1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, de FAQ heeft al on-line gestaan. :cool:
     
  2. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel een leuk idee, een probleem is alleen. Is het niet zo dat als je vanaf de zijkant een LEDje in dat plastic laat schijnen dat je er dan geen ruk van ziet?

    Wat je dan zou moeten doen is een soort mat plexiglas fixen ofzo, maar dan kan je weer moeilijk door het glas heen kijken, wat het idee van een 'window' weer een beetje weghaald.

    Ik kan me op zich wel een paar opstellingen indenken, alleen ik heb nog nooit (op de uiterst geringe techniek-les-ervaringen na) met Ledjes gewerkt, dus ik kan me ook niet goed voorstelling maken van hoe het er ongeveer uit zal gaan zien.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ledjes geven opzich behoorlijk wat licht af (bij voldoende mcd natuurlijk). Je ziet ook in die tutorial dat het licht duidelijk zichtbaar is, aangezien die ledjes precies op de zijkanten van het plexiglas schijnen.
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Als ik mijn xbox af heb, wil ik ook mijn SNES gaan casemodden (niet veel bijzonders hoor) maar ik weet niet hoe ik dat ding open krijg! er zitten namelijk nogal rare schroefjes in. ik heb op internet wel zo'n sleuteltje voor gezien maar om die nou weer helemaal uit amerika te laten komen vind ik weer tè, daarom wil ik weten of er een andere manier is om hem open te krijgen?

    Groeten,
    Snike
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    yup,

    -Pak een pen.
    -Verhit het uiteinde.
    -Duw nu de pen 'in' de schroef.
    -Haal de pen weer terug.

    en je hebt je eigen schroevendraaier voor de vreemde snes schroefjes.
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    leg is wat duidelijker uit want ik snap er niks van :p , post anders een voorbeeld foto.
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je verhit die pen zodat hij zacht wordt, daarna duw je hem "in" de vorm van het schroefje waarna hij koud en weer hard is.
     
  8. gradje16

    gradje16 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus... _O_

    ik heb geen nes of rare schroefjes, maar ik vind het echt een geweldig idee :)

    maybe ooit nog wel nodig. :p
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    dat is toch een van de oudste methodes op dingen open te krijgen zonder de juiste kop :cool:

    Je snap natuurlijk wel dat als ze echt goed vast zitten dat je dat niet met je home-made schroeve draaier kan doen....
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: ik snap het al, heb tutorial gevonden:)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, er is nu 2 keer duidelijk uitgelegd hoe het moet. Als je het nu niet snapt, dan wacht maar tot je oud genoeg bent. :{
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    /Editted
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    *Sigh*

    Lees nog maar eens goed wat er stap voor stap staat beschreven. Lees daarna de extra uitleg die Centurion heeft gegeven. Daarna ga je op msn met gradje16 nog een keer alles nabespreken, want hij schijnt het ook te snappen.

    Mocht je het dan nog niet snappen, dan weet ik het ook niet meer. :{
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je besteld gewoon zo'n speciaal bitje op een hier niet nader te noemen nederlandse site voor een paar euro.
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je bent oud genoeg als jouw gebruik van het woordje jouw correct te noemen is. En geloof me, dat gaat in jouw geval nog een lange tijd duren! Van jou verwacht ik namelijk niet zo veel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2005
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Bwhahahaha _O_



    pwnt :cool:
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    SNES is open (sorry voor oenigheden:)), ik heb even snel met paint een project ontwerp gemaakt:
    [plaatje]http://img108.imageshack.us/img108/6450/cmprojectsnes2zi.jpg[/plaatje]
    ik wil een CCFL als underglow maken, maar ik weet niet waar ik die op moet ansluiten. ik dacht gewoon dit:

    rode en zwarte draad -> Invertor -> CCFL

    maar ik zou niet weten waar ik dan die rode en zwarte draad op moet solderen?

    ik was ook van plan in de SNES een soort MoBo window te maken, maar er zit een soort van metal shielding onder dat geplande gat. foto's:
    [plaatje]http://img108.imageshack.us/img108/7831/afbeelding0537rw.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img108.imageshack.us/img108/5796/afbeelding0521kc.jpg[/plaatje]
    omdat er iets op gesoldeerd zit lijkt mij het sterk dat dit er zomaar af kan, maar ik weet het niet zeker. misschien dat iemand dat weet?
    ik hoor het wel van jullie,

    Groeten,
    Snike
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een transformatortje dat aan de shielding vast zit om een beetje extra cooling te geven. Als je een manier vind om het transformatortje een beetje te coolen kan je dat ding er zo af halen.
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals luchtsleuven aan de zijkant?
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ongeveer hetzelfde, maar toch anders :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina