1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor terpentine en schuurpapier gaan.

whoehoe dvd window bijna af!

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vef hoort niet los te laten, kijk even of je het wel goed hebt geschuurd. Om het eraf te halen moet je gewoon goed schuren en daarna even ontvetten.

3. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    liet ook niet uit zichzelf los...ik heb hem (schijnbaar ;) ) te kort laten drogen en met oppakken en in elkaar zetten van de xbox heb ik wat stukjes geraakt waar nu dus verf vanaf is...

Het ziet er niet mooi uit, en ik ben een perfectionist, dus ik ga gewoon opnieuw beginnen...het is toch nog vakantie :)

Morgen ff schuren dan, en ontvetten (of ja, schoonmaken met thinner..) en dan weer opnieuw beginnen met spuiten :9

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    thinner zou ik niet doen dan smelt je xbox gast...

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zou iemand weten hoe je de draden die naar de Eject/power button gaat verlengt?

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Knippen en er een stukje tussen solderen, makkkelijker gaat het niet.

7. gradje16

gradje16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu t over power/eject plaatje gaat,
    ik heb me leds ervan vervangen (al lang geleden) en nu zag ik dat er één stuk was, dus ik wou ff een nieuwe erin zetten, zie ik dat het soldeer op t plaatje weg is...nu maakt hij geen contact meer met de led, en kan ik er dus geen led meer op aansluiten.. Nu heb ik maar aan één kant licht :{

iemand een oplossing?

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe soldeer erop doen....

Ik begrijp je probleem niet zo goed, laat anders een foto zien.

9. thijsheerst

thijsheerst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lichtjes aansluiten..

hallow mense,
    ik ben net nieuw hier, en ik ben pas net begonne aan het case modden van mijn xbx.
    ik heb bevoorbeeld de X zilver gespoten, met he front panel erbij.
    mijn volgende "project" is het aan brengen van een underglow, volges deze methode: http://www.engr.uvic.ca/~ademontb/xbox/under_glow_mod/
    ik heb een vraag, waarom gebruikt hij een extra molex stekker, als hij die andere die al in de harddrive zit, kan gebruike? ik kan tog ook gwoon die gebruiken?

thx Thijs

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Als je die draden dan verneukt verneuk je een dingetje van 3 euro, en niet je xbox.

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik bedoelde wat voor soord draden ik moets kopen....

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit. Ik heb een hele tijd stukjes van een ATA kabel afgesneden, perfecte dunne flexibele draadjes _O_

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    kijk dat noem ik nou nog een andwoord :cool:

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik wel een grijze ATA ( meestal no-name ) kabel, geen zwarte dunne kabels, die breken heel snel af namelijk.

Iemand die nog ter vervanging van z'n 1.0 GPU fan een Northbridge Chipset coolertje nodig heeft, moet even bij de Mediamarkt (iig bij Arena) kijken, daar heb ik allemaal Coolermaster spullen (ook 120 mm silent led fans etc) gezien. _O_

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben bezig aan een PHILIPS Full DVD-window, En heb daarvoor Perspex in plaats van plexiglas gebruikt. Ik had namelijk om plexiglas had gevraagd maar hun hebben me gewoon Perspex gegeven (kwam ik thuis achter), toen maar gewoon perspex gebruikt maar het eindresultaat is toch niet zo doorzichtig en zit ook vol met krassen.
    Daarom wil ik weten of jullie weten of de Gamma of de Formido ook Plexiglas verkopen? en of ik plexiglas ook gewoon met deze (zie foto) gatenzaag kan zagen?

Bij voorbaad dank,
    Snike888 (Dirk Jan)

16. thijsheerst

Leuk Bevonden:
    0
  17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Heeel mischien zit er nog een laagje folie aan één kant op dat je haast niet ziet. Ik had ook een keer perspex gebruikt en zag ook dat stukje folie niet. Het is er ook vet moeilijk af te krijgen. Mischien dat dat het is...want dat spul van de gamma is ook gewoon goed doorzichtig.
    Je kan gewoon de ownende zeven-gaten-zaag gebruiken. Heb ik ook gebruik voor mijn 80mm fan holes in mijn échte plexi. Gewoon niet te snel boren en niet te erg laten verbranden en roken want dan gaat het smelten en wordt het bruin.

Die onderste zijn 30 cm, dat gaat niet passen in een standaard case. De 2x 10 cm moet er wel in te zetten zijn.
    Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat er géén stekker bij zat.

Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb mijn plexi bij de Formido gekocht Snike :)

19. thijsheerst

Leuk Bevonden:
    0
    Die onderste zijn 30 cm, dat gaat niet passen in een standaard case. De 2x 10 cm moet er wel in te zetten zijn.
    Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat er géén stekker bij zat.[/QUOTE]

krijg ik dan gee problemen met dat ze niet passen, ik zie namelijk op veel site''s dat er aan beide kanten van de ccfl's een blokje zit... kun je die eraf halen?

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt ze gewoon voorzichtig uit hun buisje halen ja. Even een plakbandje over het ijzeren draadje heen leggen, zodat hij geen contact met met ijzeren voorwerpe, en hij past gewoon in je xbox :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina