1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf dinsdag bij de Makro in de anbieding. Dremel compleet met een hoop tooltjes, in een keurige Alu-koffer (zo te zien keurig), ik geloof voor 15 euro ex.btw.

    En ik ga maandag maar s naar Alternate voor zowel een CCFL Fan en een losse ronde CCFL, heb ik meteen de 2x inverter erbij.

    Moet EL GlowWire ook op een Inverter? Ik wil het aan de binnenkant van m'n transparante crystalcase zetten om de X te accentueren

    ed. Laat maar, heb 't al gevonden, Ja dus....sht, 2 inverters nodig

    BTW Goed mod-jaar allemaal!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOW YEAH!!! O-)

    Op de HCC dagen was er ook een standje die had een dremelsetje voor 10 euro :) maar die mensen zagen er niet zo heel betrouwbaar uit ;) kwil geen kapotte shit kopen natuurlijk...
    Je hebt nou die draadloze dremel, die ziet er vet uit _O_
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  3. Reus

    Reus Guest


    €15,- ?? Dan zal het wel net zo'n ding als van de gamma zijn.
    De echte kosten toch wel minimaal €100,- volgens mij.
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    De originele dremel is inderdaad toch wel iets prijziger dan 15 euro. Ik zou voor de zekerheid toch maar even checken of er het echte dremel logo erop staat. Mocht het dan toch de echte dremel zijn, ben ik eigenlijk best wel benieuwd hoe ze die dremel zo goedkoop kunnen verkopen. Want 15 euro is echt geen geld voor een echte dremel.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Iets met zo'n zwaar motortje als een dremel op een batterij? ben benieuwd om de hoeveel tijd je dat ding op moet laden.
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik wou underglow maar die heb ik laten zitten daar dat gedoe maar ik heb de ledjes nog wel...

    ik leen altijd de dremel van mn oom aan de overkant(die word er ook gek van :p )
    die was ook 300 gulden
    dus die van 15 euro zal wel niks zijn, maar als hij draait is het toch goed? ofniet?
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet alleen om of ie draait, maar het gaat er ook om of bv. de accessoires van goede kwaliteit zijn. Je wilt niet hebben dat je je dvd window aan het schuren bent en dat opeens het opzetstuk kapot springt waardoor er een hap uit je window is. Dus het gaat ook om de opzetstukjes en als bv. de boor het na 3 maanden niet meer doet, heb je er ook vrij weinig aan...
     
  8. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hohoho....

    ik had het over een apparaat van 15 euri, natuurlijk is dat geen echte "merk"dremel. Sterker nog, het merk is Budget......maar, daar is de prijs dan ook naar.
    En sinds wanneer zouden de accessoires niet uitwisselbaar zijn? Als dat ding het minder dan een jaar udoet, klop je gewoon aan bij de Makro....= GARANTIE heet dat!
    Maar ik ga wel ff kijken en proberen. Voor die centen laat ik 'm niet lopen, ook al zal ie ongetwijfeld niet zo top zijn als een echte.

    Aan de andere kant, accu-boormachine van Bosch , was K*T, die van de Gamma doet het al 5 jaar tadeloos, veel goedkoper, veel beter. En ja, beide zijn geen Metabo.....
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook nog een los setje dremel stuff kunnen kopen
    die dremel die k leen zijn bijna alle ''bitjes'' al kapot
    en het was een dure dus als hij duur is hoeft hij niet goed te zijn
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    waarom zouden ze toch zeggen,

    Goedkoop = Duurkoop
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je er 1x een paar euro's meer tegenaan gooit, scheelt je dat een hoop frustraties en gezeik met rommel die niet doet wat het moet doen.
     
  12. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen ik heb een rare vraag, is bij jullie de ccfl die je onder het jewel kunt plaatsen wel een ontploft?

    Die van mij vandaag wel. De inverter die voor de ccfl zat moest je soms een tikje geven om het ccfl te laten werken. Zo ook vandaag, ik geef de inverter een tikje met mijn vinger en zowat te gelijkertijd ontploft de ccfl :{

    Binnenkort maar een nieuwe halen :{
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    zowieso dat je de inverter een tikje moest geven is al geen goed teken.

    wel is het zo dat je de ccfl niet moet aanraken want daar kan hij kapot van gaan.
     
  14. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    De ccfl zit in een plastic omhulsel dus de cclf zelf heb ik niet met mijn handen aangeraakt :confused:

    Maar goed, ik heb een mailtje naar sunbeam gestuurd en wacht even op een mailtje van hun kijken of ze me mischien een een nieuwe geven :cool: zo niet maar ff een nieuwe halen
     
  15. Reus

    Reus Guest

    Overbelast, oftewel kortsluiting ofzo..
     
  16. nielsboy

    nielsboy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat het mogelijk was om neon onder je Xbox te laten zetten. Hebben jullie ideeën waar ik dit kan laten doen?
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    in je woonkamer.
     
  18. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. dat kan je zelf toch wel? :confused:
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    neon zou ik niet doen ik zou gewoon underglow met ledjes maken
    en eentueel ledjes aan de zijkant ofzo
    neon er onder dat is niet zo slim, want dan moet je hem ook verhogen
     
  20. Pekka

    Pekka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel je zoiets?

    Gewoon 2 x 10cm CCFL onder je frontpaneel zetten, en Ja, dat zie je duidelijk met een CrystalClear Cover.... *)
    [​IMG]

    of meer dit
    [​IMG]

    En zo van voren...
    [​IMG]

    Kan je zo zelf, anders kan ik 't ook voor je doen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina