1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    meer geld kwijt... Een case kost daar bijna net zoveel als hier een xbox... en dan komen er ook nog eens de verzendkosten bij.

2. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het goed ik had case voor 9$ das nog geen 9€ en als je ff op blz 24 leest dan wat ik in gedachte had O-) _0/

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet je idee al, maar dan is de case opzich nog wel bijna 150€...

4. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    9$ 150€ 8) gaat goed mja als jij da denkt dan zalt wel heb vandaag shit binnen gehad en da was net 80€ met verzendkosten die vrij hoog zijn ja oke maar als je deelt door paar man valt mee, mja is je eigen keuzen uiteraard _O_

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja. NU ben ik het zat.

Offtopic = OW.
    2 x OW = weekban.

Vanaf nu.

6. Lord Nikon

Lord Nikon - Live Enabled -

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik eigenlijk mijn xbox openen heb al vanalles geprobeert maar kom er maar niet uit

regards,

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Openen doe je met een Torx 20 schroevendraaier.

De schroeven kun je onder de voetjes en stickers vinden.

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft neit perse een torx 20 te gebruiken. want dat soort schroeven draaiertje die je gebruikt bij je skates voor de rem eraf te halen kan je er ook voor gebruiken.

en dan heb ik ook nog een vraag.
    Hoe haal ik de jewel van me 'Grote xbox controler af' ik heb het al uit elkaar gehaald. en in de vriezer 30 minuten gelegd. en toen achterop geslagen maar hij valt er niet uit.
    en met een phöne lukt ook niet echt. als ik de jewel warm maak en dan probeer ik het te draaien enzovoort er komt geen beweging in ..

HELP!

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    pak de controller vast alsof je aant gamen bent. ga met de controller wrikken. je zult een beetje gekraak horen (is neit erg, maar je moet natuurlijk NIET het gevoel hebben dat hij breekt.) je zult ook zien dat er een wit randje ontstaat aan de rand van de jewel. dit is de plaksel die loslaat. na een tijdje pak je een dunne schroevendraaier en pulkt hem er zo uit. succes:)

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je wrikken..dus het bovenste stuk van de controler dat ik los heb gemaakt, moet ik gaan wrikken? dus ik hoef nix te draaien aan me jewel. me jewel warm maken ofzoiets?

12. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb dus ook problemen met het losmaken van mijn jewel op mijn grote controller, ik heb geprobeerd wat jij zei, maar ik ben echt bang dat ik hem breek :confused:

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    je kunt ook al eerder met een plat schroevendraaiertje proberen.
    en een fohn erop zou ook goed kunnen werken.

(heb het zelf 1 keer op mijn manier gedaan, en het lukte. maar het was niet mijn controller, dus kwas neit echt voorzichtig:9)

14. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    /edit, inderdaad toch al gepost, hoe is het mogelijk dat ik mijn post niet zag, zelfs na 5x refreshen :confused:

sorry Graveheart, nu krijg ik toch geen OW he O-) ;)

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat maakt het nou uit als je een 1.0 xbox hebt ik heb een 1.5(vanwege dat hij crystal is) wat maakt dat nou uit hij doet het hetzelfde en je ziet er nix van(tenzij je hem open maakt)
    maar met die auto was wel een dom vooreeld ja :eek:

die case is wel erg duur zeg, ik zou hem wel graag willen maar dan haal ik maar een nrmale groene :+ je ziet er tog bijna geen verschil in :p

ik denk niet dat ik mee kan bestellen want ik geef nu mn laatste geld uit aan een halo 2 guidbook(maar dat doet er niet toe)

en graveheard; soory hoor maar iedereen prbeert on topic te blijven maar dat is moeilijk hoor :{ ;)

/edit: kent iemand die light kits dat zijn van die jewel ringen en underglow dingen enzo die kan je z in je case leggen en je bent klaar, zou dat niet wat zijn? en heeft iemand een site?

en zou als ik een samsung laser koop hem er bij een philips drive er in kunnen zetten(als ik dit niet mag vragen... sorry

_0/

16. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net aan me Grote xbox gewrikt wat sic zei, en ik hoorde harde *knak* toen zat die los. dus alleen nog eruit wrikken met me schroevendraaier .bedankt sic

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is een hele xbox, stealth? hoe is het met je windows tuts en de verander xbox van kleur in je jewel?

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    toen ik *knak* las schrok ik...dacht dat er iets heel erg fout was gegaan.
    Maar het is dus gelukt, mooi:)

@ XinK: het maakt heel veel uit of je een 1.0 of een 1.5 hebt (waarschijnlijk heb je een 1.6, chrystal is bijna altijd 1.6) het maakt wat uit omdat de latere versies stiller zijn en een betere drive hebben.

en de dingen die jij bedoeld zij te krijgen op www.alternate.nl

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ehm, de eerste echte LE crystals zijn allemaal 1.4, die opnieuw uitgebrachte zijn 1.6 (met een verdwaalde 1.4/5)

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 1.5 dat weet ik door bepaalde redenen..

maar zou het mogenlijk zon om zon cathode buisje in je controller te proppen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina