1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2 **

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 9 sep 2005.

  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik ben nu onderhand 'voorbij' die standaard mods. Een custom case is ook niks voor mij en toch wil ik graag een wat... moeilijkere mod op mijn xbox. Die tribals op mijn xbox zijn leuk en nog niet echt nagedaan (tenminste, ik heb er geen meer gezien). Ik zoek dus eigenlijk weer iets... leuks:D
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Spuitplamuur is gewoon hele fijne plamuur in een spuitbus, dat je er net zo op doet als spuitverf. Het fijne is dat het er weer goed af te schuren is en je zo nog de hele kleine bobbeltjes en deukjes, die de allesplamuur niet doet, wel meeneemt. Ik heb het idd 3x gedaan bij mijn xcube, maar daar was het belangrijker omdat ik verschillende plankjes mdf aan elkaar had gelijmd en echt GEEN naden meer wou hebben. Het is wel aardig gelukt want sommige mensen denken dat het plastic is :9 Het is echt heel makelijk te verwerken spul en heeft vaak een ultra-smooth resultaat.
     
  3. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word dus zeker nog even een busje halen :D
    Danku!
     
  4. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    hey. ik wil mijn eject button ledjes verwisselen. ik heb 3mm ledjes bij de hand en soldeerbout. hoe/waar/moet ik dat doen. PM mail plzz
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    DIT is de enige echte eject ledjes tutorial. Spreekt vrij voor zichzelf, succes :)
     
  6. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gedaan maar er brand geen ene F**K :mad:
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat ledjes een + en een - pootje hebben? Anders doen ze idd niks.
    Vertel wat je gedaan hebt. Je kan ook ff een PM sturen met je msn, als je je frustraties zo kwijt wil.
     
  8. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik . dynamike check je pm ff
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, weet iemand een webshop waar ze van die cleare xbox cases verkopen? ik vind mijn paintjob namelijk iets te lelijk |:- .
    en ik ben bang dat ik met een half mislukte paintjob me xbox niet meer kwijtraak, mocht ik hem nog is verkopen.
    dus weet iemand zo'n webshop zonder al te lange levertijd want ik wil hem voor sinterklaas hebben 8) en dan kan ik het aan mijn pa doorgeven
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wel duur en niet eens een onderplaat :confused:
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook proberen de case nog een keer opnieuw te spuiten.

    Heb je de spellen al opgestuurd? O-)
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    spellen zijn opgestuurd, een beetje later omdat ik een tijd ziek ben geweest (ben nu ook nog thuis om uit te zieken)

    maar ik denk dat ik min onderplaat nog een beetje opfraai en mijn ouders zo'n clear case laat bestellen, is denk ik alsnog mooier als dat het nu is
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen reageer alleen als je het zelf hebt gedaan met succes !
    Ok ik heb mijn jewel er uit en een gat er in gemaakt...de jewel doorzichtig gemaakt en heb met tandpasta gepolijst.. alleen ! nu heb ik een dove vlek van 1 cm2 er op zitte hoe kan ik die weg halen?

    en 2 :ik wil mijn xbox gaan spuiten aleen kan ik hem beter eerst scheuren ?

    en 3 :Ik wil dus een CCFL groen halen *zon ring* alleen over waar ik check zijn ze inclusief 19 euro en dat is te duur weet iemant een betrouwbare site waar ik die goedkoop kan kopen (zonder credit card) ??

    Bedankt al vast :)
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    1:Ik heb geen idee, ik pass deze door naar SV of Mike :+
    2:JA!!!Je kan hem het beste even licht opschuren voor dat je begint met spuiten.Het is ook altijd handig op hem te ontvetten.Je kan het beste Dupli-color gebruiken,Deze is meetal te koop bij halfords of een andere doe-het-zelf zaak.
    3: Des tijds heb ik een CCFL van voor 15 euro gekocht bij een winkeltje in utrecht.Dus ik denk dat dat 19 euro inc. eigelijk helemaal niet zo verschikkelijk veel is.
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    1: als je nog alles-polijster in de kast hebt staan is dat de ideale oplossing, mijn hele jewel was na het clearen bij mij namelijk dof, en nu is hij zo doorzichtig als ehhhh.... glas!!
    2: ja, met fijn schuurpapier (lees: heel fijn), moet je hem gelijkmatig schuren en zorgen dat er geen krassen of grote oneffenheden in je case zitten
    3: tip: bestel dit:http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TL6S30& , haal de fan ervan af, dan houd je een ccfl over en die plak je onder je jewel. dan pak je de fan, dan zorg je dat hij past en bouwd hem in je xbox! (heb je ook gelijk een stillere en beter geventileerde xbox ;)
    hoe je die grotere fan erin doet, kun je hier vinden: http://www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :) nog 2 vraagjes =)
    1; moet je dat gladde plastic ook schuren ? (lijkt mij dat je het dan erpest of niet ?)
    2: hoe maak je een window :D
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat gladde plastic is al smooth. Moet je niet meer gaan schuren.
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Nee, is al glad, aleen de X schuren en alles alles goed ontvetten.
    tip: spuit de onderplaat niet! is lastig als je je xbox in 1 kleur wilt (wel aan te raden als je geen afplak skills hebt :p) omdat je dan 2 bussen verf moet kopen!
    2: welke drive heb je?
     

Deel Deze Pagina