1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    het was bij mij niet gewoon een kwestie van geen geduld hebben, maar het werkte gewoo voor geen meter met terpentine, hoe hard ik ook boende en boende het ging gewoon niet weg, daarom probeerde ik het maar even met een klein beetje nagellak remover en dat werkte dus wel, daarom ging ik daarop over. maarja, gebeurd is gebeurt en van fouten leer je. ik koop gewoon een nieuwe en klaar, misschien doe ik wel gewoon geen jewel, maar gewoon een gat met een mooie fangrill, is dat geen leuk idee?
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het is te krijgen, check www.bouwplastics.nl. Nog goedkoop ook.
     
  3. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje...
    ik ben bezig met glow-feets eronder te zetten, alleen nu wou ik ff weten of die zilveren plaat die onderin de xbox ligt (en aan de zijkanten omhoog komt) er persé in moet blijven?
    daarmee kunnen de leds nog wel eens kortsluiting sluiten. Ik heb de pootjes van de leds wel van een omhulsel voorzien, maar toch...als die plaat eruit mag blijven zou da wel beter zijn.

    Gerard
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je geen interferentie krijgt, kan je hem eruit halen. Het is echter niet aan te raden, want je weet nooit natuurlijk.
     
  5. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    interferentie???
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het storen van elektrische apparaten met elkaar.
    Het kan zijn dat je beeld gaat trillen etc.
    Als alles nog werkt zoals het hoort kun je het er gewoon uitlaten.
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste wat ik ooit heb gehoord wat begon te storen, was een fm-radiozender, die langs de xbox stond. Ook wel eens strepen op het beeld, maar of dat daardoor kwam, was niet duidelijk.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nooit last van gehad met mn custom, en die heeft nog niet eens een bovenkant en verder ook geen metalen bescherming tegen interferentie, kan je na gaan..
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ff een vraagje, als ik een gat in mijn case maak bij de jewel, hoeveel mm moet hij dan van de rand zijn? het is trouwens gelukt om mijn jewel crystal clear te maken zonder die vlekken, ik heb nog is hard geboent met polijst middel :) ik zal daar morgen wel foto's van posten.
     
  10. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu de vakantie eraan komt ga ik eindelijk ook eens beginnen modden. Welke gemakkelijke mods, die toch een cool effect geven kunnen jullie aanraden aan iemand wiens grootste mod tot nu toe het het rood maken van de powerled was. Mijn xbox is een Limited green edition exemplaar, dus liefst geen paint of window mods.

    Grtz,

    FORZA M
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @snike: Neem zo'n 4 mm oid.
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik de vorige keer al beantwoord (lezen...). Je laat gewoon een klein randje over waar je jewel op gelijmt moet worden. Dus je maakt het zelf uit.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je drive er doorheen kan zien is een dvd window wel stoer om te doen, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad een ccfl onder je jewel aan. Heel makkelijk, heel effectief.
     
  15. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo eentje dan? Kan ik die aankoppelen aan de voeding van de HD of optic drive met behulp van een (bijgeleverd??) splittertje, en is het mogelijk om dit gewoon met plakband te bevestigen? Warme lijm of iets dergelijk word niet mooi in men case denk ik.
     
  16. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    power led blauw maken :9 is niet moeilijk...

    of lichtgevende voetjes eronder maken...ben ik bijna mee klaar, als ze klaar zijn post ik wel foto's...moet alleen nog ff de uiteinde van de ledstroom aan een voeding koppelen...
    nog ff vraagje hiervoor: is het beter om de voeding midden uit een kabel te tappen of zal ik een splitter gebruiken en daar de voeding vanaf tappen?
    splitter lijkt mij veiliger...zorg ik gewoon dat de einde van de twee (+ en -) in de gaatjes van de molex stekker vast komen te zitten...

    nadeel is wel dat ik al een splitter heb voor me ccfl onder me jewel...maar ja...plek zat ;)

    Gerard
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    of je soldeert ze gewoon aan de onderkant van de psu.
     
  18. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    plakband kan, maar lijm is beter..hot glue (paar puntjes) zie je bijna niks van en blijft ook iets :9 beter zitten dan plakband...
    en ja, met die splitter kun je em koppelen aan de voeding van de HD. als je t stekkertje hebt wijst het zichzelf, kan niet fout gaan...

    Gerard
     
  19. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit die? :eek: *schaam schaam*
    heb je ff plaatje waar k de + en de - moet vast solderen?

    sorry, voel me echt dom ineens... :)

    Gerard

    Edit: ok psu is dus de voeding :+ maar waar aan de onderkant? dat wil ik nog ff weten voordat ik ga slapen en morgen héél vroeg op moet om te werken...
    alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    De power/eject led blauw maken? :confused:
    Het is een halo LE... die ga je toch niet blauw verlichten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina