1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een hele mooie Zoek functie op dit forum.. ik weet zeker dat als je bv dvd window ofzo intypt dan je ik weet niet hoeveel results krijgt met tips en informatie en dat soort dingen over een dvd-window...

    Je krijgt van mij 1 tip en dat is:
    Heb geduld!
    een zoek goed (en daar heb je ook geduld voor nodig)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb me voorgenomen hier nooit meer te komen, maar ik kreeg toevallig deze link. En ik moet toch even kwijt dat je best zelf wel wat moeite mag doen. KLEIN beetje zoeken. 3 woordjes in google is al genoeg. Of denk je soms dat wij alles ook van andere voorgeschoteld gekregen hebben? Deze thread is inderdaad voor vragen, maar voor vragen met iets meer technische inhoud zegmaar, niet voor 1 of ander lui jochie dat niet eens de moeite neemt om zelf te zoeken.
     
  3. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dat snap ik maar ik wou gewoon de ervaring van een ander weten! en peanutnl bedankt!
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ervaring is dat je gewoon de bovenkant los moet schroeven (draaiende beweging om ijzeren pinnetjes me een schroefdraad los te maken).
    Daarna haal je de kap eraf, je teken je design nauwkeurig af op de bovenkant waarbij je rekening houdt met de stevigheid die de spindlekop nog nodig heeft en vevolgens haal je het metaal dat voor jou ontwerp weg moet weg, daarna neem je een stuk plexiglas ter grote van de dvd kap en legt dat er bovenop, bevestig het met lijm uit een lijmpistool of iets dergelijks.
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxtukker: ik wou je best helpen hoor, maar als je al begint om me rooie te noemen dan heb ik daar geen zin meer in.

    Vraagje: Ik wou gisteren op mijn "tijdelijke xbox" spelen en toen merkte ik op dat de fan niet draaide :eek: dus ik heb even de standaard gepakt en die deeed het ook niet! maar het ligt ook niet aan de fan want toen ik hem op HD- stroom zetten deed hij het wel?? wie kan mij helpen?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben je ook niet zo slim |:-

    En denk je nou grappig te zijn ofzo.

    Lui, vies, stink kind. Gewoon te lui om zelf iets te zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  7. thijsheerst

    thijsheerst Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een vraag: nadat ik de dual ccfl staafjes heb "geinstalleerd" wil ik ook nog een 80x80x25 ronde ccfl onder mn jewel plakken:p
    hoe en waar moet ik dit allemaal aansluiten, aangezien ik maar 1 molex ingang heb?
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou je een beetje in man, laat het gewoon voor wat het is en heb het over casemodding ipv een flamewar te starten.

    @ thuisheerst: Met een molex splitter, die krijg je (meestal) wel bij je ccfl zodat je zonder problemen je licht aan kunt sluiten
     
  9. thijsheerst

    thijsheerst Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu rooie van ieder 10 cm,
    waar kan ik die et beste plaatsen?
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar je zelf wilt, dat is altijd de beste keuze.
     
  11. thijsheerst

    thijsheerst Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe moet ik precies die rooie glaze huls en die blokjes erafhalen?
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik gebruikte geweld. Maar wel gecontroleerd natuurlijk zoals niemand anders dat kan :cool:
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Met een tangetje, en dan flink trekken.
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    bij onze computerwinkel was laatst een levering zonder gelijmde uiteindes dus toen kon je het buisje er zo aftrekken en hoefde je alleen nog maar een blokje door te zagen
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dat omhulsel rood is kun je het er misschien beter omheen laten omdat de ccfl zelf dan wit is (denk ik).
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik heb mijn xbox net weer in elkaar gezet maar mijn fan draaid niet:confused: hij is wel aangesloten! ik heb het al met de originele fan geprobeerd maar die doet het ook niet? wat is er aan de hand?

    Edit: op HD-stroom doet hij het wel :confused: maar dan krijgt mijn hd geen stroom :{
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kabel breuk?
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou die andere fan het wel moeten doen. en op hd-stroom doet die clear fan het wel!
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    In het kabeltje van je fan.
     
  20. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Geinspireerd door Stealthviper ga ik ook mijn NES modden, het plan tot nu toe is een nieuw verfje (Zwart-Donkerrood, suggesties nog steeds welkom) en een cartridge-window. Mijn ontwerp van mijn window is als volgt:

    [​IMG]

    Hieraan kloppen dan nog een paar dingen niet, zo worden bijvoorbeeld de uiterste ronde vorm en de letters wel echt mooi rond en niet pixel't (pixelated? Gepixelizeerd?). Verder zou ik d'r ook nog wel graag die explosie bij willen hebben, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om deze mooi in het zwart-wit te krijgen. Dus als iemand dat voor mij zou kunnen fixen zou ik hem erg dankbaar zijn.

    Verder zou ik graag nog wat tips e.d. erover willen horen. Is hij stevig genoeg denken jullie? (vooral stealthviper want die van hem lijkt mij ook vrij dun zo hier en daar) (Let wel dat er dus nog plexiglas onder komt.) Zeker omdat eigenlijk het geheel maar aan een paar kleine stukjes hangt.

    Tips ook nog over de kleur-combinatie. Ik heb maar besloten wat extra geld voor dupli-color neer te tellen zodat het zeker goed gaat, het schijnt ook dat ze dat hier bij de Formido nog in 100-tallen hebben liggen.

    Verder ook nog wat vragen over het inbouwen van de ledjes, ik heb wat rondgekeken en kwam toen hierop uit o.a.
    [​IMG]

    Dit leek me wel aardig, alleen dan zeg maar wat verder uit elkaar en helemaal om de window heen. Hoeveel ledjes zou ik ongeveer moeten gebruiken?
    Ook staat er dat hij weerstandjes van 100 ohm gebruikt, maar is er nog verschil in ledjes, ik zal waarschijnlijk 5-volts LEDjes moeten gebruiken maar is er daarnaast nog verschil in en wat is het beste?

    (Ja, ik weet, me si teh n00bzorz, maar daar zijn jullie voor, en ik wil het gewoon in 1 keer goed op een rijtje hebben. (voornamelijk richting SV) Waar ga ik stroom vandaan halen? Want er zitten niet van die 'draadjes' in die je kan aftappen. Kan je dat 'doosje' gewoon veilig opmaken? Of haal ik het ergens anders vandaan?

    Dus, een heleboel vragen, maar ik ga er van uit dat voor elke vraag er vast wel iemand is die het antwoord weet. Alvast super bedankt, als het meezit ga ik tegen volgende week aan 'het project' beginnen.

    Met vriendelijke groet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina