[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet. :cool:

    Ik ga voor 10 dagen op vakantie, fijne vakantie toegewenst!
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn eerste mod was een custom case :+


    (grapje dus he)
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb thuis zo mooie luchtdruk verfspuit en die werkt dus op een bus verf.Heeft iemand nog een ander idee dan Flexa?

    /Edit: Ik zoek een bedrijf dat custom fan grill maakt als iemand ( SV,!SIC! Dyna ?).Ander moet SV me maar leren hoe je er een maakt ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Just find it with google :)



    Verder valt het me erg op dat het niveau verschrikkelijk daalt hier. Heb het er al met anderen over gehad, en als de mods niet ingrijpen; tja, dan doe ik het. Ik weet dat ik niet de directe macht meer heb om in te grijpen, maar ik wil jullie allemaal even vragen om goed na te denken voordat je iets post. Imo toch jammer dat ik dit moet zeggen, maar ik kan het niet laten. Hopelijk respecteren jullie deze opmerking van een ex-mod. :)
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hoef je niet eens een ex-mod voor te zijn, om dit te mogen/kunnen zeggen. Wij zouden niet eens een mod nodig hebben om het zaakje hier netjes te houden, dat kunnen wij prima onderling regelen. Maar ik ben het zeker met !sic! eens, dat 3 pagina's op een dag soms iets teveel van het goede kunnen zijn (ja, zelfs voor het casemodden). Natuurlijk zijn er ook een aantal nieuwe gezichten in korte tijd erbij gekomen, die allemaal beginnen met dezelfde vragen. Dus de casemodFAQ moet maar snel een keer afgemaakt worden (de laatste keer dat ik checkte, stond ie niet eens meer on-line...).

    Dus laten we er samen aan werken om de casemod thread netjes te houden.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53

    Dat had ik nog niet geprobeerd :+.Ik bedoelde eigelijk een bedrijf dat een grill maakt op een plaatje van jou ( het komt er vreemd uit maar je weet wat ik bedoel). Over dit plaatje heb ik het dus:
    [​IMG] kan iemand me veder helpen?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ownz bestaat niet eens meer op die server geloof ik...

    Btw welk bitje voor je dremel gebruik je om het NES plastic te snijden?
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien uit hout of plastic dremelen of zagen en dan chroom spuiten. Zo zou ik het aanpakken.

    Owke, dat verklaart waarom de casemodFAQ er niet meer staat.

    Ik zou niet weten welk bitje het is, maar ik heb dezelfde gebruikt als voor de xbox case (ik weet niet of ik je hiermee help, maar anders zal ik het wel proberen op te zoeken).
     
  9. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de zwarte jewel van een crystal green xbox ook clearen? Deze dus:
    [​IMG]


    En zoja, Hoe?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sure, en dan precies hetzelfde als normaal.
    Eraf halen met de diepvriesmethode, en met terpentine schoonmaken.
    Dit duurt lang :)
     
  11. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus toch al gedaan? Kan je mss een link naar een tut geven, nu de faq offline is?
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tut had ik ook net gevonden, en wat is nu het beste? diepvries of haardroger? En dat van die groene lak? ik zal het zo zeggen: zelfs vingerverf is te moeilijk voor mij }:]!

    Btw, Hoe lang moet je met die terpentine wrijven? Langer dan 4 uur? want dan begin ik vandaag niet meer!
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Diepvries. Ik heb beide methode's meer dan genoeg keer geprobeerd, maar de vries methode blijft het beste.

    Tja, er zijn ook mensen die het voor je kunnen spuiten O-) .

    Ja, het duurt langer dan 4 uur meestal met de terpentine. Maar wat je ook doet, kies niet voor de makkelijke, snelle weg (nagellak remover). Want niet alleen zal je naar de dark side afdwalen ;) , je zal ook een jewel met vlekken krijgen. Het duurt misschien lang, maar dan heb je ook een jewel die helemaal doorzichtig is.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Langer dan 4 uur?
    Nick, wtf doe jij met dat ding. Ik heb hem met een half uurtje flink schrobben met de zachte kant van een spons (of met keukenpapier) schoon.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst aaien, dan samen tv kijken... dan langzaam beginnen met voor te stellen om dat ding doorzichtig te maken... en zo kom je langzaam tot een doorzichtige jewel :+

    Maar even serieus (nee mensen, dit hierboven was niet serieus): Ik heb dan misschien een niet zo sterke terpentine. Het huismerk van super de boer, als ik me niet vergis. Maarja, zolang we allebei hetzelfde eindresultaat hebben, hoor je mij niet klagen over een paar uur extra arbeid :cool: .
     
  17. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te verduidelijken: ik was nog niet begonnen hé. en nu ben ik dus tot de conclusie gekomen dat ik men box echt leleijk vind zonder die metalen plaat. Ik denk dat ik men jewel dus maar ga laten zoals hij is. srr voor de overlast O-).
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niks, we helpen graag. :)

    Mocht je jezelf toch nog een keer bedenken of een andere mod willen in bv. je controller, dan staan we weer klaar voor je.
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Je kan ook een spuitbus geperste lucht kopen, die ondersteboven onder je jewel spuiten. Dan komt er namelijk vloeibare stikstof van -196 uit. Zo word ie ook wel koud. :p
     
  20. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    /Edit: Hier stond dus een stomme opmerking die het niveau van deze thread serieus omlaag haalde. Alweer een van die noobs die even komt spammen. Srr daarvoor.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina