1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik zou zelf gewoon een 2e hands xbox van iemand kopen. je eigen kun je nog wel voor 25€ kwijt aan iemand. dan ben je maar 50€ ofzo kwijt aan een nieuwe doos.

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er 1...

waarom kan je niet meer op live als je je hdd vervangt

_0/

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    voor 25 euro koop ik hem wel :p

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

ooooow nee ik heb hem nog nodig :D
    ik dacht ik ga even patsen met mn nieuwe philips :cool:
    maar anders zoou ik het nog niet doen voor 25 euro :9

_0/

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor 369 euro een draagbare dvd speler gehaald. Daar kan je je xbox ook met gemak op aansluiten, ik heb hier nog wel een vette foto ervan, maar geen tijd om dat hier te posten, doe ik nog wel een keer. Het geeft in ieder geval goed beeld en het is heerlijk om op een lan-party je eigen scherm te hebben... ALLEEN.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ow, lol, ik bedoelde voor 25 euro die xbox, jou post stond er toen nog niet :p

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is iig het scherm wat ik heb gekocht. Het doet bij mij dus dienst als dvd speler in de bus naar school en op lan-party's doet het dienst als scherm voor mijn xbox. Je ziet er echt alles op, meer dan dat ik had verwacht. Als jullie wat geld over hebben, zou ik zeker deze halen... schitterend _O_

/edit: plaatjes van mijn schermpje en mijn xbox in actie volgen snel.

/edit2: 25 euro voor de xbox van nycity en dan kom ik 'm nog ophalen ook. Mits er niks aan is gemod en de rest nog intact is (kappen, front panel e.d.)

[plaatje]http://www.trc-tuning.com/_products/_sonderangebote/_nextbase_dvd_02f.jpg[/plaatje]

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ziet dr heel mooi uit stealth.
    maar ik zoek niet iets in die prijsklasse.
    ben al aan het zoeken naar B-schermen (schermen met bijv een dode pixel), die kosten een heel stuk minder.
    verder moet het ongeveer 12-13" zijn, anders past ie er niet in.

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is 12-13 inch ongeveer? Ik zou niet weten hoeveel dat is in cm... En op welk punt wil je 'm dan inbouwen?

/edit: ff gezocht en mijn scherm schijnt 7" te zijn. Dat is in principe al groot genoeg om fatsoenlijk in je 1tje op te spelen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    een inch is 2,55cm ongeveer
    12-13" is dan 30,60-33.15
    dan reken ik nog een randje aan de zijkant erbij, wat uitkomt op 36cm ofzo.
    dat zou PRECIES moeten passen.

kwil um inbouwen aan de binnenkant van de deksel. heb al vehogingsdingetjes gezien(eigenlijk voor extra hd;)), die duw ik er dan tussen en voila, spelen op 13":D

edit: edit na jouw edit: nice, dan is 12" denk k al voldoende...dat zal zeker passen

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat als er dan vrienden komen? Ik zou er wel een switch in zetten...

/edit: Eigenlijk ben ik er een beetje op tegen: andermans gemodde xbox'en hier posten, maar dit plaatje kon ik jullie niet laten ontgaan. Deze gast heeft pas een vet lcd schermpje in z'n box zitten.

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jup, mooi schermpje;)

kweet nog neit rpecies hoe ik het ga doen...maar het moet waarschijnljk via zo'n VGA-dingetje. dus ik zou het heel mooi weg kunnen werken, of de kabel altijd gewoon los meenemen en erin pluggen als het nodig is. bij TFT zitten de aansluiteingen meestal midden achterop.

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kabels waarmee ik een scart (3 tulpstekkertjes) kan overzetten naar koptelefoonplugjes (iig het formaat ervan). Ik weet niet of jij nou hetzelfde bedoeld als mij, maargoed :9

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76

zoiets zou al goed zijn. alleen nog kabeltje erin, en klaar:)

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dan veel schermpjes van het formaat dat jij wilt, met zo'n aansluiting? Ik heb er namelijk nog niet echt veel gezien...

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou...alle schermen eigenlijik. bij een normaal CRT scherm is deze kabel in de pc weggewerkt. bij mun eigen TFT scherm moest je hem er nog lekker zelf induwen, dit geldt ook voor de meeste andere nieuwe schermen.
    en het formaat, tja...dat is nu net het probleem. welke gek maakt er nu schermpjes van 12-13", alle mensen willen toch zo groot mogelijk hebben. mja, kblijf zoeken en ik zal het ook vast wel een keer vinden. probleem is aleen dat deze niet zoveel gemaakt zijn. ik kan wel al een lapotop scherm kopen, geen idee alleen hoe ik deze aan moet sluiten.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er op www.xbox-scene.com nog wel mensen zijn die dat weten. Daar zijn ze al een stapje verder met het modden van xboxen. Xboxen in auto's, boten en badkamers zijn niks bijzonders meer. Grote kans dat er ook mensen zijn die een laptop scherm hebben ge'hardwired...

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    das waar, kzal ff zoeke:)
    ben jij toevallig aangemeld daar? kun je de vraag stelle opt forum?

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    no way, ze worden daar echt woest als je een vraag stelt die ergens tussen de miljoenen posts al eens eerder is gevraagd. In plaats daarvan zal ik wel even gaan zoeken. Ik post het wel als ik iets vind...

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hmmm, kheb me ff aangemeld, maar kon zo snel ff niks vinden. aangezien jij de hele dag achter je pc hangt op school, heb je nog wel tijd genoeg om te zoeke O-)

tnx anyways he:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina