[Casemodding] Vragen & Antwoorden (GEEN MODCHIPS!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 13 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, want die oranje word gemaakt door de groene en de rode tegelijk te laten branden, oranje is dus altijd oranje.

2. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar wel rood-oranje en niet groen-oranje ;)

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ehm, als jij je powerled van rood naar groen mod, en hij knippert officieel rood/groen, is het enige verschil dat hij gemod groen/rood knippert. Want voor oranje wordt gewoon overal stroom op gezet.

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een mdf case gemaakt en wil hem verven en ik wil er een betje structur in hebben, zou dat met een ruwe roller kunnen?
    en kan het allerlei soorten verf zijn? of moet ik speciaal soort hebben?

5. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maximaal aantal led's in xbox

Ik ben zelf voor het eerste begonnen met het case modden van mijn xbox. Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel led's ik kan aansluiten voordat de voeding het niet meer aan kan?

Alvast bedankt!

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hmm, dat aantal is wel ongeveer onbeperkt. Heb cases gezien met meer dan 30 LEDs.
    Voel je daar dus in ieder geval niet beperkt in :)

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de Gamma en vraag het daar, ze weten er daar vast alles van. Elke moddert ken niet zonder de gamma O-)

8. Ruud

Ruud Guest

En zo is het maar net! Komt dat even mooi uit dat ik daar op dit moment 50% korting heb, normaal 'maar' 20.

Whehehe.

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Woont 200 meter van Karwei :)

(En nee ik woon niet op een industrieterrrein :{ )

Antwoord op de ledvraag: ik heb eens iemand gezien met 53 led's in 1 controller . Ik zal hem straks even laten zien.

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    53 leds in 1 controller!!? Dat kan niet lekker gamen :)

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, hij zei ook dat je er niet echt op kon gamen, omdat het verblinden was 8)

12. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m'n jewel eruit halen.. er zit al een klein gaatje in dat plastic onder de jewel maar ik krijg hem er niet uit.. De letters zijn al een beetje beschadigd. kan iemand mij vertellen hoe ik hem eruit kan halen?

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan met de Föhn methode. Je kon het beter vragen wanneer je ermee begon, niet wanneer je het al half verkeerd hebt gedaan.

Je haalt je kap eraf, en dat aluminium ding onder de kap, en gaat met een Föhn gedurende 10 min. dus helemaal Föhnen..daarna kan je met een schroevendraaiertje (platte) de jewel (er van de bovenkant) afwippen. Ik hoor het wel als er nog vragen zijn. Als je had gezocht, had je deze vraag wel gevonden. :)

14. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gaan die letters er niet af door die hete lucht?

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je blaast onder de kap. Niet onder de jewel zelf.

16. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zit er een gat in.. Maar toch bedankt

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik liever de vriezer methode. Leg je kap een half uurtje in de het vriesvak van de vriezer (het koudste wat je hebt). Daarna zal je met een klein tikje al de jewel eruit tikken.
    Het water in de lijm bevriest zeg maar waardoor het hard wordt en niet meer elastisch is en zal blijven kleven is denk ik de theorie erachter. Bij mij werkte het in ieder geval heel goed en zonder enige beschadiging, als bij de fohn methode, die ik ook heb gedaan.

18. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh bedankt *) Ik heb hem nu in de vriezer liggen

19. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij 2 uur in de vriezer, met de achterkant van een schroevendraaier flinke tiken uitgedeeld: noppes
    kwartiertje fohn erop: kwam eraf met het grootste gemakt.

Ben nu dus aan mn 2e xbox begonnen, maar ik heb wat vaags met mn jewel. Ik heb de zwarte meuk eraf gehaald, maar ipv groen zoals bij mn andere jewel zit hier een vage wit/gele laag met een soort textuur, lijkt wel een beetje tape maar het kan er niet af. Mijn vraag dus: kan ik hem gewoon clearen in terpentine of hoe zit dat met die witgele meuk?

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee...maar het zal er wel gewoon afgaan met terpentine denk ik.
    Bij de ontwikkeling van de xbox (van v1.0 naar v1.6 en hoger) worden er steeds dingetjes gedaan om de productie goedkoper te maken, kortere draadjes, minder componentjes (kijk maar eens naar het verschil in aantal componentjes op het v1.0 en v1.6 moederbord), en dus ook mischien wel goedkopere lijm of verf...

edit: mja bij mij werkte de vrieze methode echt top! Als ie er niet uitvalt met tikjes probeer dan eens na het vriezeren ( :9 ) voorzichtig met een schroevendraaier...

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina