1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al een paar keer gezien hoor, pc en xbox in één kast. Je kan ook van die voeding verloopstukjes kopen dat je gewoon je pc voeding op je xbox mobo kan aansluiten...ergens. Maar ja, gewone losse xbox is leuker, hoe je ook niet kilometers draad te verlengen :9
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er iemand nog een XBOX jewel ter beschikking? Die van mij is gebroken...
    PM me maar en we maken een prijs.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dit kan toch buiten de thread om? Pleur het in je sig, kalk het op je voorhoofd.
    Sinds ik weg ben als mod lijkt het wel of alles hier mag ofzo, en daar wordt blijkbaar dankbaar gebruik van gemaakt. Ik ben niet de enige die zich hieraan irriteerd, en het mag volgens de regels van het forum ook niet. Hou je dus ook aan die regels, ze zijn er niet voor niets.

    En weer mag ik, irritant als het is, wannabe mod spelen. *zucht*
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, rustig, ik open wel een thread in Xbazar... alsof daar nog niet genoeg gespamd wordt..
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik heb een sharktoon 80x80x25 CCFL fan gekocht voor in mijn xbox maar er is niet genoeg ruimte voor die CCFL erbij, heeft iemand een tip zodat het wel kan?
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    een vijl/dremel..
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben bezig aan een custom case.Weet iemand hoe je het power/eject gedeelte vast maakt aan een nieuw stuk plastic?
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Al het onnodige plastic van zowel de ccfl als de fan afdremelen. Ik heb er een dubbele ccfl + fan in kunnen zetten, dus het is gewoon mogelijk.
     
  9. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je een fan met een 2 polige stekker in een 3 polige aansluiting doen op een moederbord?
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ja.. als het goed is heeft hij ook nog een power kabel die je op het hd aansluit.. dan kan het wel
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig hoe je die 10 cm ccfl's uit dat plastieken buisje haalt?
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    met een dremel of zaag, je moet alleen goed denken dat je het glas van de CCFL niet raakt en het ijzerdraadje.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik blijf bij bruut geweld :cool:

    Met een nijptang dan wel, en zeer gecontroleerd natuurlijk ;)
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er 2, en bij de een had ik het op !SIC!'s manier gedaan (:cool:) en de 2e heb ik, gewoon die blokjes eraf gemept (nog bruuuuter :+) met een hamer.. :p
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal een keer kijken of ik dat kan doen, mijn blauwe round ccfl en de sharktoon fan zitten er in ieder geval in (wat een verschrikkelijke draad/inverter zooi zeg!)
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die draden kun je makkelijk inkorten. Gewoon stukken er tussenuit knippen en de andere stukken weer aan elkaar solderen.
     
  17. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik wou vandaag gaan beginnen aan mijn nieuwe mod; een powerbutton op mijn controller.
    Alleen nu merk ik dat ik een tut heb voor een grote controller ipv een S-controller...Deze zijn van de binnenkant niet echt hetzelfde en ik weet dus niet waar ik de schakelaar op aan moet sluiten.

    Iemand deze mod uitgevoerd op een S-controller en weet waar de punten zitten waar ik de 2 pinnetjes van de schakelaar moet solderen? Ik heb btw een schakelaar met LED erin, dus als iemand meteen even kan vertellen waar ik voeding voor deze led vandaan kan halen.. ;)

    Alvast bedankt,

    Gerard

    EDIT: Dynamike, jij had deze mod een keer uitgevoerd...ik heb je ook een PM gestuurd met deze vraag. Misschien kun je het evt hier posten zodat andere mensen het ook weten... :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Voeding: Gewoon even kijken waar je controllerkabel binnenkomt, en de 2 buitenste pakken.

    Schakelaar gewoon op 1 van de 2 pootjes zetten.
     
  19. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0

    Voeding: zeg maar welke kleuren ik zou moeten pakken, dan snap ik het wel...en moet er nog ene weerstand tussen?

    Schakelaar: ik bedoel waar ik op het printplaatje van de controller moet solderen...welk punt op de controller moet ik gebruiken?
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Rood en zwart. Weerstandje lijkt me wel zo slim, 1tje nemen voor 5v. Ik snap alleen het schakelaar verhaal even niet, waar is het een schakelaar voor?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina