[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    God wat leuk :{


    edit: Ik zie nu dat het aangepast is. Het is dus niet door jezelf gepost?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, doen we weer even normaal?

    2 pagina's geleden staat een betoog van !sic! waarin staat dat we allemaal verantwoordelijk zijn dat het niveau hier achteruit holt. Let er even een beetje op...
     
  3. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwaliteit is inderdaad niet hoog te noemen...

    Wat ik vandaag met m'n jewel heb gedaan:

    Je vult een doos/emmer met echt heel heet water, hier leg je de xbox kap 5 minuten~ in.

    Daarna zoek je iets wat je eronder kan steken zonder dat je de plastic van de kap ergens beschadigt. Dan weer in het water en rustig druk opbouwen totdat de jewel gewoon loslaat. De vriezer methode lukte bij mij niet dus dit kan iemand misschien helpen die er ook moeite mee heeft.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kvrees dat je jewel dat niet overleeft? 1 tikje er tegen aan en hij versplinterd ^^
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hoef ik niet ver te gaan reizen of aan inkoop acties meet te doen om casemod spullen te kopen, ik hoef alleen ff 10 min te fietsen en kom ik bij een redelijk grote casemod winkel om daar CCFL en dat soort dingen te halen :D:D Ik ga morgen me case metallic zilver spuiten en ik ga nog 2 rode CCFL halen voor me case.
     
  6. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ga men jewel dan toch maar clearen, (Ow de verveling) maar ik vind nergens terpentine. Nu lees ik dat terpentine in het engels white spirit genoemd word, en dat heb ik bij liters staan :), klopt dat? kan ik dus gewoon white spirit gebruiken?
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  8. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wil ook mij xbox gaan casemodden maar nu heb ik een vraagje als ik mij xbox case er af haal moet ik dan iets van mij xbox zelf (bedraading ofzo ) er af halen want ik heb totaal geen verstand van bedrading en welke spuitbus kan ik het beste kopen en van die lampjes waar haal je die ???
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Voor de top hoef je niet aan de bedrading te komen.Dupli-color is de beste spuitverf
     
  10. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ik kan gewoon de bovenkant er af halen ga ik dat meteen doen nu
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    LEDjes (lampjes) kun je kopen bij www.world-led.com.

    Weerstanden heb je ook nodig. Maar als je lampjes wil, moet je solderen. Denk daar aan.
     
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn oude koelpasta weggehaald en een nieuwe tube gehaald, waar moet ik dat eigenlijk opsmeren? Bij de GPU tog over de hele chip en de CPU, moet ik dat blauwe glimmende in het midden van de chip ook insmeren met koelpasta?
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de CPu het kleine vierkante dingetje glimmende dingetje in het midden. Bij de GPU over het hele chipje. Doe wel een flinterdun laagje (a la papier oid), anders krijg je een barriere.
     
  14. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan ik die weerstand en ledjes ook in de lokaalen pc winkel vinden? want ik kan niks online bestelen want mag niet van mij ma
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat is meestal zullen ze wel in een pc winkel dat verkopen :cool:.En zo niet?... moet je gewoon kluswinkel (karwei ect.) zoeken soms hebben ze daar wel eens wat van die spullen
     
  16. Ruud

    Ruud Guest

    Bouwmarkten die LEDjes verkopen? Ehr?
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog nooit gezien en denk niet dat er anders van die inkoopdingen waren geweest bij World-Led
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Bij de gamma in houten verkopen ze ledjes,weerstandjes,condensatoren en shuntjes dus ik ging uit van mijn ervanging.
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    :eek:

    Ik werk bij een groooote Gamma en heb in twee jaar nog nooit één LEDje of weerstandje gezien daar, ook niet met krantacties. Wel LCD-TVs enzo, maar geen LEDs 8)
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Houten ligt bij utrecht en bij utrecht heb je vast geen grotere dan in oldenzaal :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina