1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thijsheerst

    thijsheerst Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    keej ik ga ze nu bestellen, dankju
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Snike, ik heb net ook nog wat plexiglas bij de gamma gehaald en daar heb je voor €20,- 50 x 50 cm (trouwens echt duur, op mijn school was het gratis, mits je het snel in je tas kon proppen O-) ).
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij jou ook al SV? :9
    Ik ga maandag het laatste plexi plaatje voor de bovenkant xcube halen op school.

    Vandaag heb ik ook eindelijk krimpkous op de kop weten te tikken. Bij de Gamma keken ze me maar raar aan toen ik vroeg of ze krimpkous hadden. Dus ik ben helemaal naar Rotterdam gegaan naar een elektronica shoppie waar ze een grote sortering aan krimpkous hadden, veel kleuren, diktes. Maar goed, ik kan weer verder :)
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een beetje laat voor jou dm, maar misschien nog handig voor de andere mensen die krimpkous nodig hebben; Ik haal mijn krimpkous altijd bij de fietsenmaker. Ik weet het, het is niet de meest logische plek daarvoor, maar als je denkt dat elektronica in een fiets ook afgedekt moet worden... kom je toch al vrij snel tot de conclusie dat ze iets zoals krimpkous zouden moeten hebben en jawel, bij de fietsenmaker moet je zijn voor al je krimpkous :D .
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    bouwplastics.nl is par duur, bestel je 2 stukkies 2mm en 2 stukkies 3mm in grootte van je dvd drive, zijn de verzendkosten bijna even veel als de stukken plexiglas zelf!
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft misschien niet veel met casemodding te maken, maar jullie weten dit vast wel:
    Ik wil voor de verlichting van een kastje zo'n led-stripje kopen, op welke sites zijn die te koop?
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Maar als je een kees gaat bouwen is het wel veel goedkoper dan naar de gamma oid te gaan.
     
  8. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan heb je hem er zo af een een groot gat in je xbox zitten. wat hij bedoelt ( denk ik ) is alleen het groene er uit en nog wel de jewel met xbox er op maar dan doorzichtig. je moet dan idd de orginele jewel er uit halen en een nieuwe kopen die doorzichtig is en die er op zetten!!
     
  9. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    antwoord: www.xbox-scene.com
     
  11. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je maakt hem gewoon zelf doorzichtig *) scheelt je geld en heb je iets te doen...
     
  12. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook een optie, maar ben er nog steeds niet helemaal uit waar je het groene er mee af moet halen, de ene zegt nagellak remover, de ander terpetine en weer een ander zegt tandpasta? ( niet dat het me echt kan schelen want ik ga toch een nieuwe kopen )
     
  13. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt rooie. Schiet ik niet echt veel mee op want ik vind het maar een k*t site!

    /Mod Doe eens even gezond. OW voor jou vanwege driedubbelposten en flamen - Cygnum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2005
  14. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel een site, hebben ze heel veel van die shit gewoon kant en klaar. moet je maar ff kijken!

    http://www.gamestore24.de/shop/index.php?cPath=1_54
     
  15. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent er meer zo een van liever lui dan moe zeker?
    Hij geeft je gewoon een goede site met tutorials over hoe je de dingen die jij wilt doen kan realiseren. Dat jou die site niet aan staat is jouw probleem. Imo is het het beste wat je krijgt als je casemodding tuts zoekt, aangezien die van xb-t nog steeds niet terug up zijn. Voor concrete vragen kan je hier wel terecht, maar we zijn geen voorkauwservice volgens mij.
     
  16. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ga dan ook nog echt een keer hetzelfde posten. Een toontje lager zingen kan geen kwaad - Cygnum
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2005
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nog wel een oplossing, tukker.

    Zoek het zelf uit. Snike heeft het antwoord gegeven.

    Op xbox-scene staan tuts en hier krijg je hulp bij concrete vragen. Niet zo moeilijk, dacht ik zo.
     
  18. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD word het al weer verwijderd! en bun niet zeuren! hou je er buiten man!

    ZO WEL TOEGESTAAN?
     
  19. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmmmm........ oke zal eens een closer look nemen!
     
  20. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, ik weet niet eens waar ik moet kijken op xbox scene, ja bij tuts en dan? heb alles al gecheckt maar................
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina