Haha, neej hoor! Wij hebben gewoon een oude boorkolom in de schuur en die verschillende soorten boortjes hebben we ook gewoon thuis, allemaal oude shit...maar het doet het wel
Het is zo'n ding:
Zonder dit ding had ik nooit mijn customs kunnen maken, ik heb hem echt haast voor alle gaten gebruikt. Hij is zo'n 60 cm hoog die boor trouwens en staat gewoon op de werkbank. Beetje raar plaatje dit, hij lijkt huge hier!
Mijn materialen heb ik wel lekker cheap van school, maar die kan je ook in de winkel kopen
Ik neem aan dat je de het plexiglas in de gaten wilt hebben van de twee delen die je uit de X hebt gehaald, en dan helemaal gelijk met de bovenkant.
Dat is heel erg moeilijk, omdat de bovenkant van de xbox een beetje bol loopt, en het plexiglas meestal keihard recht loopt. En eigenlijk moet je het plexiglas op de micrometer hetzelfde uitzagen als het gat in je case voor een mooi resultaat. Ik heb het nog nooit gezien dat dat mooi is gelukt eigenlijk...iemand wel?
Je kan denk ik het beste gewoon het plexi aan de binnenkant van de case vastmaken, en gewoon de randjes van je uitgezaagde delen mooi schuren, dat gaat altijd goed en is ook de meest gebruikte methode.
Laatst bewerkt: 18 mei 2005