1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    vandaag geen tijd gehad, en morgen ook niet, ik denk dat het met kerst knutselen word.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je een kers xbox met lampjes...
    doe je er ook kerst ballen aan?
    dat zou pas een mooie xbox worden *schrijft in zn dagboekje*
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Xink, je hoeft niet alles te zeggen, wat er in het dagboek van jou komt. Dan is het nut van een dagboek een beetje weg. Ik snap best dat je wat wilde ideëen hier post, maar om nou iedere brainstorm sessie hier neer te zetten... Ik bedoel ermee dat als iedereen dat zou doen, het einde zoek zal zijn en er geen mogelijkheid tot een fatsoenlijke thread zal zijn. En dat is natuurlijk zonde van 1 van de meest leuke xboxworld forum threads. O-)
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe is het met je dvd dongle nick?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    This thread is my home _O_ so dont spoil it... :9
    Tegen de tijd dat xink zijn crystal heeft gemod zitten we bij de xbox3 O-)
    Guys ik ga ervandoor, tot over een week, niet te veel posten want dan moet ik zoveel lezen als ik terug ben.. :9
    en als ik terug ben maak ik mijn plexi box af, I promiss....
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je het zegt, die moet ik eigenlijk ook maar eens gaan spuiten :eek: . In de kerstvakantie zal er wel wat gaan gebeuren aan mijn xbox. Maar eerst de xbox van xam maar eens onder handen nemen. :D

    Dan wens ik je veel plezier toe, zonder xbox :cool: . Ik ben straks echt benieuwd naar het totale plaatje wanneer je plexi box compleet af is. :D
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga morgen op vakantie, naja familie bezoek in spanje en ik kom pas de 7e weer terug. Ik zal jullie missen en niet teveel modden, oja nog een antwoord nick. De dvd dongle, dat zwarte voor de IR ontvangst. Dat moet je aftapen.
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn... laat iedereen me hier alleen dan? !sic! moet jij toevallig ook nog weg?

    iig allemaal een fijne vakantie toegewenst en dat je xbox weer mooi gemod mag zijn in 2005 :cool: .

    Wat kan ik nou het beste doen met die IR ontvanger van de dvd dongle? De ene zegt aftapen (maar dan kan ik niet netjes een rondje afplakken) of vaseline (wat ikzelf nog nooit heb geprobeerd...)
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ehm aanvragen bij de bank. Maar hiervoor kun je bij live & networking langs, of gebruik de zoekfunctie.

    @Stealth: ik heb het afgetaped met 3 lagen, daarna mesje en de rest eraf snijden, zo krijg je een mooi rondje. Werkte goed bij mij.

    waarschijnlijk mijn laatste post van dit jaar :'-(
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoek eens hier:
    Klikkerdeklik

    Daar word heel wat uitgelegd, dat bedoelde ik dus met live & networking of zoeken.

    /Mod Gebruik de Edit knop dan;). Bedankt - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2004
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    owoke ik zal niet al mn ideen posten...
    maar iedreen heeft inspiratie nodig of niet...?

    @dynamike(die er niet is) ik heb mn crystal al gemod maar IK GA HEM RUILEN!!!!
    sow dat is er ook weer uit...

    /edit: ik blijf nog wel hoor :D (niet dat je er blij mee moet zijn 8) )
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAR HEB JE HET IN G*DSNAAM over? :confused: Ben ik de enige die dit niet snapt? Gebruik dan volgende keer even een quote, zodat ik het ook snap. *)
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hij had het over een paar posts die ik verwijderd heb;).
    Kwam een gast enorm offtopic doen hier, dus heb ik ze verwijderd. Let dus maar niet op wat Alberto zei, dus doe maar normaal:).

    Over je IR; ik zou afplakken. slurpgeit heeft t gedaan met vaseline.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met heel veel kleine stukjes afplakt kan je ook rond maken

    enne iemand al goede voornemen op gebied van casemodden? :p
    mijne is; dat ik het dit keer rustig aan doe en beter :D
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik dacht al dat conq reageerde op een verwijderde post, vandaar de 'gebruik de volgende keer quote's' opmerking *) . En ik doe toch altijd normaal? Het staat alleen enorm debiel dat conq zo op mijn post reageert:

    "Wat kan ik nou het beste doen met die IR ontvanger van de dvd dongle?"
    -"ehm aanvragen bij de bank. Maar hiervoor kun je bij live & networking langs, of gebruik de zoekfunctie."

    Maarja, dat zijn we ondertussen wel van conq gewend *)

    @xink: Ik hoop voor je dat je die xbox voor het einde van 2005 mod, anders moeten we ook maar alvast voornemens gaan maken voor 2006 ;)
     
  16. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    en toen had mijn box windows:[​IMG] met dank aan fredie
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit, davey. Het jammere aan deze vorm, is dat je maar door 2 raampjes een beetje interressant zicht hebt (linksonder en rechtsboven) en dat de raampjes nu niet symmetrisch op elkaar aansluiten vind ik ook wel zonde. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het ziet er netjes uit, maar ik begrijp dat je het niet zelf hebt gedaan?
     
  18. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog steeds een hand tot men beschikking maar moet morgen weer onder het mes dus hoop volgende week zelf weer aan de gang te kunnen maar hij heeft het gezaagd naar mijn idee zeg maar _O_
    oja over jet zicht ff komt uv plexiglas onder met ccfls dus zie volgende pic [​IMG] en dvd drive word open _0/
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zo´n window maar lelijk. dan zit je zo naar je harde schijf en je dvd te staren :confused:. of ga je nog ledjes onder zetten enzovoort :cool:
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel wat hebben, maar is die nu niet heel slap,onstabiel,buigend enz enz
    want hij ziet er zo wel stevig uit maar als hij zoveel gaten heeft...

    @stealth: het modden doe ik zo snel mogenlijk alleen ze verzenden niet van 24-12-2004 t/m 5-1-2005 dus in de vakantie kan al niet :mad:

    maar het geld is het probleem maar voor ledjes zal niet zon probleem zijn(hopelijk)
    voor een ccl wel denk

    maar wat zou nu mooier zijn wit of groen want ik weet het ng steets niet :confused:

    /edit: zou je dat zien een dvd window onder zon groene case?(zonder gat in de case)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina