[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Peepz...ik heb een defecte xbox 360...maar heb net die mensen van MS gebeld..en die vroegen voor mijn serienummer van mijn xbox...dus ik zei tegen die vrouw...dat ik geen serienummer kon vinden...ik weet zelfs dat die serienummer ergens in die dashboard ligt....maar ik kan zelfs mijn xbox 360 niet starten..want die is death!!Nou mijn vraag is...Waar ik mijn serienummer kan vinden...Pls help...Alvast bedankt
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    als je even de moeite had genomen om even te kijken, dan vond je op de achterkant, waar ook de internet kabel erin kan, en de ubs poort. daar kun je een sticker vinden met een aantal nummers erbij, inclusief het serie nummer, ik vind het overigens raar dat de mensen van Ms je dat niet konden vertellen. shame on them

    greetz wooly
     
  3. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is btw het xbox1 gedeelte toch? maar maakt niet uit:9 dr is weer iemadn geholpen en daar gaat het om:lol:

    idd raar dat ze bij ms niet weten waar dat nr te vinden is:confused:
     
  4. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, k heb nog steeds geen antwoordt gevonden op mijn vraag en ik heb alweer een nieuwe vraag...

    kan dit: http://www.ledjes.nl/prodspec.php3?prodid=10506

    12 volt?:confused: ik wil deze gaan gebruiken in mijn controller, als deze gespoten is(jaja, alweer iets nieuws terwijl mn case ligt te wachten i know... k moet even op parts wachten voordat ik doorkan met mn case en ik heb geen zin om stil te gaan zitten:9) maar ik geloof niet echt dat dr leds zijn van 12 volt... hoop dat jullie mij verder kunne helpen
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als daar 12v staat kan je er wel vanuit gaan dat hij 12 volt nodig heeft. Wij zijn verder ook niet in staat om te kijken of er geen fouten zijn gemaakt op die website.
     
  6. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook LED 'Gloeilampen' (die vorm voor in de lamp thuis) dus waarom zou 12v niet kunnen?

    Maar als ik het me goed herinner is het voltage in de controller toch 5v?
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    de gele is 12v, de rode 5v. maar ik dacht eigenlijk dat leds max. 4v waren:confused: heb nl een tijdje geleden een groen ledje gekocht van 16000 mcd en die was 4v. nu moet ik er een kopen van 10.000mcd, wit, en dan issie 12v... zal nl wel weer een de kleur liggen maar ik stond alleen een beetje verbaasd te kijken toen ik 12v zag staan... maar ik ga ze binnenkort wel bestellen denk ik... 6 witte van 10.000 voor in de knopjes en 1 rooie(weet nog niet hoeveel mcd) voor in het onderste memorycard gat. wordt aangesloten op de trilfunctie:cool: 8) \o/
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik dit gewoon uit mijn case dremelen en dan proberen op te vullen met plexiglas? :)[​IMG]
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan :)

    Alleen verlies je dan dus wat drukpunten (die kruisjes die je ziet). Dus dan kun je niet meer heel hard schudden met je xbox zondar dat je wat hoort bewegen. Maarja wie doet dat nou ;)
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je toch verhelpen door de dikte van het plexiglas op te krikken? of ligt het aan mij...

    dynamike, kun jij mijn vraag beantwoorden btw? heb jij toevallig een tut of weet jij hoe ik mn buttons zelf kan maken?
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vraagje over 360 (weet het verkeerde topic ;)):
    Zijn dit de ledjes die in de afstandsbediening,controller en console zitten: Klik
    En die mod om je Guide Button te verlichten (dacht ik ook op Llamma, Edit: Zie link post hierboven) wat voor led's moeten daariin? Deze?

    Edit: Laat maar
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om mijn power knop en en die andere knop, die wil ik los maken zodat ik die op verschillende plaatsen in mijn case kan plaatsen(had je geweten als je even terug had gelezen;) no offence btw hoor:+)
     
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een tutje geschreven over, volgens mij, de beste manier om je Jewel los en doorzichtig te maken:
    Ik ben niet verantwoordelijk voor problemen door deze tut

    Het doel: je Jewel doorichtig maken zonder beschadigingen, schoevendraaiers, messen, schuurpapier...
    Wat heb je nodig:
    - Een redelijk groot stuk flosdraad (zorg dat het groot genoeg is om om je handen te draaien)
    - Een oude doek
    - Een potje koperpoets

    Stap 1: De Jewel los krijgen:
    Dit is het makkelijkste deel van het werk, pak je flossdraad en wikkel hem om je handen. Duw nu met je nagels de draad onder de zijkant van de Jewel. Zorg dat de kast blijft staan (laat iemand anders hem vasthouden ;)) en maak met de draad een zagende beweging. Linkerhand achteruit, Rechterhand achteruit,... Als het goed is heb je hem er binnen 1 min al uit :D

    Stap 2: De zwarte restanten verwijderen
    Onderaan de Jewel zit er nog een laag zwart "schuim", dit kan je gewoon met je vingers weghalen door er een beetje kracht op te zetten en te wrijven ;)

    Stap 3: De Jewel doorzichtig maken:
    Dit is het saaiste deel van het werk. Ga er eens rustig voor zitten achter de tv. Pak je potje koperpoets en doe wat poets op de doek. (Pas op voor je kleren ;)) Pak in één hand je jewel vast en in de andere je doek en begin op de achterkant van het ding te wrijven. Door de koperpoets zal de verf gelijdelijk aan van de Jewel op de doek komen :) Op het begin zie je niks of heel weinig verandering in de Jewel maar na een tiental minuten begin je gaatjes in de verflaag te zien. Ga door met wrijven totdat je Jewel geheel doorzichtig is ( reken er maar op dat je hier wat minuten mee bezig gaat zijn }:] ). En je bent klaar!
    Daar is hij dan, je eigen doorzichtige Jewel \o/
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan tandpasta voor een mooie jewel;)
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dat is helemaal niet nodig. Ik heb het gewoon zoals in de tut gedaan en mijn Jewel is helemaal doorzichtig 8)
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, leuk gedaan Bolster :)
    Lekker bezig jij :)

    Ej mista B, hoe is het met jouw custom case :+
     
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een deel uit je case "dremelt" en je wil dat opvullen met plexiglas. Hoe doe je dat dan het best? Eerst de vorm ruwweg uitsnijden en dan de pplaat verwarmen en buigen?:)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan ja, of gewoon eronder plakken,
    of mbv die window rubbers (voor pc casemods) vast zetten. wat redelijk lelijk is.

    Precies op maat maken is wat lastig denk ik
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, mooi 'flush mounten' is een vak apart. Ik heb altijd gewoon dun (buigbaar) plaatje eronder geplakt.
     

Deel Deze Pagina