1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik vandaag zou bestellen, wanneer heb ik ze dan binnnen (ben bezig met een glowpad voor onder mn XBOX)
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan ook meteen via internetbankieren het geld zou overmaken, geef ik je een goede kans dat je bestelling morgen wordt verzonden, en dat je 'm ongeveer dinsdag binnen zal hebben, maar dat is heel ruim genomen. Ik denk zelfs maandag.

    /edit: O ja, we willen wel een foto van je glowpad zien wanneer die af is, he *)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Uiteraard!
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik mijn v1.0 xbox (aka: mijn pa's xbox) ook maar eens een beetje ga casemodden....
    gewoon de standaard modjes: controllerpoorten-leds. jewel ccfl, led-fan, maybe twee van die kleine ccfls voor underglow...alleen wel de full dvd window natuurlijk *)
    Ik weet alleen nog niet welke kleur. Ik denk dat ik gewoon voor groen ga...
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst voor iemand anders groene ledjes in de controllerpoorten gemod, dat ziet er echt heel goed uit. Maar een led fan? Zet een ccfl op de 80x80 mm fan O-) . Post maar weer plaatjes wanneer er weer wat mods zijn gelukt.
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is een led fan lelijk? Ik moet toegeven dat ik er nog nooit een in levende lijve gezien heb, maar het is toch gewoon een fan waar licht vanaf komt, net als een ccfl fan... |:-
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nee het zijn 4 ledjes die op een gevoelige kunstof schijnen, deze kunststof geeft het licht goed door, je zult niet hetzelfde effect behalen als met de CCFL
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    leg eens een ccfl staafje neer, en daarlangs 4 ledjes... zie je het verschil?

    Dus als je voor een mooi verlichte fan gaat, moet je de led fan kiezen.
    En ga je voor hoeveelheid licht, moet je een ccfl nemen.

    Aangezien je niet constant naar de achterkant van je xbox zit te kijken, heb je er weinig aan als je fan er leuk verlicht uitziet. Bij jou plexi-case is dat bijvoorbeeld wel mooi. Maar zolang je de fan niet goed ziet zitten, kan je beter een ccfl nemen, die projecteert lekker veel licht tegen de muur of in het kastje waar die tegen staat.
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep..I see your point _O_
    Het is niet voor me plexi case hoor. Daar wil ik niet te veel pimpende lichten op hebben. Daar heb ik alleen de 30 cm ccfl en de controllerpoorten...

    Ik ben wel al even aan de slag gegaan met de v1.0 box. Ik heb de jewel eruit gehaald met de vriezer methode... _O_ top! Ik had nooit gedacht dat het zo makkelijk kon gaan _O_
    Dan het clear maken...ik had geen zin om te schuren, dus ik koos voor de chemische methode... Ik had mijn vorige jewel al verneukt met nagellakverwijderaar en terpentine ging veels te langzaam, toen herinnerde ik mij: de VLEKKENTOVENAAR! die ik ook had gebruikt bij de cpu/gpu thermal upgrade...het ging perfect, het ging er zo van af, zonder de zilveren letters aan te tasten. Dus wel een tippie zeg maar voor die 2.95 _O_

    [​IMG]
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar kan je dat spul kopen?
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat begin ik me nu toch ook wel af te vragen. Smeert het net zo snel die zooi van de jewel, als dat in die quick & bright reclame al die zooi overal vanaf gaat, of gaat het toch nog wel iets langzamer? Want terpentine duurt idd erg lang en als het korter kan... graag. O-)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik gebruikte geen terpentine maar ehmm.. shit hoe heet dat ookal weer? naja iets wat wat bijtender is dan terpentine, hij was dof, daarna met terpentine wat bijgewerkt en met tandpasta en hij was heel mooi geworden. Maar dat spul wil ik ook wel graag hebben.

    SV: is de quick & bright niet van die Tell Sell shit??
    heb IQ van 132
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat te koop bij de kruidvat die vlekken tovernaar.

    Pardon mevrouw, weet u waar de vlekkentovenaar staat?
     
  14. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    is er geen nederlandse site waar je ledjes kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    klik hier ik heb alleen geen ervaring met deze site. Mijn vader besteld hier soms electronica en hij is er wel blij mee.
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Word-Led is volgens mij nederlands :)

    En Dynamike tnx voor de "How To Make A Full DVD Window" Tut op Xb-t! _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof het ook, ik zal ze wel eens een mailtje sturen.
    edit: Hoeft al niet meer, aan de verzendkosten is al te zien dat het zich in NL bevindt of iig in de benelux.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    World-Led is naar wat ik weet niet nederlands, ik zoek het even op.
    Edit: idd zoals ik zag heeft hij een messenger met zonnet.nl nou het lijkt me dan wel nederlands hoor :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  19. PoX^

    PoX^ Guest

    Conquistador en Ik gaan samen muh case modden, nog orginele ideen voor me case?

    Planning is maandag maar we zullen wel de fotos posten :D:)
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    w00t de 1000ste post is er :) en ja foto's zullen volgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina