1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik zou het toch eigenlijk wel vastmaken met die lijm. Doe het anders a.d. achterkant, het hoeft maar een heel klein beetje te zijn. 2 puntjes en gewoon heel klein beetje. Vanwege het licht zie je het ook niet echt. :)


    400ste post _O_ ! Joepie!
     
  2. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, lijmpistool it is! Bedankt voor de hulp en dan zal ik eens gaan orderen! (er is toch geen inkoop-actie bezig hé?)
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, momenteel is er geen inkoop-actie.
     
  4. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje Off-topic, maar ik heb zondag (29 mei) LED's besteld bij world-led.com en ze ook gelijk betaald. Maar nu staat er bij mijn status formulier dat ze hem nog steeds in behandeling hebben. Hoe lang duurt het meestal voor dat dat veranderd in "betaald" of "verzonden"?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een tijdje geleden besteld en er staat ook nog steeds: in behandeling :confused: Ik ga die gast wel ff mailen....
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    van bank naar bank duurt een paar dagen he.
     
  7. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even af, heb hem vandaag gemailt.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft bij mij een keer 2 weken geduurd....
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Vaag, bij mij binnen 4 dagen oid?
     
  10. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het wel. Heb ook net bij Atro 2 10cm CCFL's blauw en een ronde CCFL blauw gekocht. Hopen dat dat sneller gaat.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  13. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen waarop ik verlichting moet aansluiten (ledjes, neon en die shit in me box ik wil me xbox zelf casemodden en een vriend van me ook maar we weten niet waar het op aangesloten moet worden. dus het liefst met fotos add me ff op msn mliefhebber87@hotmail.com als je me verder kan helpen zal je dan dankbaar zijn :)
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de molex van de ahdd worden de meeste dingen aangesloten, als je ledjes wil doen moet je (vrijwel) altijd zelf solderen.
     
  15. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    FF terug komend op world-led.com. Ze hadden problemen met inloggen op de bank. Dus alles is nu als het goed is weer opgelost
     
  16. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, en hoeveel van die ccfl's kan je bijv. op je hdd aansluite? en passen deze uberhaupt wel in je xbox? zoja waar? en waar moeten die ledjes dan op gesoldeerd worden? zijn een hoop vragen :9
     
  17. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maximaal 6 CCFL's aansluiten en die worden aangesloten op een inverter die weer op je hdd worden aangesloten. De inverters kan je kwijt achter je dvd-speler, hoewel 3 wel krap wordt. De LED's soldeer je ook aan de voeding van je hdd. Je gebruikt hiervoor een van de zwarte draden als (-) en de rode als (+). Deze is 5 volt. Zorg er dus voor dat als je LED's geen 5 volt zijn je er een weerstand voor zet.
    De weerstand voor de LED's kan je hier berekenen: Weerstand Calculator

    Suc6!
     
  18. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje! :) hier heb ik al wat aan. maar ik wil zeg maar die jewel eruit halen en doorzichtig maken, en dan wil ik daar het liefst onder een ronde CCFL plaatsen, maar is daar wel ruimte voor of zit de kap van de xbox te dicht op de hdd enz. ? en ik had ergens gezien dat iemand 2 CCFL's aan de zijkant van ze kap had zitten (Binnenkant, links en rechts) maar kan dat gewoon met de CCFL's van die site van atro? deze bedoel ik dan
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je moet ze dan wel uit hun bescherming halen en dan zijn ze erg fragiel. En een ronde ccfl past onder de kap (wel dat metaal eruit natuurlijk).
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt onder de jewel de bescherming er nog gewoon omheen laten. Heb ik nu bij 3 xboxen al gedaan :)

    Verder kun je nog veel meer CCFL's aansluiten, je kunt nog 2 (3 misschien) invertors kwijt onder de DVD-drive (mits je geen philips hebt).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina