1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah Bedankt! :)
    Hoor net van me vader dat die verf op de xbox wel erg kan gaan bladeren? Is dat ook zo of issie weer me proberen eraf te praten? :D
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mits je een primer gebruikt niet.

    Vraag: Hoe krijg je gaten in je plexiglas, ben namelijk met een window bezig maar er willen maar geen gaten in dat plexiglas (2mm).
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het is gelukkig onzin wat je vader zegt. Onze xboxen zijn (naar mijn weten) nog allemaal onafbladderend (wat een woord:eek:8))

    Alsk je even op onze faq mag wijzen; als je het zo doet, moet het goed gaan. Werk rustig en heb vooral veel geduld. Mocht je nog vragen hebben; je kan mijn msn aan graveheart vragen ;).

    http://casemodfaq.owns.nl
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    oja SV doet ook mee met peent toernooi, trouwens !SIC! ben je nog van plan een keer die dvd reciever in een xbox te bouwen?
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    eff een vraagje: als jeje xbox wilt spuiten.. hoe moet je het dan VET vrij maken? want als je gaat schuren.. gaan wel die kleine bobbeltjes van je xbox eraf toch??
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    IJzer boortje... voor grote gaten gewoon heel veel gaatjes boren en dan bijvijlen en schuren...voor grote ronde gaten kun je een kolomboor gebruiken.. _O_
    Hoe dik is je plexi, en is het wel plexi en geen lexan...ik hoop het niet voor je....

    Ja dat kan...ik heb het zelf niet gedaan...ik heb hem even goed afgeborsteld en met een luchtstraal in alle hoekje en gaatjes gespoten...
    Die bobbeltjes zijn er bij mij al een beetje afgegaan door de verf zelf, maar als ik hem opnieuw zou doen zou ik hem wel schuren, om een nog gladder resultaat te krijgen _O_
    Maar het is wel goed denk ik...maarja je hebt ook mensen die overdrijven daarin: ik heb een tut gelezen waarin ze echt alle onderdelen helemaal gaan wassen en schoonmaken :9
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  8. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat het vaker gevraagd is.

    Maar goe... Ik zoek een website waar je voor een prikkie ledjes en de benodigde weerstanden kan kopen. Liefst een nederlandse winkel.

    En ik zocht ook nog een website waar ik de kwaliteits verf, zoals in de casemod faq, kan kopen.


    Alsvast bedankt.

    Is het misschien een iedee om links van dat soort websites op in de openings post te zetten?
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    World-Led, de cheapste, snelste en netste leverancier (in Nederland) _O_ :9
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is plexi en ik heb de gaatjes erin gesmolten, superstrak resultaat mits je het mooi afwerkt.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Was namelijk al een aardig stuk kwijtgeraakt doordat het uitelkaar spatte met een ijzerboor....

    /Mod Zou je de volgende keer de EDIT knop willen gebruiken? Bedankt. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2005
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gebeurde mij ook bijna bij een stukje plexi van 4mm dik... Ik merkte dat het kwam door het boortje dat niet scherp genoeg was...
    Gesmolten hè...hoe dun is je plexi dan wel niet...en wat er bij mij gesmolten was (per ongeluk), was lelijk bruin en keihard geworden :confused:
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Plexi is 2 mm, gewoon een spiijker verhit aan de bovenkant (de kop dus) en dan er doorheen drukken, in twee keer opwarmen van de spijker ben je er doorheen, dan met een stanleymes de omhoogstaande randjes weghalen en klaar.
     
  14. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de koelblokken erafhaalt?
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    met een fohn, of ff flink spelen met je xbox, en dan snel eraf trekken.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tip: niet doen.

    Als je het toch wil doen; voorzichtig met een schroevendraaiertje...tis ene klotewerk maar het gaat wel. Dynamike heeft dat volgens mij:)
     
  17. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten ze warm zijn? moetje ze kapottrekken?? :eek:
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ze meoten warm zijn, het is een soort kauwgum.
     
  19. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    uhuh , hoeft niet :p een heel dun bitje op mn schroevertje did the job :D

    hmm , zallik de eerste zijn met watercooling op zn xbox ? :D
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    nee, is al gedaan. enne, met een schroevendraaier? voel jij je wel helemaal lekker? als je uitschiet over die chip is het vaarwel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina