1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    waar wil je ze hebben?
    ik denk wel dat het past
     
  2. CAPT HOWDY

    CAPT HOWDY XBOX JUNKY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu nog een blauwe achter gezet, nu komt er dus ook een blauwe gloed vanaf de achterkant.

    @ SIC: Wie was dat dan op XA?;):D
    @ StealthViper: Als ik 1 van mijn crystal controllers weg doe ben jij de eerste die het hoort.
     
  3. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    3 weken terug waren er losse crystal xbox controllers bij de MM (in utrecht) te koop.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij de dixons hier hangen ze ook.
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En ze zijn er nog steeds, alleen ik begrijp best dat die "arme" student niet het volle pond wilt betalen.
     
  6. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn xbox (gedeeltelijk) gespoten. Afgelopen 2 weken (ong) bezig geweest met het maken van 4 kleine windows bovenop, het bewerken van de jewel, en nog wat plannen uitwerken.
    Morgen alles nog een keer spuiten, en dan zijn hopelijk ook mijn ccfl's en kabeltjes binnen, zodat ik lekker verder kan.

    Iemand trouwens nog een tip waarmee ik randjes van window het beste kan afwerken? Tis nu nog een beetje kartellig, en ik kon het niet echt helemaal strak krijgen. Heb al geprobeerd met opengesneden stroomdraad, maar dat werkt niet helemaal lekker (tis ook beetje gebogen, dus niet alleen rechte stukken).
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Met een vijl bijvijlen, en met schuurpapier de randen glad maken.

    Welke kleuren spuit je je xbox?
    en kleuren ccfl?
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben zelf ook bezig met modden en ik had even een vraag.Ik wou graag mijn jewel er willen laten uitzien zoals hier.Iemand een idee?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    HA, makkie.
    2 manieren voor een vergelijkbaar resultaat.

    1- Maak de jewel clear, blauwe ccfl met een wit papiertje onder de jewel.
    2- Maak de jewel dof met fijn schuurpapier, het resultaat is bija hetzelfde.

    Kheb het op allebei de manieren gehad, ik vond het doffe wat mooier, maar je meot natuurlijk eerst het papiertje proberen. Als je eenmaal hebt geschuurd kun je dat bijna niet meer goed krijgen.
     
  10. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijvijlen heb ik al een aantal keren geprobeerd, maar echt netjes werd dat niet. Nou ja, zoek in de bouwmarkt binnenkort wel wat leuks uit om het bij te werken.
    Xbox word zilver/zwart, met blauwe ccfl erin.

    ALS..... alles goed gaat natuurlijk, ben een ongelogelijke n00b op dit gebied, maar probeer er het beste van te maken :)
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Stealthviper doet het altijd met vijltjes en schuurpapier, en het ziet er toch elke keer weer mooi uit:)

    Je hebt neem ik aan al naar de casemod-faq gekeken?
    Dan zou alles goed moeten gaan:)
     
  12. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Vluchtig gekeken, maar ik ben zo eigenwijs als wat :p, dus doe toch alles op mijn eigen manier, en dat houd nu dus in dat de randjes niet strak zijn. Nou ja, boeie. Bouwmartkt heeft vast hartstikke leuk spul om dat mee af te werken ;)

    Als het eindresultaat me bevalt post ik hier wel pics, maar voor alles echt klaar is.... dat duurt nog wel ff. Ben nu nog maar bezig met de kap van de xbox, de normale behuizing word ook nog wat aangepast.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het van het schuurpapier is wel goed te kijken met brasso dacht ik, dan krijg je hem weer mooi doorschijnend.

    En idd als je vijlt met kleine veiltjes en je vijlt niet heel de tijd op dezelfde plaats dan heb je toch een mooi resultaat. en zoals SV ook doet je heb ook schuurpapier, je bent wel even bezig, maar het word harstikke mooi.
     
  14. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Schuurpapier "schade" is best eenvoudig te herstellen. Ik had hem geschuurd tot korrel 600 geloof ik. Daarna boormachine gepakt, grote poetsschijf erop, wat zilverpoets erop (een of andere goedkope pasta in grote tube), die erop, en na minuutje of 10 was ie bijna kraakhelder. _O_
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook voor de lol mijn jewel clear aan het maken, maar ik kreeg het groene er niet goed vanaf, dus toen drukte ik iets te hard....KRAK... :'-(
    Jammer, ik had hem gelukkig toch niet meer nodig voor mijn case :9
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    waarom ging je hem dan clear maken?
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    "Ik was ook voor de lol mijn jewel clear aan het maken, maar ik kreeg het groene er niet goed vanaf, dus toen drukte ik iets te hard....KRAK..."

    Ik haalde hem van mijn case af omdat ik er een lamp voor in de plek wilde zetten O-) Toen ik klaar was met de x-lamp had ik dus een losse jewel over en heb ik hem 'geprobeerd' clear te maken...voor de lol... ;)
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ohwja jij had die spaarlamp erop gebouwd :p heb je daar nog een tut voor, als iemand dat ook wil gaan proberen? Trouwens mensen hoe kan ik het best een case verlichten met 4 grote windows erin? zo groot mogelijk zijn ze op de x gemaakt. een vriend wil er verlichting op alleen ik zoek een goede plek en een goede manier zodat het netjes verspreid word.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    CCL's langs de zijkant leggen:)
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ja maar dan bereik je niet alles van de grote windows.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina