1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    plug and play....het wijst zichzelf :9

ja dus....

2. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup, alles is goed aan te sluiten op de stekkers die gewoon op elkaar lijken :p

edit: iets te laat maar ok :)

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    en bij de cooling fan kan je dat dng gewoon vervangen en ook dezelfde sptekker gebruiken. ok dan snap ik het bedankt!

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, kan, maar is niet aan te raden omdat je fan dan op 7 V loopt, en dat de cooling niet bevordert. Gewoon op de HDD voeding aansluiten dus.

5. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik heb de X juist zilver gespoten en de rest groen (zie bij mijn handtekening XB-T gallery) Maar ikzelf vind het niet zo mooit geworden je kan beter bij de hardfords ofzow een chrome spuitbus kopen das veel vetter;)

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind chrome helemaal lelijk, en ik was van plan minder fel groen te gebruiken.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik weet dat ik geen mod meer ben, maar ik vind dat dit als member tot member ook gezegd mag worden.

Let er alsjeBLIEFT een beetje op hoe je zaken verwoord. Je kan zomaar met 1 zinnetje iemands trots wegvagen. ipv "Jezus, dat vind ik helemaal lelijk" zou je ook zoiets kunnen zeggen: "Hmm, niet mijn smaak" of "ik zou het zo niet doen".
    Dat laat een hele hoop meer respect zien tov anderen. Als je iets niet mooi vind, kun je dat dus ook normaal zeggen. :)

8. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Chroom word nooit zoals het op het busje staat om een of andere reden, het wordt eerder zilver.

10. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: nu moet ik huilen :'-(

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    sorry gasten zo bedoelde ik het niet, xboxmaster gaf mij een advies om mijn xbox chroom te spuiten omdat hij vond dat zijn xbox groen niet zo mooi was geworden. en omdat ik chroom "niet zo heel erg mooi" vind zei ik dat alleen met de verkeerde woorden.

* geeft xboxmaster een zakdoek *

12. xboxmaster 2

xboxmaster 2 McSparky

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dankjewel :'-( ik vergeef het juh _0/

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    AH, wat erg!

OKE, huilmoment over! Ontopic!

600e post!! :D

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vraagje. Bestaat er iets als een geluidssensor, dat stroom doorgeeft waneer er geluid gemeten wordt?
    Zou me leuk lijken als je op zo een sensor wat ledjes kan zetten en deze kan laten branden naarmate er meer geluid gemeten wordt (of wanneer er bijv. meer spanning loopt naar bijv. de dvd speler of hdd-drive).
    Heb wel een tutorial gezien met hdd-activity led.

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, dat bestaat. Het heet een VU meter en is al eens ingebouwd in een XBOX. :9.
    Kijk eens op conrad.nl of ze er 1 hebben, het zijn leuke dingen.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ze hebben er 3:
    1, 2 en 3.
    Jammer dat je aansluitingen niet ziet. Heb pdf van de laatste even bekeken, maar is deze gewoon aan te sluiten in de xbox (met custom case), door de + en - polen te verbinden met de draden van bijv. een ccfl? Weet niet precies hoe het dan zit met de spanning/voltage.

En iets als een licht-meter, weet niet hoe je dat noemt? :)

Luchtintensiteit(lux) meter kon ik geen kleine/geschikte vinden.

Ze hadden meet leuke tellers/meters, maar die waren niet duidelijk qua aansluiten. Zat ook eens te denken aan een fancontrol, maar weet niet hoe die werken (ze weergeven leuk de temp op het scherm, maar waar zitten de censoren, op de fan, of op bijv. de moederboard en hdd)?

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Met een CCFL zal het niet werken, deze hebben een veel te hoog voltage en zijn niet te dimmen. Je moet ze dan op een serie leds aansluiten.

Wat betreft die lichtintensiteits meter kan ik je niet verder helpen, maar misschien zijn zonnecellen wat 8).

En als er iets onduidelijk is qua aansluiten, stuur je ze toch een mailtje.

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Er bestaan wel Sound Reactive Inverters hoor. Die reageren ook op geluid.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bedoelde meer het stroom van de vu-meter aftappen van de ccfl. :)
    Zou zo gauw ook niet weten of er nog een serie leds op aan te sluiten is, dan werkt mogelijk het analoge wijzertje niet goed meer.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Een VU meter geeft echt het niveau aan. Zoals dit:

Dat is wel iets anders als een gewone geluidssensor, waar [2k] om vraagt:

Elke geluidssensor is zo gemaakt dat hij stroom geeft als er geluid wordt waargenomen, maar dit stoompje is te klein om led's mee te laten branden.
    Daarvoor moet je de sensor aansluiten op een relais. Die met een kleine stroom een grote spanning kan schakelen. Makkelijker is (als je er cc's op wil aansluiten) om gewoon ff naar zo'n sound reactive inverter te zoeken, zoals Xbox Addict zei.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina