1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    maar op atro zie ik alleen papst fans zonder CCFL, bij sharktoon zitten ze er wel op.
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Papst fans heb je niet met CCFL.
     
  3. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    - Oude leds eruit solderen
    - Blauwe leds erin solderen; Aan de linkerkant de + pool van de led aan het bovenste gaatje solderen en de – pool aan het middelste gaatje (ground). Aan de rechterkant de + pool aan het onderste gaatje solderen en de – pool wederom aan het middelste gaatje.
    - Testen, en klaar!

    easy simpel...

    Gerard
     
  4. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb een crystal xbox. zie je dan niks ??
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je met niks zien?
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je niks ernstigs ziet van heel het gebeuren... tenminste, dat denk ik dat hij bedoeld...

    Nee, je zult er niks aan overhouden.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je een nieuwe xbox fan koopt moet je hem aanpassen voordat hij past?
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het een 80mm fan is moet je de hdd tray aanpassen, stuk uit zagen zodat je fan erin past.
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe grote stukken?
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op www.xbox-scene.com. Er staat een tutorial om een 80mm fan passend te maken. Wij hebben ook niet de exacte maten...
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    En een klein stukje onderkant fan, maar dat is gewoon: Tangetje --> Krak.
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nu een vraagje over de stroomvoorziening van de fan, ik las dit op xbox-scene:

    dit vind ik een beetje raar omdat er op de shielding geen stroom staat! hebben meer mensen dit gebruikt of kan ik beter via de hdd doen?
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen draad waar stroom doorheen gaat.
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het kan? en krijgt de fan dan ook genoeg stroom om en de ccfl te laten branden en de fan te laten draaien? of gaat die ccfl via een andere draad?
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    CCFL ging (bij mij althans) via een andere draad.
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er gewoon aan. Het zou kunnen maar je kunt het ook op een andere molex splitter aansluiten. Het zal niks uitmaken in ieder geval.

    Ik heb zelf alle draden aan elkaar gemaakt dmv solderen (dan had ik die stomme blokjes er niet tussen en werden de draden niet onnodig lang)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  17. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat inderdaad geen stroom door, het wordt "afgevoerd" en dat maakt niet uit waar dan, zolang het maar gegrond is.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1:
    Ik heb mijn jewel (alweer) gecleared, maar er zitten nog een aantal fikse krasjes/vlekjes op en ik heb het al helemaal met terpentine gewreven, maar het gaat nog niet weg..ik vind dat erg belangrijk want ik heb zojuist ook dat stuk waar de jewel op moet weggezaagd/boord met een zeven-gaten-zaag (_O_) en dus is het de bedoeling dat er een een doorzichtige jewel opkomt.. heeft iemand hier nog tips voor ?

    Vraag 2:
    Ik heb dus een doorzichtige jewel met een opening in mijn case. Ik heb ook nog een CCFL Mini van 10cm over (2e was gebroken) en ik kan het niet bepaald als underglow doen omdat het te weinig licht geeft. Ik wil hem graag aan de binnenkant van mijn xbox doen, maar de kap zit erg krap en heeft het dan invloed op de HDD en DVD-Drive/Stroomtoevoer enz. ? En zijn er hier ook nog enkele tips voor ?

    Zo en nu beantwoorden die handel ! :+
     
  19. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tanfpasta gebruiken om de fijne krastje te verwijderen, het werkt als een soort hele fijne "schuurpapier", Je kan de CCFL uit het plastic buistje halen en in je box stoppen, ik heb zelfs een CCFL in me dvd drive 8) , er is nog niks gebeurd.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vraag 1:
    Tja als het erg diepe krassen zijn zal het moeilijk worden om dat weg te krijgen... Misschien met bepaalde typen schuurpapier (heel fijn etc) maar kheb geen ervaring met schuurpapier en jewels :p

    Vraag2:
    Het zou moeten passen, je hebt het metalen schild er wel uitgehaald? Je zou ook de ccfl uit het buisje kunnen halen, of die vierkante blokjes op de een of andere manier verwijderen.
    Het zal geen merkbare invloed op de HDD /DVD-drive hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina