1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nee, je bent zeker neit de eerste ;). Alles is al gedaan, dus het wordt lastig om origineel te blijven. Snap trouwens neit wat er zo fijn is om altijd een reservoir mee te nemen als je je xbox ergens mee naartoe wil meenemen?
     
  2. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm , jonge , je houd je schroevertje ACHTER dat klemmetje , dan tikje em erzo uit 8)

    en hebbie pics vandie WC cooled xbox?

    ik zal voor de WC een extern kastje maken , die ik aan de xd00s vast maak..
    ff inelkaar lassen om school.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    sow dat ziet er wel mooi uit
    zou je hem ook met een spuitbus zwart kunnen maken?
    en wat zijn die dingen waar de heatsinks horen

    en over die headsink er af te halen...
    zou ik niet doen, de mijne was er eerst ook af en na 10 minuten is je xbox overhit
    maar als je het tog wilt... gewoon er af tekken, maar voor de zekerheid zou ik even een uurtje je xbox aan laten staan.
    dan het klipje eraf en dan lostrekken(zonder geweld)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Op dat plaatje zitten er waterblokjes op, en ik denk niet dat hij z'n heatsinks eraf wil laten..
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo'n sch**thekel aan led fans, ik kan er maar geen fan (<--haha) van worden... :+ Ik vind dat de ccfl veel meer licht afgeeft en dat is juist het mooie aan de ccfl's... Als je dan de xbox tegen een muur ofzo aanzet, dan wordt heel die muur verlicht... Bij een led fan is alleen de fan mooi verlicht, maja de fan zie je niet zo snel, aangezien die aan de achterkant zit O-) .

    /edit: het begint me trouwens op te vallen dat er veel nieuwe gezichten hier komen, leuk om te zien :D
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoort dat je speciale zaagjes(voor in de decopeerzaag) waar je plexieglas mee kan zagen
    weet iemand hoe deze heten, en zou het ook op 2mm plexieglas gaan?
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    OEH, ik weet het! FIJNE zaagjes :+
     
  9. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een LED Fan gehaald (8 bij 8 cm) Ik heb de hoeken ook eraf geslepen maar dat Fan past niet in me Xbox, wat moet ik nu doen?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ah:)
    Ik had dat ook, kheb een stuk uit mijn hdd-tray gezaagd. Even foto's zoeken.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Astu!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  11. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de (voorlopig) laatste hand gelegt aan mijn xbox, eindresultaat bevalt me wel, alleen is de afwerking van de window'tje niet helemaal wat ik hiervoor in gedachten had, maar goed, tis pas mijn 1e mod :)

    Wat piccies:

    [​IMG]
    Jep, 2 gaatjes teveel geboord :mad:
    [​IMG]
    Bovenaanzicht
    [​IMG]
    Vooraanzicht
    [​IMG]
    Samen met zijn saaie, unmodded broertje :+
    [​IMG]
    En een shot met verlichting aan, en licht op mijn kamer uit.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wow erg vet! :eek: Als je een keer tijd hebt, zou je dan es een echt grote foto van 1 van je windows willen maken? :)
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    OH MY F*CKING GOD!!!

    Die is ECHT heel mooi! :)

    Props 2 you mate!

    *kuch->Powerlampje ook blauw?
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, burning. Het kleurenschema is dezelfde als de mijne, dus dat kan al niet meer mis zijn :+ :
    [​IMG]
    Ook vind ik de metalen stripjes om je windows er leuk uitzien. Maar klopt het dat je de windows niet gelijk hebt laten lopen aan de lijnen van de 'X' op de xbox? Ze lijken een klein beetje scheef :{ . En zoals !sic! al zei, je powerlampje MOET gewoon blauw... dat MOET :+ . En het is misschien ook nog leuk om de kap van de dvd speler open te maken, zodat je ook echt de dvd ziet draaien. O-)
     
  15. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, het zijn geen metalen stripejes rond de windows, maar een soort van tochtstrips die erop geplakt zijn. Van dichtbij ziet het er niet zo mooi uit ;)
    En over dat gelijk lopen met de X, das een verhaal apart. Had in 1e instantie de windows in het midden mee laten lopen met de cirkel, dus een half cirkeltje eruit. Maar dat kreeg ik niet netje afgewerkt, dus heb ik er maar recht een stripje over geplakt.
    En verder zullen er wel meer dingen zijn die niet helemaal top zijn. Het is allemaal maar uit de had gedaan, dus bedenken --> direct uitvoeren.
    Powerlampje had ik GRAAG blauw willen hebben, maar zover ik gezien heb moet ik daarvoor met de soldeerbout aan de slag, en ik heb met deze mod al gemerkt dat solderen niet mijn beste skill is ;)

    ps. frontje van dvd speler word nog opnieuw gespoten zodat je niet meer tegen die zwarte bovenkant aankijkt.

    [​IMG]
    plaatje met licht aan, zonder flits.

    [​IMG]
    plaatje met licht uit, met flits
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Haha, je weet zelf precies wat je kleine foutjes zijn.
    Solderen is echt heel erg makkelijk. Maar als je het niet wil proberen, men heeft het ook al gedaan met lijm.

    verder is je kleurencombo perfect *wijst naar 1e post (A).

    En het frontje, dat was me ook al opgevallen. Ben benieuwd naar wat je nog gaat veranderen :)
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zoiets:
    [​IMG]
    :+

    Ik zou de ledjes wel solderen, lijmen... ik weet het niet....
     
  18. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets ja,
    heb een hele tijd zitten schuren op die windowtjes om ze netjes strak te krijgen, en heb toen de hoop maar opgegeven. Als amateur mag je fouten maken.
    Dat window van jou ziet er wel ERG strak uit hoor SV _O_

    !SIC! --> Ik weet idd behoorlijk goed wat er niet perfect aan is, en das nog behoorlijk wat, ook al komt dat op fotos misschien niet zo over.
    En het is niet dat ik het solderen niet wil proberen (schakelaartje op de achterkant is ook gesoldeerd), maar het is meer dat het wel een plaatje is waar ook de aan/uit knop enzo op zit, en die vernaggel is liever niet ;)
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad lijm blijft altijd wat flexibel waardoor het weer los kan komen te zitten niet fijn dat garandeer ik je.

    *KUCH*Stealth je moet je Peent opdracht maken jo O-) er is iemand afgevallen en jij bent ervoor in de plaats gekomen *KUCH*

    ......

    Danku 8)
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt HEEL VEEL schuren. Alleen dan krijg je het beste resultaat. Je moet maar zo denken: Je besteed nu misschien heel erg veel tijd aan je window, maar het is wel iets wat je voor de rest van je leven ziet, wanneer je naar de xbox kijkt.

    btw. Het is niet mijn window, mijn window staat in mijn post erboven, die met die tribals O-) . Deze heb ik voor iemand anders gemaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina