1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    jha eigenlijk domme vraag maar ik bedoelde dat ik soms weleens mensen het over een DVD-speler van Philips ofzow zie praten. Duz ik d8 dat je die misscien nodig had om een DVD-window te maken ofzow:confused:...
    Maar nu is het duidelijk..

En ook nog ff als ik een underglow wil maken met deze tut: http://www.engr.uvic.ca/~ademontb/xbox/under_glow_mod/
    hoeveel mcd LEDjes moet ik dan gebruiken?? Ik zat zelf te denken aan 8000 ofzow?
    En als ik dan ook nog de eject button ledjes wil vervangen door blauwe ledjes
    hoeveel mcd moeten die dan zijn?

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dude...nou doe je het weer!!! Post het ff in de goede thread!
    Tevens was de opdracht bij de nieuwe threads om ze samen schoon te houden en is die vorige post in overleg met !SIC! gegaan.

SV doet Stage...

@xboxmaster 2: De hoeveelheid mcd van een ledje is gewoon de hoeveelheid licht die het ledje afgeeft. Het ligt aan je smaak hoeveel mcd je neemt. Als je van hele fel houdt is 8000 wel goed. Ik zelf gebruik 3mm ledjes van 3000 a 4000 mcd voor controllerpoorten. Maar bij die underglow heb je natuurlijk te maken met indirecte verlichting en zit je niet direct in de led te kijken en kun je wel fel nemen.
    Let op dat je voor je ejectbutton 3mm leds neemt, 5mm past heel moeilijk.
    Hier een goede tutorial voor ejectleds.

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  3. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Nah.....Op school zeg toch ook iedereen (including ik) hee hoe gaat et met je plexikees?. :+

Maar effe ontopic, als ik even mijn xbox op zijn dashboard laat staan gaat de fan(de orginele) als een gek blazen en schommelt hij de hele tijd om de 3 seconden tussen 40 en 90%,strontirritant. |:-.Hoe verhelp ik dit?

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Door niet over dingen te praten die in relatie staan met modchips.
    Je kunt het alleen meten als je een chip hebt. _O/

5. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx dynamike nu ga ik die ledjes enz ff bestellen..

Edit/ oja en weten jullie een site/winkel waar je zo'n molex power adapter (y-spliter or pass through) kan kopen? Want op bv. www.world-led.com kan je alleen maar zo'n molex male ding kopen. maar ik heb er zo eentje nodig met zo'n male en female en daartussen van die draadjes...

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou daarvoor gewoon ff naar de dichtstbijzijnde computerwinkel gaan, die hebben ze altijd wel. Ze hebben ze ook wel bij de meeste online pc shops, maar om daar nou helemaal verzendkosten voor te gaan betalen...

w00t, je schreef dynamike met een kleine 'd' _O_ ja ik ben raar

7. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz.. ik ben goed :cool:

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Niet overdrijven he.

En zo'n molex heb ik gewoon bij de dynabyte voor 3.50 oid van Belkin gekocht. Heel goed tussen de kabels kijken, hij zit er zeker tussen.

9. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx.
    yeah kheb net bij world-led.com me ledjes bestelt:) duz wanneer heb ik ze dan ongeveer?
    edit/ lama ik weet het al... volgende week woensdag ongeveer... tog?

Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer hij je betaling binnen heeft, word ie verstuurd en de dag daarna heb je em :)

11. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze CCFL's bestel:

Kan ik deze dan als ik ze gewoon uit hun behuizing haal op de volgende plaatsen vastplakken?

En zijn de kabeltjes dan lang genoeg om tot aan de HDD te raken? (Je moet toch stroom halen aan de HDD via een bijgeleverd splittertje geschikt om twee CCFl's aan te sluiten hé?)

Dank bij voorbaat,
    FORZA M

12. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    ow das nog bter:D

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    @ Forza M, je hebt kans dat je de ccfl uit het buisje moet halen om het te laten passen. Maar dat weet ik niet zeker.

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jep, die moeten eruit. Bij mij was het dikke uiteinde te groot/dik om nog dicht te kunnen.

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn zeer breekbaar als je ze uit het buisje haalt! Voorzichtig mee zijn dus!

16. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar zit der een splittertje bij? en zijn de kabeltjes lang genoeg?

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is wat er bij mij bij zat:

- Splitter
    - Inverter
    - 2 CC's
    - Switch.

En de kabels zijn vast wel lang genoeg, ze zijn bedoeld om in een pc kast te zetten, en die zijn meestal best groot, dus. :)

18. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, dus als ik dit bestel moet ik niets meer bijkopen?

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je je xbox wel eens geopend, anders moet je nog 2 speciale schroevendraaiers kopen. En een lijmpistool is wel handig om de CC's te bevestigen.

20. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al opengehad, de schroevendraaiers heb ik in zo'n 200 delige set, en een lijmpistool heb ik, maar dat vind ik al snel niet echt netjes meer, en dat dan in crystal green case? Kan het niet met gewoon plakband, of smelt dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina