1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zal het wel op me nemen. Maar dan wil ik wel even een paar duidelijke regels stellen. Ik heb al een keer eerder zoiets willen doen en dat is toen helemaal misgelopen, dus nu komen er een paar duidelijke regels om er voor te zorgen dat alles goed loopt.

    Regel 1: Je stuurt een pm naar mij met wat je wilt hebben, dus de volledige naam en prijs erbij. Je zet het dus niet hier neer in deze thread! Ik zal in de beginpost de bestelling per persoon bijhouden.

    Regel 2: Jullie krijgen tot en met volgende week vrijdag (4 feb) de tijd om je bestelling door te geven aan mij. Na die datum worden er geen bestellingen meer veranderd of toegvoegd.

    Regel 3: Nadat de complete bestelling klaar is, zal ik kijken hoeveel de verzendkosten zijn, en dat verdelen we dan over het aantal personen. Dus of je nou 1 ding of 10 dingen besteld, we krijgen allemaal dezelfde verzendkosten. Verzendkosten die ik moet betalen om ze vanuit mij naar jullie toe te sturen, worden (natuurlijk) betaald door iedere persoon apart. Dus als je dan een groot, zwaar pakket hebt, betaal je meer als iemand die 1 ccfl heeft besteld.

    Regel 4: Op zaterdag (5 feb) zal ik in de beginpost zetten hoeveel het per persoon gaat kosten. Dit bedrag wordt vooruit betaald. Ik ben hier ondertussen bekend genoeg om vertrouwd te worden, dus dat moet niet een al te groot probleem zijn. Jullie krijgen vanaf zaterdag (5 feb) 1,5 week de tijd, om het geld op mijn bankrekening over te maken.

    Regel 5: Alles wat met deze order te maken heeft, gaat via pm.

    Regel 6: Als dit allemaal loopt zoals ik het hoop, dan ben ik bereid om dit soort acties vaker te organiseren.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    potjandosie, ik heb net twee dagen geleden mijn order de deur uit gedaan :'-( :9

    tnx voor de beginpostwijziging stealth _O_ ennuh. !SIC! zijn plaatje doet het niet meer.... :confused:
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mijn plaatje doet t niet meer omdatk mijn webspace even ergens voor nodig had. Ben nu weer mijn 40 mb aan het uploaden, Pic zal het dalijk dus ook weer doen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan de betaalings termijn verled worden naar ander halve week of twee weken, heb namelijk niet de mogelijkheid tot internet bankieren.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je 'm niet meer annuleren? Het zal toch wel schelen in de kosten...

    Ok, ik zal dat termijn veranderen in 1,5 week. Ook met gewone bankoverschriften moet 1,5 week makkelijk haalbaar zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa...het is jammer maar ik laat hem gewoon gaan hoor, ik deel de kosten al met iemand anders die ook iets mee heeft besteld...

    Ik heb even een vraagje...Die originele power eject leds...die zijn niet ultra bright toch? Ik wil naast de status led (originele led) nog een Lan en Hdd activity led (in houdertjes) maken voor de voorkant, dus die leds zitten open en bloot in het zicht. Daar zal ik dus denk ik niet moeten kiezen voor ultra bright leds dan toch, maar die normal 3 mm? Ik wil even jullie mening weten...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, de 3mm normale. Het zal niet echt fijn zijn om in een ultra-bright LED te staren als je gamed :p
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan de andere kant, hoe meer licht, hoe beter. Maar ik denk dat ik ook voor de 3mm normale zou gaan...
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah klasse Stealth! _O_
    Ik zal even wat spul opzoeken wat ik nodig heb en dan komt een Pm jou kant op, bedankt dat jij het besteld :)
     
  10. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me xbox zo :
    [​IMG]
    hoeveel gaat dat kosten??
    ik ben niet ervaren met dit soort dingen
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    4 Controller Poort Leds : €2
    1 CCFL : € 9
    Helemaal witgespoten : €13

    Maar er komen nog allemaal verzendkosten van de boel overheen enzo dus ongv. €30 in totaal.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan of je een dremel hebt en welk soort verf enzo je wilt gebruiken.
    volgens stealth is dupli color heel goed

    /edit: net als hierboven ja, alleen die verf is tog veel duurder of zie ik dat nou verkeert?
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Euhm ik weet et niet, volgens mij was het rond die prijs.
     
  14. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe duur kost dat dvd window??? want op casemodfaq.owns.nl kan ik nie naar dat onderwerp :mad:
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Plastic eruit halen: gratis
    Stukje plexiglas: paar euro
    Looks: Priceless ;)
     
  16. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    :p ok bedankt, weet je ook toevallig waar ik een blauwe round ccfl kan krijgen? want deze site heeft hetnie :mad:
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    @ Dynamike: looking good!

    Als ik dit zo zie krijg ik weer zin om te gaan casemodden, alleen weet ik niet wat :)
    Ik zit te denken aan wat ledjes boven de controllerpoorten, alhoewel die plexiglas case er ook erg strak uitziet.

    Heb ook eens zitten denken aan een tweede Xbox. Wilde deze eerst standaard houden en met mn huidige verder gaan. Maar vind mn huidige wel mooi en misschien met een tweede iets compelet nieuws te doen. :)
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan een Fan met een Blauwe CCFL kopen :) Die CCFL kan je er zo afhalen er onder je jewel leggen.
    Daarnaast heb je ook nog de voordelen dat hij stiller word en beter gekoelt :)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Op alternate.nl moet je gewoon de Fan met blauwe ccfl bestellen. Kost hetzelfde, en je hebt er zelfs een fan bij *)

    Het window gedeelte op de faq-site is nog steeds niet af :eek:, wacht al weken op mezelf dat ik het een keer afmaak. :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ik een tweede casemodded xbox maak, dan wil ik:

    plexiglas
    leds
    schakelaar(s)/draaiknopje
    lcd display
    dvd-window

    Zal ik nog wel wat hulp bij nodig hebben, maar dat komt wel, moet eerst weer geld hebben.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina