tja, mijn case...
k ga tmrw mn koelertje halen met rode ccfl. vandaag mn controller gedeeltelijk gespoten. rood met zwart.alleen rood gedaan. tmrw zwart. pics komen dalijk, ben ze aan t uploaden op mn pc. met me tel gemaakt maar schrik niet, das toch 3,2 megapixel kwaliteit pics ligt dus aan mezelf....
maar verder over mn case: controllerports zijn geboord, moet ze alleen nog ff ovaal maken( gaat even duren denk ik voordat dat mooi is...) dvd-lade gat moet nog getekend en gezaagd worden. ga k als laatste doen zodat ik de xbox maar 1 keer hoeg te demonteren.t gat van mn dvdkit ontvangertje is getekend en bijna gezaagd. ben nu bezig met mn adelaar voor op de zijkant te perfectioneren. wordt tmrw uitgesneden asl ie vanavond af komt. pics had ik d8 k al eens gepost. zal m dr dalijk wel ff bij zetetn voor het hele plaatje van mn projectje... wordt dit meteen een samenvattende update
voor de rest, mn standaard koeler(standaard koeler vd xbox, 7V) is gemonteerd op het achterplaatje, scartaansluitingen ook. switches moeten nog gekocht worden, k wil van de switches met een rood ledje dr in die aan gaat alsie aan gezet wordt, ben k nog aan zoeken... stroom toevoer is klaar, pc female aansluiting zit er op. ben bezig met een staandertje voor mn 12V koeler boven mn processor. heb k btw ff een vraagje over. tis nl zo dat doe koeler 3 draden heeft, een rode, een gele en een zwarte. zwart is ground, rood=5V en geel=12V of is dit anders? dacht van niet maar beter 2 keer vragen dan dalijk iets verkeerd doen
k heb gister een verdeel doosje gekocht voor de ethernet aansluiting(van 1 naar 4), hiervoor moet nog ff een plekje gemaakt worden. weet niet waar maar dat zie k wel k ga tmrw ook ff leds halen voor mn controller en een weerstandje voor mn ledje dat als oog gaat fungeren bij de adelaar.
MAAR dynamike, ik heb nogsteeds een vraag over mn printplaatje met mn powerbutten. ik wil de ejectknop en de power knop los van elkaar hebben maar hoe mot k dat doen?
pics komen zo...
edit:: daaaaar zijn de pics dan!!\o/
controller alleen afgeplakt
en mn verneukte controller na het spuiten... haal net de tape los en kom erachter dat de tape ******** niet goed vast zat en had los gelaten GVD komt wel goed met het zwart mja, wel klote dat het niet in 1 keer goed is gegaan...
(pics kunne wazig zijn, mijn fout...)
die "e" op de volgende pic was bedoeld voor mn ethernet, moet nu wat groter worden denk ik
en mn adelaar motief. niet het perfectioneerde waar ik nu mee bezig ben
Laatst bewerkt: 29 dec 2006