Ten eerste:
Deze casemod owned dus echt ff SV, respect e.d.
maarrum. Maakt het voor de werking nog uit dat je dat stalen plaatje weg haalt? Of maak je hier ook gewoon een gat in? Mn pa zegt namelijk dat het kapje als bescherming is voor magnetische straling. Hij zei dat deze straling de werking wel eens negatief zou kunnen beinvloeden maar dit zei hij met zoveel overtuigen dat het naar mijn idee geen *
* uitmaakt. Dus aub bevestiging daarvan, alsvast bedankt.
Verder zou je me ook heeeeel veel plezier doen als je een korte tutorial voor me zou willen schrijven. (En naar me pmen/mailen uiteraard
) Want we hebben er hier volgens mij best goede tools voor liggen, dus als ik nog eens een extra kap voor weinig op de kop kan tikken ga ik het denk ook maar eens doen. (Begint alvast te denken over wat voor iets dan, want Mario is natuurlijk de obvious keuze maar die heb jij al. Final Fantasy ofzo? Het voorkantje is daar best geschikt voor volgens mij.) Zo ja, dan uhm... zijn we voor altijd vriendjes!!! (een leuk verjaardagscadeau aangezien ik zaterdag jarig was
)
LMK, Rego
Edit: Hmmm... ik bedenk me net dat dit beter in de vragen afdeling kan. Dus bij deze luid deze post:
Stealthviper, respect voor je lauwe casemod. Zou je alsjeblieft willen PMen over een paar vraagjes die ik had.
Klik om te vergroten...