1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    nee, past niet. de kortste zij ongeveer 10cm. dat krijg je er echt niet in.
    dacht trouwens dat je geld op was :{

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, een complete xbox... dat is wel erg cool :cool: . En die kleur je jewel in heeft !sic! nu allang thuis liggen, TOCH?

@graveheart: Ik vind het vrij onduidelijk wat nu off-topic is en wat niet. Ik snap dat als je het over onzinnige dingen hebt, die niks met een xbox te maken hebben, dat dat wordt gezien als off-topic. Maar als ik het (bijvoorbeeld) heb over een limited halo case die ik wil bestellen, wordt dat dan wel als off-topic gezien? Als je even duidelijk aangeeft wat er in jou ogen off-topic is en wat niet, en wie zich er hier bijvoorbeeld schuldig aan maakt in deze thread, weten we allemaal waar we aan toe zijn. Zo weten we eigenlijk nog niks en is je waarschuwing dus waardeloos. Straks durft niemand hier iets te zeggen omdat ze bang zijn, dat jij het als off-topic ziet.

Ik snap best dat je het hier allemaal recht moet houden, maar als dat een beetje duidelijker kan, graag.

3. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ben ik volledig met stealth eens btw ben nog nie helemaal bekend hier dus typ soms nog verkeerde dingetjes sorry daarvoor :confused: :'-(

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    als ik dit zo lees:
    denk ik toch echt dat het alleen de case is.

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    los adt op door de faq van xbw te lezen*)

@ alberto: denk dat geitje gelijk heeft. das ook te goedkoop voor een zeldzame xbox.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ohw sorry mensen lezen heb ik niet altijd zoveel zin in :p maar we kunnen een keer met zijn alleen een grote bestelling plaatsen dunkt mij zo.

7. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb in middels gedaan

weet er iemand/of is er iemand die al een keer zoon inverter heb verkleint of of dat mogelijk is.
    bedoel inverter voor cathode _0/

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis mee, je kan 3 inverters in je xbox gooien, 2 aansluitingen per inverter = 6 cathode's om aan te sluiten... Is dat nog niet genoeg?

@!sic!: ok, dan vertel jij ons maar wat off-topic is en wat niet? Mogen we een bestelling hier regelen, of mag dat niet. Mag er worden gepraat over die groene halo case (waarvan alberto mij iets te enthousiast maakte :mad: ) of mag dat niet? Ik zie niet in de faq dit soort dingen staan, dus...

Nogmaals, ik wil hier niet moeilijk gaan liggen doen, maar als ik dus ergens geen zin in heb, is het wel een OW.

9. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je ze allemaal kwijt dan 1 achter dvd drive da weet ik maar die anderes
    :confused: o hadden jullie het over de halo case sorry man dat ik er zo op in ging daarnet dan want d8 dat je orgicase bedoelde
    O-)

Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    mwhaha, ik reageerde erop dat davey niet precies wist hoe het er hier aan toe ging. maar ik zal even een voorbeeldje noemen van uitspraken die, denk ik, niet helemaal goed is;)

dit gaat bijvoorbeeld enrgens over. je kan het net zo goed op msn bespreken.

@Davey: achter drive kunnen er volgens mij wel 2:), en achter de HD 1. dat zijn er 3:cool:

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zou je er dan wel 4 kwijt kunnen... Ik heb iig gezien dat er 3 inverters achter de dvd zaten. Je zou dus heel misschien 4 inverters in je xbox kwijt kunnen. Probeer het uit, zou ik zeggen. Maar wat je nou met 8 aansluitpunten moet... :{

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    3 achter de DVD is niet zo ruim...maar het zal bes kunnen, kan het neit uitproberen omdat ik maar 1 invertor heb.
    tja, met 8 aansluitpunten kun je 8(!) CC(F)L's erin duwen...in ene normale case heb je er niks aan, maar bij een chrystal...wooot:eek:

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    3 achter de dvd is gewoon mogelijk, je moet alleen de IDE kabel een beetje anders vouwen. In een normale case heb je er evenveel aan, als in een crystal. Je maakt er gewoon wat windows bij O-) . Maar waar plaats je 8 cc(f)l's?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    bij een chrystal...
    - evenwijdig aan de vorm van de X, underglow (ipv 14 leds:p)
    - ccfl bij de jewel natuurlijk.
    - sideglow

alsk er 8 heb krijg ik ze ook wel erin:cool:

(ik mag het dus met 4 ccl's en 1 ccfl doen, zal ook wel ok uitzien:))

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ...dubbelpost:confused:

wel mun 1600e O-)

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij een crystal schijnt het licht alle kanten op, dat vind ik opzich wel zonden. Toch zou ik wel zo'n gemodde crystal in het echt willen zien, het lijkt op foto's meestal 1 grote gekleurde bal :)

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, WTF?!? Waarom kan ik mijn post niet meer edit'en? Op xbox-scene hebben ze ook zo'n nieuwe regeling, dan kun je alleen het eerste kwartier nog edit'ten, maar zo kan je dus niet meer je tekst veranderen, mocht je iets heftigs hebben gezegd, dan kunnen admins enzo je uitspraken als bewijs tegen je gebruiken bij een ban enzo. Maar nu krijg je dus dat ik een dubbel post moet maken als ik m'n post wil edit'ten en erger nog: IK WEET NIET EENS MEER WAT IK WILDE VERTELLEN :mad:

/edit: En nou kan ik weer wel edit'ten... Ik snap er niks meer van :confused:

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, het lijkt erop dat de server wat kleine probleempjes heeft, alhoewel ik er zelf geen last van heb.

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    is ook :'-(
    maar de kerst komt er aan(eigenlijk doen we daarniet aan maarja)
    ik kan toch altijd informeren? :+

vandaag ga ik informeren of ik een case van rvs of een ander soort plastic dan de xbox zelf ofzo kan krijgen
    ik hoop rvs:D
    zou dat eigenlijk wel staan?

en ik heb een vraagje wat is een OW?

_0/

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Een OW is een officiële waarschuwing, iets wat je dus niet moet krijgen.

Een rvs case zou er heel mooi uit zien. Ik heb thuis nog wel een plaatje die ik wel zal posten hier (let wel, dit is ter voorbeeld, dus sorry alvast dat ik andermans xbox post, maar dit is ter referentie) Het enige nadeel is dat het gestickerd is, dus met echte rvs ziet het er natuurlijk strakker uit :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina