1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kheb de windows volgens mij nog niet.
    *kijkt
    nee, heb ze nog niet. je moet dus bij stealthviper klagen:)
    Leds staan er volgens mij op, zoniet, komen ze er binnenkort op, heb vakantie:)

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Windows moet nog worden gemaakt, ik had het over de 'kleur de letters van de jewel'-tut. Die is nu toch al bij jou, ?sic? _O_ (pwnd!)

Als er iemand ondertussen vragen heeft, kan hij (of zij) ze altijd hier stellen. Ik ben ook zonder tut gestart en dat heeft me 2 mooie tribal windows opgeleverd. Die tut komt snel af, zie 'm maar als 'half-klaar'.

3. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Zet m er anders "half-klaar" op dan. Dan heb ik in ieder geval al wat houvast.

4. dimitrii

dimitrii multi-kill

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier ergens gelezen van dat je met 1 aansluiting ofzo een paar LED's kunt aansluiten, hoe werkt dat?:confused:

edit:
    kan je op zo'n manier niet een blauwe enz. power lampje krijgen?

edit2: als je iets cools wilt doen met je leds, moet je een lightsensor eraan maken, en als het donker word gaan ze aan 8)

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  5. Reus

Reus Guest

nee kan niet, je kan hem alleen rood/groen maken. Oranje kan ook maar dat kan voor zover ik weet niet door simpelweg de draadjes te wisselen, maar wel zonder er nieuwe ledjes in te pleuren.

Helaas kan dat niet op een legale manier (voor zover ik weet) (verandering in de bios)

Voorgesoldeerde :confused: Lekker als je ze in moet korten... Trouwens niet echt nice gesoldeerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2004
  6. Reus

Reus Guest

dubbel

7. dimitrii

dimitrii multi-kill

Leuk Bevonden:
    0
    en als je je xbox gaat modden, en er gaat iets kapot(dat je niet hebt gemod), heb je dan nog wel gerantie?

8. Reus

Reus Guest

Als je je xbox openmaakt vervalt je garantie.

9. dimitrii

dimitrii multi-kill

Leuk Bevonden:
    0
    k, thnx

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vrijdag op wintersport dus ik kom een tijdje niet posten en ga de komende twee weken dus niet modden :'-( Dus ik update ven de status:
    Voorkant is nu helemaal goed gezaagd, gevijlt, geboord. Alleen nog de sticker erop:

En zo ziet de box er nu dus uit, lekker rommetje maar hij doet alles heel goed *) die ccl is echt altijd superfel op mijn telefoon camera..... :eek:

In de week na de wintersport ga ik knallen en maak ik m af, cannot wait..... :D :D :D

PS. !SIC!, sinds wanneer ben jij moderator? Ik kan het niet zo snel vinden in de laatste pagina's...

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    tziet er echt heel mooi uit, een zooitje hoort natuurlijk bij een gemodde xbox, anders is het niet cool;)

ps. Ben sinds gisteren pas mod. staat in de bovenste aankondiging, 2 gestopt, 1 erbij.

12. dimitrii

dimitrii multi-kill

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet je de led's in je controller knopjes (axyb) aansluiten?

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je weten? Vraag het hier en ik beantwoord het.
    Slurpgeit zal niet al te blij zijn met die opmerking; hij heeft ze zelf gesoldeerd. Op het plaatje van de pagina ervoor zie je ze nog los van elkaar O-)

Volgens mij op de stroomtoevoer van de rumble motors in de controller, maar dat kan ik mis hebben.

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze constant aan wilt hebben gewoon op de usb aansluiting: de rode en de zwarte die uit de draad komen. Op xbox-scene staat een tut over het oplichten van de axby buttons...ziet er gaaf uit....is wel lastig want je moet in je knopjes boren, net te diep en je bent de sjaak..

!SIC! Congrats met je moderator status! Ik lees net de aankondiging... Live en Networking dus he... :9

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    /Mod Graveheart

Ook softmodden is niet toegestaan. Let er op, volgende overtreding is een OW.

16. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb wat probleempjes met men spuitwerk, ben bezig met mijn xbox te spuiten, alleen tussen die 'riggels' op de bovenkant wil het niet goed dekken :? Wat te doen?

/Mod Graveheart

Voor jou gaat hetzelfde op als voor Conq.

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    hoera, de ledjes branden :D

18. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    "Buuuurn, baby burn!"

Maar waar blijft die window Faq :+

19. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0

Waar moet ik mee beginnen :p

Ik wil mn dvd zien spinnen (rijmt)

_0/

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey slurpgeit waar ga je die ledjes in zetten dan ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina