1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zodra men box opengaat zal ik ff fotos maaken maar wat ik dus wil zeggen is da je het stekkertje van hd stroom open kan doen en dan plus draad tussen kan propen zeer makelijk snel en goed :cool:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    'www.ikweetnietwatpuntenenkomma'szijn.nl"

@ stealth: heb ge-edit.

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al vaker een xbox gemod (...joh, echt?!?) dus ik weet dat je een stekker ertussen kan doen, maar dan krijg je niet automatisch meer stroom door dat kabeltje heen. Daarom wil ik weten of de weerstanden erop aangepast moeten worden.

www.ikweetnietwatpuntenenkomma'szijn.nl ...vreemd, die site doet het niet bij mij :9

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  4. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij gebruiken 470ohm nog geen door branders gehad misschien heb je er wa aan *)

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar ik ben bang dat ik dadelijk een te hoog ohm-gehalte heb en daardoor meerdere ledjes heb die allemaal zacht branden, terwijl die underglow 1 van de grote eye catchers van mijn xbox zouden moeten zijn. Ik wil dus zo'n laag mogelijke weerstand, maar ik heb ook geen zin dat dadelijk op een lan mijn underglow ontploft (zou een beetje voor l*l staan, nietwaar?)

6. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja jij typt met 2 handen knuppel en dat kan ik tijdelijk niet door ongeval dus :mad:

en stealth geloof ik gelijk maar bedoel nie stekker er tussen maar egt in de voedingsstekker zelf :confused:

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die gast van die tut van een paar posts terug had ook 470 ohm.

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik snap wat je bedoelt. Het wordt ook wel een molex- of y-splitter genoemd. Ik heb er bijvoorbeeld een inverter op zitten voor mijn ccfl's.

9. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt tog fotos van mijn box gezien en die ledjes zijn zo f*cking fel dat je er niet in kan kijken en daar zit ook 470ohm achter _O_
    dit komt van de gast zelf van die tut:it was 470ohm but i forgot what wattage it was i'm thinking 1/4 or 1/2.

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  10. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik nou net niet.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb overal 100 ohm en mn jewel nix 8)
    maar voor underglow heb je tog geen tut nodig :confused:
    als ik mn nieuwe case heb dan ga ik er ook zo underglow in maken en dan mn jewel, maar ik heb nou al 2 jewels schoongemaakt maar er kwam op allebij vlekken :confused:
    ik ga nu denk ik een costem(of hoe je het ook schrijft) halen met met master chief ofzo er op of mn naam(kent iemand een site?)
    heeft iemand mischien een zwarte conroller case over(van een kapotte controller ofzo) en die ik dan mischien kan kopen

ik zit te twijfelen tussen 3 dingen...
    1. zal ik voor een halothema gaan of dat gif roen met gaatjes
    2. zal ik uberhaubt wel een nieuwe case halen
    3. zal ik geen nieuwe case halen en mn crystal verven(welke kleur)

WAT MOET IK DOEN????

_0/

12. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik geen nieuwe case halen en mn crystal verven eeuwig zonde denk ik

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    zou je dan misschien zo vriendelijk willen zijn, om mij uit te leggen wat je dan wél bedoeld? Zo heb ik er ook niet echt veel aan...

De site voor al je laser etched jewels is SHOP.CRAXTION.COM (Dit zou je ook even in de FAQ kunnen zetten, !sic!) Een geweldige site waar je je eigen idee naar die beste man toe kan sturen. Hij lasert het in een jewel en voor ongeveer 36 dollar (incl. verzendkosten naar nederland) heb je je eigen unieke jewel. Betrouwbaar met leveren in amerika (dat weet je als je regelmatig op xbox-scene zit.) Dus waarschijnlijk zal hij buiten amerika ook goed leveren. Binnekort ga ik het zelf proberen en een eigen ontwerp laten maken bij hem.

En over je case... Ik zou die crystal gaan verven. Maar dan niet met de standaard verf die je normaal gebruikt, maar met gekleurde lak. Zo kan je dus een doorzichtige case behouden, maar dan wel in de kleur die jij zelf wilt. Een idee die ik zelf helaas nog niet heb kunnen proberen, maar zeker nog wel een keer wil doen. M'n eigen zwart-doorzichtige case...
    Niet als je het dus met een gekleurde lak spuit *)

14. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @stealth: wil ik best ff uit liggen:
    even er vanuitgaand dat je de voeding voor de hardeschijf naar de hoofdvoeding ja!dat stekkertje kan je open maaken daar kan je het makelijk kwijt _O_ _O_

ps sorry voor vaage gedoe

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    geeft niks, maar volgens mij hebben wij het nu over precies hetzelfde... wacht even, dan post ik straks wel een plaatje met wat ik bedoel...

16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    woohoo, ledjes zijn betaald, hopelijk morgen in huis :D

17. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis in ieder geval erg verwarend 8)

18. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    jezus, het gaat wel erg snel daar:

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  20. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijnspullen zijhn binnen maandag in canada besteld *)
    dat is pas service
    _O_ een origineele case voor 9.99$ geen geld lijkt me O-)

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina