[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    well werkt dat wel zo... is er geen adaptor nodig, zoals ik nu mn stero als tussen station gebruik...
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor zover ik begrijp hoe jij het wil aansluiten, werkt dat. Leg het nou nog eens uit, want het is nogal verwarrend.
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet het zo werken hoor, zoals op die site. maar het is denk ik ook beter als je nu eens ff goed uitlegt wat je van plan betn want het is me echt ram wazig...:confused:

    ik heb btw wel even een andere vraag. ik ben bezig om een auto radio aan te sluiten maar nu wil ik die op een atx voeding van een pc. nu is mijn vraag of iemand weet of dit kan zonder dat ik deze voeding opblaas... iemand een idee?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het neit, een pc voeding is mischien te sterk voor een autoradiotje, hoewel een accu van een auto ook sterk is, tja transformatortje ertussen denk ik
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat het juist andersom is. Een radio compleet met speakers, versterkers etc is veel te zwak voor een pc voeding. Het werkt wel, maar op een gegeven moment zal die voeding over z'n nek gaan.
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    maar een pc verijst toch meer stroom dan een autoradio of zit ik fout?
     
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er aan, sommige mensen hebben een 1000 wat audiosysteem, en dat trekt zo'n voeding niet, maar daarintegen zijn er ook mensen met een beschaaft 50 wat systeem ofzo
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Toevallig heeft een vriend van me pas geleden precies hetzelfde gedaan. Een radio, versterker en subwoofer op een PC voeding. Opzich trok hij het wel, maar het zijn de stroompieken die een radio gebruikt waar de voeding niet tegen kan.

    Zei hij tenminste. Was er zelf niet bij.
     
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb maar 2x 180 watt boxjes hoor, dus...:cool: het enige wat ik er op aan wil sluiten is een autoradio van lenco(had k nog liggen) OF een versterker. ik kan nl niet de versterker op de radio aansluiten. dus mijn plan was om een schakelaartje te maken zodat ik ofwel de radio gebruik om cd's te luistren ofwel de versterker en dan mn mp3-speler gebruik.

    dus waar het op neer komt(in het kort:9) is dat ik maar 1 ding tegelijk gebruik. of de radio, of de versterker. neem aan dat die voeding dat wel aankan. of niet?
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan de radio wel die 180 watt speakers aan, want mischien moet je daar dus een versterker tussen doen
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer het, je merkt het snel genoeg :emo:.
     
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    @ geforce: gast, wat schreef ik nou? DAT GAAT NIET!:9 het is een goedkope ouwe autoradio dus die heeft geen uitgang voor een versterker...

    en ja, die radio kan 2x 40W aan dus hij gebruikt het vermogen van die boxen gwn niet 100%, that's all/ heb btw al een site gevonden over dit. maar thnx tot zover in ieder geval.

    ik snap 1 ding niet... hoe the heck moet ik die frigging voeding aan krijgen?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    update: heb net even een gatenzaag set aan geschaft, 25-62 mm:) kan k weer lkkr verder. heb alleen 1 vraag aan dynamike: hoe heb jij je controller ports gemaakt? ook met een gatenzaag?
     
  14. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    hotwire'en:+
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe moet dat dan?:9
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Een paperclip in de goede gaatjes steken. Weet zo uit m'n hoofd niet welke.
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:ja daar gaat het nou juist om, de juiste gaatjes:9:cool::lol:
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    okay ik heb zelf een niet-xbox-probleem.

    Ik heb een N64 maar die is enorm vies geworden in de afgelopen jaren.Dus ik dacht bij mezelf: Laat ik eens de case eraf schroeven en hem een goed schoon maken.
    Wat blijkt...In alle Nintendo console zitten specialen schroeven. Hier past maar één schroevedraaier genaamt : gamebit.

    Nu mijn vraag:
    Iemand een idee hoe ik mijn N64 open maak, zonder een schroevendraaier van 24,95 te kopen
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Pen verhitten zodat hij vloeibaar/semi-vloeibaar wordt en dan op de schroef duwen waardoor hij uithardt in die vorm. Geheel op eigen risico echter.
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel eens gehoord van zelf een schroevendraaier kop te maken door iets op de schroefkop te smelten
    (je hebt waarschijnlijk helemaal niks aan mijn bijdrage maarja:+)

    edit
    edit:, wat centurion zegt
     

Deel Deze Pagina