1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga vanmidddag om Motip varnish spray :p (en nog een bus van die kleurlak)

2. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eeey,

Ik had een vraagje, ik ben zoals bij enige oplettende members bezig met een cartridge-window voor mijn NES. Ik wilde deze dus ook gaan verlichten á la een doorsnee dvd-window zal ik maar zeggen. Dus de ledjes zijn zelf niet zichtbaar. Nu vroeg ik me af of het cool zou zijn om, om en om witte en rode ledjes te gebruiken (op een zwarte ondergrond). In mijn hoofd ziet het er wel cool uit, maar ik weet niet of je dan dus echt losse delen krijgt of dat het allemaal maar een beetje als een rare soepzooi door elkaar loopt. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of plaatjes van waardoor het mij duidelijk wordt of het een goed idee is of niet.

Alvast bedankt.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik werk nog niet met ledjes, maar licht er een beetje aan hoe je ze plaatst. Als je een rij afwisselend met witte en rode ledjes plaatst ben ik bang dat de kleuren iets overvloeien, maar dat weet ik niet zeker.

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    spul zit erop hoor, hoe lang drogen? (op de bus staat het niet) maar het zal denk ik na 24 uur wel droog zijn toch? er komen nog foto's van als hij in elkaar zit :9

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je schrijft het toch als ‘vernis’, of zie ik nou alweer ‘spoken en waanbeelden’...

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Engels anyone?

*sigh*

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Rego,

Ik heb even voor je gezocht en ik heb een tutorial gevonden voor 2 kleuren zonder dat ze door elkaar lopen. Het gaat er alleen in de tutorial over, dat er in het plexiglas gegraveerd is, zodat de gravering oplicht. Het is wel met plaatjes enzo uitgelegd, dus met een beetje creativiteit (en iedere NES modder bezit dat O-) ) kan je er misschien een mooi idee van maken, met deze tutorial als basis. Ik ben erg benieuwd naar je resultaat en mocht ik of iemand anders hier je kunnen helpen, dan vraag maar weer.

Hier is de link: http://www.metku.net/index.html?sect=view&n=1&path=mods/router/index_eng

_O_ Als mensen moeite doen voor het modden, doen wij moeite voor die mensen _O_

Het wordt weer tijd voor school of niet? Reageer gewoon normaal en doe niet zo dom, ik word er moe van. :{

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Waarom zie ik geen link Stealth?

Of wilde je die er nog bijzetten?

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zonet nog even de Xbox uit elkaar gehaald om te kijken naar top van dvd, waar binnenkort wat plexi komt. Zag ik ook waarom een schroef de vorige keer er niet inging, een draadje van de ccfl zat ervoor. Het draadje ziet er geplet uit maar hij werkt nog perfect. :)
    Meteen maar even wat plakband erin gedaan zodat de draadjes een beetje goed blijven zitten en de case weer wat gemakkelijker dicht te maken is. Nog een keer folie erin stoppen ook want die ata kabel zo half door de fanguard ziet er niet echt mooi uit. Plus het feit dat ik nog eens blauw ledje vooraan moet solderen ipv standaard groen, wat er niet echt bij past. Nog genoeg te doen dus.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je moet dat plexi-fanguard ding van je echt vervangen.
    Het is niet echt mooi in gebroken toestand ;)

Ennuh jongens, ik heb de cube van mike zelfs even opgetild :cool:
    Beat that!

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, paintjob moet eigenlijk ook eens overnieuw, maar eerst de dvd mod.

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die is er nu bijgezet. Maar dat was ik natuurlijk gewoon van plan. Even een test of jullie aan het opletten waren O-) .

Toch bedankt ;)

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    zeg hoe staat het eigelijk met de FAQ?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    JA! Zonder mijn toestemming! Ik schrok me rot toen ik jou met mijn cube zag staan! :+

Ennuh...de FAQ? mja.... _0/

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het in mijn sig staat... in de maak :+ .

De FAQ schiet er eigenlijk een beetje bij in. Ik heb een xbox en een NES project, dynamike heeft z'n eigen grote project, [2k] is bezig aan z'n eigen xbox, conquistador is van de aardbodem verdwenen en !SIC!... tsja, laten we zeggen dat World of Warcraft de weg naar z'n pc heeft gevonden :p .

Dus mocht je zin hebben in het schrijven van tutorials, designen van de lay-out, hosten van de webspace of iets anders... mijn zegen heb je :D

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hosten van de faq is voor mij geen probleem. Desnoods laten we even een domein ernaar linken als casemodfaq.nl, welke dan wordt doorgelinkt naar vincentg.nl/casemodfaq oid. :)
    Er waren dacht ik al diverse faqs.
    Meesten zullen de basis als openmaken en spuiten ed al weten en overige tutorials te schrijven zullen velen van ons het te druk hebben.
    Zeker nu ik een half jaar stage ga lopen en sowieso weinig vrije tijd meer overhou.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de basic tuts kunnen toch wel behoorlijk nuttig zijn. Veel nieuwelingen hier vragen dat telkens weer overnieuw. Dus ik denk dat we het beste die in ieder geval alvast kunnen hosten.

Voor mij zit er ook een half jaar stage aan te komen, dus het begrip "vrije tijd" zal bij mij ook steeds verder weg zakken...

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is zo, dat zijn ook vaak de meeste vragen die gesteld worden. :)

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    lol!

Die fucking faq staat al een jaar op mijn pc te rotten.
    Af en wel. Ben alleen aant wachten op...uh...tja...iets :+

Ik schop Alberto hier ook wel weer eens heen :cool:

Verder; Sorry Mike (K)

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    .... haha die faq zou volges mij al in mei online gaan als ik het me goed herinner

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina