[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    De zijkanten van de frontpanel met een platte schroevendraaier aan de zijkant naar buiten bewegen. Als je kijkt vanaf de bovenkant, boven een hoekpunt zie je wel hoe het in elkaar zit. Maar zo krijg je hem er nog niet helemaal af. Aan de binnenkant van je box aan de voorkant zitten drie klikvingers. Deze zitten aan de frontpanel vast en gaat door tot binnen in de xbox. Als je al een hoek hebt losgetrokken staat hier al enige spanning op en is het een kwestie van de klikvinger naar boven duwen. Dit doe je bij alledrie.
    Dit proces is lastig uit te leggen en ik denk dat een paar tutorials lezen met pics je veel goed zouden doen. Check de XS link in mijn sig.

    Nee, daarom is het een goede startmod.

    Je kan wel een beetje aan de kabel trekken. Eerst een beetje aan de linkerkant van de kabel trekken, dan de rechter, en zo stap vor stap de kabel eruit trekken.
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP! ik heb het omgewisseld enzo maar nu gaat mijn xbox niet meer aan!
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  3. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met een hele kleine schroevendraaier of iets anders kleins die kabeltjes naar boven duwen en eruit halen en verwisselen...
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk gewoon goed naar de plaatjes op internet.
    (En zit hij wel weer in je MOBO geplugd 8) )
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen gelukkig doetie het weer, het kwam omdat de power cable van mijn DVD speler er niet helemaal in zat phwoo.......... wat was dat schrikken * veegt zweet van zijn voorhoofd * het is prachtig dat ledje rood. maar ik ben er ook 2 uur mee bezig geweest (waarvan anderhalf uur om het frontpanel eraf te halen).
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Het zou ook zo maar kunnen zijn dat de garantie bij 75> procent hier er al lang af was door het laatste woord in de topictitel. Duh.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor het frontje, schroevendraaier ertussen aan allebei de kanten, soms lijkt het alsof hij breekt, maar dat doettie stiekem niet.

    Voor de hd, gewoon je duimen net boven de stekker tegen de kabel drukken, en kracht zetten.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En waarom haal je niet eerst de HDD uit zijn zwarte tray voordat je de kabel eruit haalt?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Omdat dat niet nodig is?
    Heb ik ook nog nooit gedaan. Alleen voor de hdd-mods die ik de afgelopen dagen dus heb gedaan. Vind het alleen niet erg boeiend om ze allemaal te laten zien :p
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als hij die kabel er niet uitkrijgt, zou je ook gewoon even de harde schijf uit zijn tray kunnen halen..

    Het niveau qua gestelde vragen ligt trouwens wel erg laag....
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    tis logish dat het niveau van mijn vragen een beetje laag ligt maar dat komt omdat ik nog nooit een xbox van binnen had gezien van binnen sinds eergisteren(wel veel computers overigens). ik heb trouwens nu de helft van mijn lampje rood en de andere helft groen, ziet er best grappig uit. ik ga denk ik mijn case nog groen met blauw spuiten en er blauwe underglow onderzetten en mijn jewel doorzigtig maken en er een lampie omder zetten, weet iemand van jullie uit zijn hoofd hoe duur verf underglow en zo'n lampje voor onder je jewel kost?(vraag van laag niveau BTW) ik heb geen zin om te zoeken
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Serieus, ik heb geen zin om te zoeken zitten we hier echt niet op te wachten.

    Leds kun je krijgen bij www.world-led.com

    Verf zijn al veel (heel veel) vragen over gesteld, gebruik Dupli-Color. Gewoon bij een verfwinkel of de Halfords kopen. Eerst een primer, drogen, verf, drogen, en als je wilt een lak eroverheen voor een glans effect of juist mat-lak voor een mat effect. Volg verder ook de instructies op de bus verf op.

    Casemod spullen: zie STARTPOST! Ik raad aan dat iedereen de startpost leest voordat je ook maar 1 ding in deze draad post.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En daar sluit ik me bij aan :cool:.
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben op verzoek:+ een beetje aan het zoeken geweest naar wat leuke dingen voor in mijn xbox case, en vond ik een aantal dingen:
    - Sharkoon Dual CCFL Caselight mini groen (geschikt voor xbox underglow?)
    - Sharkoon CaseFan CCFL Groen (geschikt als xbox fan?)
    - Sharkoon Round CCFL groen (geschikt voor onder Jewel?)
    ook vond ik dit:
    wel mooi, en is mijn vraag waar ik op een nederlandse site vandaan kan halen en of dat ook in groen te verkrijgen is? ik wil namelijk mijn case zilver met groene "X" te spuiten en dan past dat er wel erg mooi bij. dus hebben jullie hier antwoord op? ik hoor het wel!

    Snike
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Een goedkopere oplossing voor glow uit de zijkanten is het zelf solderen van ledjes (groen in jouw geval) en ze dan daar bevestigen met een lijmpistool of iets dergelijks.

    En alle dingen die je hebt besteld kun je gebruiken in de XBOX.
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje: hoe sluit ik die dingen aan? moet ik dan gewoon draadjes vastsolderen ergens op de stroomvoorziening?
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, je zou de power van de HDD kunnen gebruiken. Wel weerstanden nodig uiteraard.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die ccfl producten wijzen zichzelf bij het aansluiten...
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dat werkt met stekkers of....?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jep, met zogenaamde molex-splitters.
    Dat splitst je stroomkabel, 1 voor in je hdd, en de andere richting invertor.
    In de invertor stop je vervolgende de kabeltjes van de ccfl, en je hebt licht :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina