die zit vast met 3 kleine clipjes aan de rechterkant (wanneer de voorkant naar je toe staat). Ik wist dat eerst ook niet en dat wordt het hard trekken om die kabel los te krijgen.
post METEEN foto's wanneer alles werkt. Ik ben echt zo benieuwd hoe geweldig het eruit gaat zien!
dat weet de computer-boer beter dan wij. Er bestaat nog steeds een zoekmachine (google) die ervoor zorgt dat je weet hoe duur dingen zijn. We zijn geen slaafjes die even alle informatie komen aandragen.
en xink, het wordt weer 1 groot slowchat topic zolang je maar constant blijft tikken dat je heatsink heel heet wordt. De mensen die dit moeten lezen weten het nu wel. Gelieve er niet meer op terug te komen, we weten nu allemaal hoe de heatsink werkt en laten we het daarbij houden.
...en wat maakt het ook uit, je krijgt toch weer een nieuwe! ...dit was sarcastisch, maar jij doet er ook blij over :{
/edit: Ok, nou komt nog even iets heel grappigs wat ik jullie echt niet kon onthouden. Ik was op marktplaats.nl aan het zoeken op 'xbox' en toen kreeg ik een grappig bericht te lezen:
Hij woont ook nog eens bij mij in de buurt (5 min. met de auto). Zal ik eens langsgaan om 'm uit te lachen? Wie laat er nou z'n hond over z'n xbox pissen
Laatst bewerkt: 30 dec 2004