Ja, ik zal het wel op me nemen. Maar dan wil ik wel even een paar duidelijke regels stellen. Ik heb al een keer eerder zoiets willen doen en dat is toen helemaal misgelopen, dus nu komen er een paar duidelijke regels om er voor te zorgen dat alles goed loopt.
Regel 1: Je stuurt een pm naar mij met wat je wilt hebben, dus de volledige naam en prijs erbij. Je zet het dus niet hier neer in deze thread! Ik zal in de beginpost de bestelling per persoon bijhouden.
Regel 2: Jullie krijgen tot en met volgende week vrijdag (4 feb) de tijd om je bestelling door te geven aan mij. Na die datum worden er geen bestellingen meer veranderd of toegvoegd.
Regel 3: Nadat de complete bestelling klaar is, zal ik kijken hoeveel de verzendkosten zijn, en dat verdelen we dan over het aantal personen. Dus of je nou 1 ding of 10 dingen besteld, we krijgen allemaal dezelfde verzendkosten. Verzendkosten die ik moet betalen om ze vanuit mij naar jullie toe te sturen, worden (natuurlijk) betaald door iedere persoon apart. Dus als je dan een groot, zwaar pakket hebt, betaal je meer als iemand die 1 ccfl heeft besteld.
Regel 4: Op zaterdag (5 feb) zal ik in de beginpost zetten hoeveel het per persoon gaat kosten. Dit bedrag wordt vooruit betaald. Ik ben hier ondertussen bekend genoeg om vertrouwd te worden, dus dat moet niet een al te groot probleem zijn. Jullie krijgen vanaf zaterdag (5 feb) 1,5 week de tijd, om het geld op mijn bankrekening over te maken.
Regel 5: Alles wat met deze order te maken heeft, gaat via pm.
Regel 6: Als dit allemaal loopt zoals ik het hoop, dan ben ik bereid om dit soort acties vaker te organiseren.
Laatst bewerkt: 27 jan 2005