1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik ook goed kunnen gebruiken.
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou dan moet er alleen nog een organisator zijn. Ik kan wellicht wel, maar alleen als niemand anders wil.

    En nieuwe jewels heb je niet bij de conrad hoor :p
     
  3. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    701224 - 8B

    Voor die licht druktoets bij de conrad. Succes ermee, laat me weten als nog iemand een inkoop actie houdt.
     
  4. Ruud

    Ruud Guest

    Ik geloof dat dat spul vrij duur is. Ligt er geloof ik ook sterk aan wat je wilt polijsten, want alleen al voor metalen heb je veeeel varianten in korrelgrootte en materiaal zelf.
    Je zou 'n garage of auto speciaalzaak kunnen proberen?
     
  5. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het zelf voor de xbox jewel gebruike. hoveel kost zon ding want bij de formido kon ik niks vinde
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen verzendkosten-actie is weer verlopen jammergenoeg, €6,95 nu. Als je te weinig besteld komt er nog eens 8 euro bij. :|
     
  7. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nou..als iemand op korte termijn zo'n inkoop actie wil starten ben ik van de partij...graag 2 van die blauwe aan/uit schakelaars.

    Laat maar even weten als het zo ver is.. PM ofzo...of is er een topic over inkoopacties?

    Gerard
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel vóór, maar denk dat het een hele karwei is om ze in werking te stellen enz. weet iemand hoe dit moet ? (dynamike O-))
     
  9. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    wat in werking stellen? die actie of de schakelaars?
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Schakelaars uiteraard..
     
  11. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nja, dynamike had eerst een kleine tut gegeven hoe t moest, maar die kon zo snel ff niet meer vinden tussen dit grote topic.

    De schakelaar zelf aansluiten heb ik wel een tut voor, alleen de led dan nog (zal ook wel meevallen...)

    Gerard
     
  12. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    als er een inkoopactie bij conrad komt ben ik ook van de partij!!
     
  13. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    die schakelaar was toch om je xbox aan en uit te zetten? :confused:
    (dat wil ik ook! :9 )
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup.
    Kan ie met zn controller de Xbox aan/uitzetten inderdaad.
    Moet dat ook nog eens maken, zoals vele andere dingen. :)
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat je bedoeld. Bij mij zijn er ook nog teveel mods die ik allemaal op mijn xbox wil toepassen... O-)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, wordt ik gemist? :9

    De conrad order is net 2 weken geleden gedaan hé, en een week geleden waren er geen verzendkosten bij de conrad om het zoveel-jarig bestaan. Jullie zijn dus net allemaal een beetje te laat O-)

    Op zich wil ik wel weer eentje houden, maar ik doe zelf dan niet mee naar de actie, waardoor het voor jullie weer duurder wordt. Ik stel voor dat jullie die willen bestellen eens lekker bij elkaar op msn gaan zitten en iemand (de oudste bv) de inkoopactie organiseerd. Het is toch vakantie dus je hebt alle tijd :9

    Als iemand nog een mod-vraag heeft die wat uitleg nodig heeft en niet zo gemakkelijk op t forum gaat: PM voor msn.
     
  17. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een sjop waar ze een fan met ronde oranje ccfl verkopen?
    ik heb er al een hoop geprobeerd (die in de startpost) maar nog zonder succes :'-(
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Oranje ccfl's kom je zowiezo niet al te vaak tegen. Ik wens je veel succes, maar ik kan je niet verder helpen... Trouwens, een witte ccfl met een oranje doorzichtig papiertje wil het misschien wel doen. Het is geen top idee, maar het is beter dan geen idee O-) .
     
  19. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat oranje leds een beter idee is dan :)
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb toen net mijn xbox controller gespoten en ik ben bang dat ik het echt verkeerd heb gedaan. Ik heb de verf ook bij de hema gekocht (wit) en heb daarmee het binnenste (diepere )van de XL controller gespoten. Ik had alles gewoon goed afgeplakt enzo maar ik heb het volgensmij veelste dik gespoten. Je ziet de Microsoft text niet meer goed. Het ziet er wel redelijk strak uit en het moet nog drogen. hoelang moet ik wachten voor het tweede laagje? En is het erg dat het te dik is?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina