1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou hoef er geen 8 te hebben maar stuk of 6 meen ik in men nieuwe case ga ik 4 windows frezen vorm benk nog nie over uit btw dus idee liefst p[ics zijn welkom.dan ga ik hem spierwit spuiten en in die windows komt blauw uv plexiglas dus ik dacht laat ik bij elk window een ccfl plaatsen en de gewoone dingen ff mode naturlijk maar goed da ben ik van plan _O_

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    he sic als jij dat voor me kaar krijgt om een case te maken dan kan je hem aanpassen voor je schermpje(als je dat nog wilt)

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    OK, hier issie dan. Dit is eigenlijk de motivatie geweest voor mij om te beginnen met modden van de xbox. Ik vind deze xbox ZO mooi eruit zien, alleen jammer dat het geen echte rvs maar stickers zijn. Dus er is hoop voor degene die een rvs gepantserde xbox willen O-)

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    waarom snap ik geen HOL van deze zin?

5. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan bij een duitse site vol rvs cases kopen hier de link:http://www.bestplayer.de/index.php?cPath=8_177&sort=4a&page=2
    maar heb iemand idee voor zeer apparte windows :confused:

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die complete rvs cases op die site echt lelijk. Je kan niet eens meer zien dat het een xbox is, omdat het meer op een dvd speler lijkt. Dan schaam je jezelf dus echt voor de vorm van de originele xbox. En dan komt er nog eens bij dat 1 setje controllerpoorten niet aangesloten kan worden, dus dan zou je nog eerst die kabel moeten verlengen. Ik heb liever een aangepaste xbox case ipv 1tje die er totaal niet op lijkt.

Dit vond ik een mooi ontwerp voor 4 (+1 kleine) windows in je xbox(nogmaals, dit is ter voorbeeld, dus niet 'post andermans xbox zonder nuttige reden':

7. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das ckers mooi ben nu ff de nieuwe case aant strippe denk dat ik 4 van die groote windows maak maar wat denk je van dat blauwe uv plexiglas op die
    witte case ;)
    en over die case ik vind hem ckers niet mooi maar draag het enkel fff aan
    O-)

Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met het blauwe uv plexiglas, van dat blauw getinte plexiglas? Dat zou inderdaad een leuke oplossing zijn voor wanneer de xbox uitstaat. Bij mij zijn de windows niet zo groot, dus valt het toch niet op, maar als je wat grotere windows hebt, kan ik me voorstellen dat dat blauw getinte plexiglas een uitkomst is.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op die website maar die zogenaamde rvs case zou staan ook deze:
    Op zich ziet hij er wel gaaf uit, ze zijn ook allemaal uitverkocht :9

Voor de rest lijkt het me echt heeel erg moeilijk om zelf uit rvs plaat een case te maken...hoe ga je dat in gods naam mooi afwerken en afsluiten op de hoekjes en naden. Dat spul is heeeel erg lastig te bewerken: je moet waterstraalsnijden en lassen gaan leggen...ik zelf zou er niet aan beginnen....

Verder raad ik jullie wel aan een eigen case te maken want het rockt om een case te hebben die echt uniek is :D daarmee bedoel ik: zelf ontworpen from top to bottom...kijk maar naar die dvd window die ik zelf heb uitgevolgeld...ik krijg serieus veel email van mensen en websites die er wat meer info over willen.... ;)

Laatst bewerkt: 17 dec 2004
  10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bestaan er ledjes die onder Large controler kunnen, en die je met een knopje aan kan zetten??

11. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee bedoel egt blauw uv plexiglas met dat beeld dat ik nu voor me heb word het egt een dikke box mja moet het eerst ff waar maken natuurlijlk :cool: maar denk wel dat het goed kom maar ben er alleen nog nie uit of ik power eject knoppen ook wit spuit wat denken jullie?? op een hellemaal witte xbox _0/

12. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat maaken valt egt reuze mee maar alles krijgen je hoeft nie te lassen kan het bijvoorbeeld popnagelen

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik beodel niet zon rvs case
    ik bedoel een XBOX rvs case, dus die ziet er precies hetzelfde uit alleen dan rvs

14. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelf maaken denk dat da de enige optie is
    wel mooie uitdaging
    _O_

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    leuk dat gespeculeer...
    zorg er dan aub wel voor dat het realistisch blijft. had wel wat meer verwacht van een 19-jarige jongen......

en @Xink: je zou eens een dagboek moeten maken van alle wilde ideeen die je toch niet gaat uitvoeren. dan lees ik dat door en beoordeel het wel. heb je in elk geval bereikt dat iemand het WIL lezen.

zo, zegje gedaan...ik ga naar bed.

@reiku. ja, natuurlijk is dat mogelijk. zit alleen ff te denken hoe, een normale schakelaar zou al meoten werken, met een drukknopje dus.
    laat morge wel precieser weten, als niemand anders heeft geantwoord.

16. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeer ckers realistisch heb op school metaal gedaan ook nofg twee jaartjes in gewerkt dus weet wel wat ikzeg en tis ckers wel mogelijk ik weet alleen niet wat zijn mogelijkheden zijn en _als ie paar tekeningen maakt kan ik misschien wel maaken nu even niet nog want moet nog ff revalideren maar dan wil ik ckers wel kijken voior die jongen _O_

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja wat is het nou?!?

en "die jongen" heeft toch geen geld meer.
    zelfde advis voor jou als voor XinK: ga een leuk dagboekje maken ipv te spammen met onrealistische ideetjes. we hebbe dr een beetje heel erg genoeg van.

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  18. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij eerst ff leven zoeken ik weet niet hoe handig hij is bijvoorbeeld dat moet jij tog wel snappen als jongen van17 ik weet niet wat jou zo ergert maar op alle normale post die ik stuur krijg ik een bout antwoord terug dus en duik jij ff in je eigen dagboek *)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Leestekens en hoofdletters, gebruik ze!

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    hey, die case krijg ik wel gratis he.
    dus vor de duidelijkheid;dat kost geen geld (voor mij dan)
    en over dat dagboekje, dat ga ik niet doen ik zit wel allemaal te zeggen maar de helft lukt tog niet. 8)
    ik heb me nu bedacht: ik ga eerst rvs case proberen en als dat niet luk tide groene :+

_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina