed heb:9:+lol...


    @ badname: ik zou t/m 1000 mcd gaan voor mn primaire leds. is mij ook aangeraden. en de errorled 500 mcd. maar je kan ook de orginele leds laten zitten en dan alleen het bovenste pootje doorknippen en daar je blauwe leds op aansluiten.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Behalve dat je gezakt was op je natuurkunde, en dat je hem moest herkansen :+ ;)
     
  4. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    da was niet het onderdeel elektronika vuilak:9 stroom daar had ik alleen maar punten boven de 8,5 dus zeur niet:9 :lol::lol: :lol:
    dus daar gaat je argument_0/_0/:9
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb maar 1 jaar van de 6 natuurkunde gehad, toen wist ik dat dat niets voor mij was 8)
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tuurlijk :+
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou jij toch moeten weten:)

    maar ik heb weer ff een on-topic vraag(O-) :9): die kabel vanaf het mobo naar 3 tulp(geel, rood, wit), als je die open maakt kom je 3 kabel tegen, rood wit en zwart. zwart is dan toch de video of niet? of is het die witte? ik dacht dat het miss ook die witte kon zijn omdat die de buitendraad gevlochten heeft. mja wie weet dit ff? bvd_O_
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Iets meer duidelijkheid? Ik snap er geen hol van.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hij bedoelt gewoon de video kabel.

    Die heeft 3 tupljes, geel (composite) en rood/wit(stereo).

    Nu heeft hij de kabel zelf open gemaakt, en zit hij binnen in 3 kabeltjes lopen, rood/wit en zwart.

    En nu wil hij weten wat wat is :)
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik neem aan dat hij geen multimeter heeft? :+ Dan heb je het zo uitgezocht.
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    zo m'n xbox is af :), hijs helemaal wit, doorzichige jewell met clearfix gelijmd dus je ziet gene lelijke vlekken! (aanrader). Ik heb nog geen cathode onder de jewelld at komt nog.. ik denk groen eronder te doen want de groene led aan de voorkant ziet er wel nice uit op dat wit. De grap is toen ik hem inelkaar zette ik nog een plekje zag dat niet gespoten was maja :p
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    foto's :D
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat plekje in het zicht?

    en FOTO'S!!!
     
  14. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    eys k ben dr weer:D:D

    ja idd die videokabel ja...kan niet echt door meten want k heb k in gekort... of bedoel je het gedeelte wat je op het mobo aansluit? k kijk tmrw wel ff. heb nu een verdeel doos gekocht van 1 male scart naar 3 female scart:+ verklap pas wat k daar mee van plan ben als k hem heb ingebouwd. word wel leuk denk ik. en uniek(hoop ik dan....)mja k zie wel he:9

    ben eigenlijk ook op zoek naar een schema waar op staat waar welk draadje voor dient bij een scart aansluiting. heeft iemand die op zn pc staan of heeft iemand daar een link van bij de hand? zo niet np, zoek k tmrw wel ff maar k kan dat nu niet doen want k heb nu visite dus moet afsluiten... k lees t tmrw wel(of niet natuurlijk):lol: lol
     
  15. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Poehee, dat was me even hard concentreren om dat in 1 keer te lezen :p

    Voor de Scart aansluitingen kun je hier even kijken. Als je ff naar onder scrollt zie je een schema staan. :)
     
  16. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx. k heb alleen een ander probleem...k heb de zekering op het mobo gesoldeerd maar de xbox doet het nog niet...pokke zooi:mad: |:- weet ik nog niet wat dr nou aan de hand is verdorie.iemand die miss een optie heeft waar het ook aan kan liggen? alvst bedankt
     
  17. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de witte kabel en rode uit mn scart gehaald en in stereo instalatie gedaan, maar ik vind het zo vervelend dat ik die moet gebruiken en ooknogeens pal naast mn tv...
    is er geen adaptor waar je witte en rode kabel in kan doen en van die boxen met een zwarte en rood draadje in kan doen ( die je meestla bij ej stereo heb geweoon dun draadje met open uiteinde)?
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, en nu in het nederlands?

    wat voor draadje? van tulp naar ...? welk uiteinde moet dr op zitten?
     
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, knip je tulpjes eraf en strip de draadjes?
     

Deel Deze Pagina