1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    tis hopeloos met je...NA deze post ga ik er niet meer op in. dalijk word ene graaf/DW boos;)

en uhm.,...je weet helemaal niet beter. kheb dan geen vrouwenstem, maar dat wil niks zeggen.

Ontopic:
    iemand btw nog tips voor mij, afgezien van de powerleds?

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ja, koop maandverband *) sorry, inkoppertje... nu hou ik ook op O-)

3. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    something like this [/quote ]
    [/quote ][/quote ]
    _0/ _0/ _0/

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben een paar soorten bij de gamma. Ik heb ze een beetje gemoddified zodat je echt alleen de schroefjes ziet aan de buitenkant. Hieronder een plaatje van die oplichtende rand en het blokje. De ccfl licht op dit momment dus ergens naast de case dus alleen de onderste plaat licht nu op. Voorkant ligt er nu af dus je kan goed het blokje zien zitten...

mooie gleuven heb ik gemaakt he in die rechter plaat ;) om de warmte van de voeding een beetje te bevrijden...

5. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man, ziet er btw wreed uit _O_

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat er telkens met you html tags gebeurd maar ik zie overal maar een beetje [IMG ] en [QUOTE ] staan...let op dat je dus even die tags laat staan als je de tekst veranderd.... :D

edit: goed verbeterd jonge _O_

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet een idee zijn om die underglow tutorial die slurpgeit net gaf, om te zetten naar nederlands wanneer iemand 'm doet? Dat zou wel mooi in de FAQ kunnen komen.

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    verdomme, xbox geeft geen beeld meer, morgen even naar kijken >_<

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    alsk eindelijk aan de chrystel kan werken, ga ik ff proberen hoe de underglow is met een ccl. dat lijk me stuk makkelijker. het zal hetzelfde uitzien, maar LEDs pwnen een ccl:p

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    In sommige situaties...een jewel cc ziet er heeeel anders uit dan jewel leds....wat jij vind wat meer PWNED is een kwestie van smaak O-) wat makkelijker is is duidelijk....

11. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet ook nie hoe da kan maar doe er tog nix anders aan dus.....!
    *) _0/

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten even deze modder zijn gallery bekijken!
    Hij heeeft zijn xbox in een gigantische hummer modelauto gezet! Alle kop en achterlampen zijn gelinkt aan power en ejct en hdd leds en zit supertof in elkaar _O_ Ik zou m niet in me kamer willen, maar wel respect voor deze modder :cool:

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het ook wel een leuk idee (iig handiger) om een thread aan te maken om andermans xbox'en te showen. No offence, maar ik wordt een beetje strontziek van om de hele tijd naar andermans xbox'en te kijken, terwijl wij zelf ook mooie xbox'en maken. Amerikanen doen dit langer en meer dan ons en daarom zijn ze ook verder met xbox'en inbouwen enzo. Dat is leuk, maar ik zie liever werk van jullie, dat motiveert mij meer om weer te gaan modden, dan zo'n amerikaan die dit al 4 jaar doet. Nogmaals, het ziet er ubergaaf uit enzo, maar ik denk dat het beter is om daar een aparte thread voor te maken.

Tis alleen maar mijn mening, ik weet het. Maar het zou toch wel handig zijn, zo'n eigen thread daarvoor, nietwaar?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    true, maar dat moet je niet aan ons vragen. dat moet je overleggen met een admin. Je kunt hem maken, dan afgezeken worden en er komt een slot op. vraag het dus maar eerst;).

en als we toch even bezig zijn ons hart te luchten (nu hebk t niet over de laatste post van stealth)

Kunnen we AUB wat minder offtopic gaan?
    als we allemaal msn uitwisselen, zijn we dan klaar met deze zooi? misschien? O-)

edit: en voor jou hebben we ICQ stealth:cool:

15. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uber ziek die hummer 8) _O_
    maar wel met stealth eens O-)

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    *fijn om weer eens gelijk te krijgen*

maargoed. Ik wil nu eigenlijk wel heel erg graag die underglow tut gaan volgen, ik heb er nog niet zo veel ledjes in zitten, dus... Maar... (hier heb ik denk ik albertootje voor nodig) Ik neem aan dat je de ledjes op de hdd kabel aansluit (heb de tut nog niet TE gedetailleerd doorgelezen) welke weerstanden heb ik er dan voor nodig (er staat alleen maar dat je weerstanden nodig hebt, dat snap ik zelf ook wel)? Het is echt te lang geleden dat ik dat uitgebreid op school heb gekregen.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    R = U x I
    R in Ohm
    U in Volt
    I in Ampère

alleen geen idee hoeveel ampère er op staat :eek:

met die formule kun je dus zelf wel berekenen hoeveel je nodig hebt.:p

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik nou niet weet of dat gelijk blijft wanneer ik er ook controllerpoort ledjes aan hang, doe ik nog even geen weerstanden bestellen. Ik moet het zeker weten.

...en die formule kende ik al (zo lang is het nou ook niet geleden, he ;) ) Het gaat meer om wat er gebeurd als ik er ook nog die controllerpoortledjes en eventueel andere ledjes aan hang.

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ik pak mijn boeken er even voor je bij. parralel of in serie bedoel je dus he.

bij parallel gaat er niks verloren.

als je dus begint met een weerstand, en ze dan pas opsplitst, heb je maar 1 weerstandje nodig. het begin is dan in serie, daarna is het parallel.

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staan ze in serie, maar ik kan het mis hebben. Kijk voor de zekerheid toch maar even in de tut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina