1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, onze gecasemodde xboxen werken ook niet meer, ze staan alleen maar voor de show.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom huilen. Ik weet totaal NIKS van casemodden af en zou het wel eens willen proberen en dan moet ik wel een beetje goed geinformeerd zijn, ofniet?

    Waarom die sarcasem je kan ook normaal antwoord geven. Ik ben totaal n00b in modden.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je bent hopelijk zelf wel slim genoeg om te bedenken dat als je door verven je xbox zou verneuken, niemand het hier zou doen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist ik niet. Mischien zou door de warmte de verf verdampen en je systeem beschadigen. En kan je bijvoorbeel ook je dvd lade aan de rechterkant neer zetten dat zou mij vet lijken!?
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou dat niet kunnen? Hij zit standaard ook al aan de rechterkant.
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Dude, slow down! Die mod heb ik nog maar 1 keer gezien ergens op xbox-scene oid. Was erg raar gedaan, en is erg moeilijk. Veel draden verlengen, veel zagen, passen etc. etc.

    Lol stuur je je xbox op naar een casemodder, komt ie harstikke mooi terug, kut hij doet het niet meer. :+
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Verf verdampen????!! Hoe ver heb jij je XBOX overgeclocked? :)
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je van achteren kijkt ja ;), van voor gezien ziet dvd links en hdd rechts O-)

    Als je nog moet vragen of je xbox het blijft doen als je hem verft (no offence), zou ik niet gaan proberen te zagen en hakken in je xbox om zo'n mod te doen. Veel te ingewikkeld en te weinig support (zijn niet zoveel mensen die dat gedaan hebben).

    Das toch ook altijd zo jammer, het gaat er bij casemodden toch eigenlijk om dat je het zelf doet, dat geeft toch veeeeel meer voldoening dan het laten doen?
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    MHUHAHA O-) Maar dit is een custom case...kmoest wel het gele dvd draadje verlengen, maar dat was dat ook het enige. Het is moeilijker om hem in de originele case vast te maken, want je moet heel erg in de tray gaan zagen om hem mooi passend te maken.

    [​IMG]

    yes bun....die van Palmore. Leuk plamuurwerkje :9. Dit kan dus niet met een philips drive, daar zit een grote bobbels onder en die kan je dus niet aan de rechterkant leggen tenzij je je xbox verhoogt.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  10. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ie die van 'Palmore bedoelt'.

    Het eerste de beste plaatje wat ik kon vinden: [​IMG]

    lijst met al zn plaatjes
    xbox-scene thread

    Verder ben ik nog niemand tegen gekomen (van wie ik het heb onthouden)
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja lol da's een custom case :p

    Wat een gezeik alweer over die dvd rechts, en of je xbox het wel of niet doet.

    Ontopic maar weer.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je uberhaupt die tray rechts willen hebben?
     
  13. Ruud

    Ruud Guest

    'Waarom zou je uberhaupt je Xbox gemod hebben' is een vraag met hetzelfde caliber. Omdat het gewoon leuk/een uitdaging is misschien, duh.
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat je xbox dan anders is dan normaal. Een auto met andere velgen is toch ook (meestal) mooier dan de standaard versie?
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @ XBOX_ADDICT: Ja maar bij deze mod zie je amper resultaat.....

    @Ruud: Dat is helemaal niet hetzelfde kaliber, je mod je XBOX om hem mooier te maken, dat is nuttig voor jezelf. Tenzij je een obsesie hebt met de richting rechts zie ik het nut van die mod niet in.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Om meer ruimte te maken.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dat is tenminste nuttig.
     
  18. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox

    Ik ben nogal nieuw/nooB 8) met casemodden maar ik heb het tog geprobeerd...
    Ik heb de kast van me xbox groen gespoten behalve de x en de voorkant. En dat aan/uit knop lichtje heb ik rood gemaakt door wat draadjes te verwisselen.


    /Mod Lees de startpost eens, zo moeilijk is dat toch niet? Projects in de andere casemod thread. - !SIC!


    en dat beviel me wel duz ben ik ook van plan om de X van de xbox een kleur te geven maar hebben jullie nog tips voor een vette kleur die bij groen (xbox groen) past. Ik zat zelf te denken aan zilver ofzow maar jullie hebben er waarschijnlijk meer verstand van duz.. jullie weten ongeveer wat past duz... O-) en ik ben ook nog van plan een underglow te gaan maken :cool: met deze toturail: http://www.engr.uvic.ca/~ademontb/xbox/under_glow_mod/ weten jullie misschien of dit een goede/ makkellijke manier is om dit te doen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2005
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja dat is wel een goede tutorial, maar ik zou wel 4 leds per kant gebruiken ipv 2 leds, want anders geeft het bijna geen licht.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best wel een coole, en makkelijke manier om underglow te maken in de xboxcase! Nog nooit gezien zo...wel een goed resultaat in verhouding tot de hoeveelheid werk. Meeste mensen doen het met vet veel ledjes en weerstandjes, om het gaatje een ledje ofzo ... ziet er als het goed gedaan is nog beter uit, maar is wel een heel stuk meer soldeerwerk. Je kan het ook doen met cold cathode buisjes, maar dat is een heel ander effect...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina