1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je die aansluitingen??? want ik wil nie knippen in me bedrading ;)
    en kan dat weg dremelen ook op een crystal case?
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even duidelijkheid te krijgen over waar die jongen het nou over heeft, is hier een plaatje ;) :
    [​IMG]
    Maarja, schijnbaar ziet die xbox er in het echt veel beter uit dan op dit plaatje O-)

    @xam: Graag gedaan!
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    HELL YEAH! Mijn plexi case case is af!!! (totdat ik weer iets nieuws heb verzonnen om erbij te stoppen natuurlijk :9 ) Ik heb een hele grote bunch of pics geupload naar de xb-t gallery (die nog gereviewed moeten worden, dus morgenavond ofzo online) en kan me nou eindelijk opgeven voor Mod of the Month :9

    Hier alvast een sneak preview voor alle Xboxworld´ers... _O_

    [​IMG]

    Ooooeew, zie je die bling op dat fanspeed knopje.... _O_
    Als alle pics op xb-t staan dan kan er maybe een nieuwe uitgezocht worden voor de openingspost...eentje waar mijn box af is :9

    Nu verder met de standaard box haha :cool:
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er zeker strak uit.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynamike... je hebt jezelf weer eens overtroffen. Het ziet er werkelijk geweldig uit. En ik zal je xbox plaatje in de beginpost zetten, zodra je de mooiste hebt uitgezocht.

    ...idd, check die bling bling _O_
     
  6. maybe

    maybe New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar heeft de XBOX standaard zo'n aansluiting? Zo niet, hoe kun je deze dan realiseren.
     
  7. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan er zijn als je xbox geen beeld meer geeft kan nie zien aan led want heb ik natuurlijk veranderd hij start niet op en cd la gaat niet open alvast bedankt oja heb al 3 andere scart stekkers en kabels geprobeerd en daar doet ie het ook niet op 8)
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, guys...

    Ja het is gewoon een slandaard molex aanlsuiting, die zit in elke xbox en pc...kwestie van stekkerje los, splittertje (krijg je er meestal bij) ertussen, stekkertje vast, lampie aansluiten, klaar...

    Uhm...wat doet deze post in de casemodthread? En ik zou maar eens al je stekkertjes checken want volgensmij is het gewoon je stekkertje van je power/eject circuitplaatje als hij niet meer wil aan/uiten of ejecten.... want zelf al er niks is aangesloten(behalve de power supply dan) kan je box aanzetten... :{

    edit: DE NIEUWE PICS ZIJN ONLINE IN MIJN GALLERY!!! _O_ (zie sig)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je plexieglas kunnen spuiten?
    mischien een domme vraag mar ik wil graag van plexie glas een mini pc vormig xbox case gaan maken en mischien wil ik dan de binnen kant spuiten
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    wat denk je dat hij de hele dag doet? langs z'n xbox rennen? ik denk dat die knop wel aardig vast zit, en ik mag aannemen dat je met zo'n ding toch wel voorzichtig doet. (anders edit je ff niet ofzo, nu slaat mijn post nergens op)
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er idd niks van :9 :9 :9

    En plexiglas spuiten aan de binnenkant lijkt me wel lachuh, is net zo iets als stickeren aan de binnenkant _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig dat dagboekje nog ergens liggen? Het gaat volgens mij weer de kant op van duizend en 1 ideëen, waarvan er waarschijnlijk weer geen 1 wordt gerealiseerd...
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Als jullie dan toch gaan bestellen, ik ben nog opzoek naar een fangrill en wil graag deze:
    [​IMG]

    Kan ze nergens vinde in de buurt en de verzendkosten zijn achterlijk hoog daar :) Dus doe de FanGrill
    ("Biohazard")
    er maar bij voor moi
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow, ik denk dat dit plaatje het beste in de openingspost kan. Hij geeft het beste overzicht van mij box. Ik vind het plaatje wat ik eerder postte mooier maar daar zie je alleen de voorkant op.

    [​IMG]

    Mischien kun je heb zo plaatsen dat als je erop klikt dat je dan naar mijn gallery gaat? (wel even de spaties weghalen voor URL en IMG dan :9 ):

    [ URL=http://www.xb-t.com/gallery/categories.php?cat_id=406][ IMG]http://www.xb-t.com/gallery/data/media/406/Front_Angle_Carpet.jpg[/IMG][/URL]
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarvoor zijn die 2 ledjes?
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nw dit wil ik echt doen, ik heb n al plexieglas maar ik vraag het omdat ik het ook wil doen.
    maar die case doe ik dan rustig aan en van mn crystal gaat gewoond oor hoor
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic]Je sig is irritant met die spelfout, het is wilden ipv wouden[/offtopic]

    Gaat het plan voor een inkoop bij www.alternate.nl nog door?
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want ik wil denk ook wel meedoen.

    en het is al gefixed(als ik het goed spel :+ )

    /edit: kan je als je een cold cathode hebt ook die bovenkap erop laten?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  19. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat ik dat niet al getjekt had nee dat is het niet ik zit 1 min voor dat het onheil begon nog gegamed dus das het niet heb inmiddels al nieuwe xbox gehaald want kan nie zonder.dus nu maar ff zelf zoeken als ze hiero geen zinnig antwoord kunnen geven mzzls

    /Mod Zou je op je leestekens kunnen letten? Bedankt. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2005
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je, die twee in het midden? Dat zijn de verlichte Power/Eject druknopjes... Links zijn de HDD Switch, CCL Switch en Status led (in houdertje _O_ )

    op die post hierboven reageer ik niet....je mag wel letten op je punten en komma's :9
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina