1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk niet zo veel, een xbox voeding is ongeveer 96 watt, de xbox zelf gebruikt tussen de 80 en de 90, en een ccfl gebruikt zelf ook al en watt of 3~5.
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijne vent... :{

    Ik heb zelf al eens uitgetest tot hoe ver je kan gaan zonder dat je problemen krijgt, maar ben toen al snel gekapt omdat ik niet verder durfde. Ik had 3 inverters met in totaal 6 ccfl toepassingen aanstaan, ongeveer een dag lang. Dat werkte prima, ook tijdens het spelen van spellen en dergelijke. Tis alleen wel zo dat er maar voor 3 inverters plek is in je xbox. Daarom is het eigenlijk ook niet nodig om uit te gaan van meer dan 3 inverters.
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem er een beetje in het midden boven hoangt kan het wel maar ik heb het aan de zijkant liggen(de ledjes) dus als ik er maar 1 aan zou doen zie je 1 ledje en dat is niet mooi

    ik kan er geen foto van maken want dan worden ze wazig en zie jet het nog niet


    /edit: he stealth als jij de bestelling hebt ontvangen kan je dan terug sturen of het kan en dat je hem hebt gehad.
    want ik heb verstuurt maar ik weet niet zeker of je hem hebt gehad :confused:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 10 min. geduld en het staat in de beginpost. Je mag er wel vanuit gaan, dat als je een pm stuurt, dat ik 'm dan ook ontvang.

    @slurpgeit: 2 ledjes geven gewoon meer licht dan 1, dus hoe meer licht eruit straalt, hoe beter. Maar dat is mijn mening O-) .
     
  5. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff over die window in je dvd gebeuren , hoe maak je het zo dat je het ziet als de case er omheen zit???? want ik kan niet door iets heen kijken ben superman niet :9 O-) :cool: 8)




    deze site is best vet: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,171.htm
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp, maar het is een kwestie van de bovenkant van je dvd speler bijzagen, zodat je daardoor de dvd ziet draaien. Daarna maak je een gat in je case en je krijgt ongeveer dit:
    [​IMG]

    Stickeren is voor mietjes, dit is het echte werk:
    http://www.mad-modder.com/
    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  7. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    er een gat in maken doe ik liever nie, werkt het ook met zo'n crystal case?

    weet je nog europese jewel sites , hetliefst nl
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er persee een gat in maken anders kan hij er niet in...

    maar ik wil mischien ook wel zon jewel kopen.
    maar als ik de vriezer metode gebruik gaat er dan zeker geen verf van mn jewel af want ik wil niet mn crystal jewel verne*ken.

    ik heb geen ervaring met de vriezer metode, aloleen met fohn
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    natuurlijk hoeft er geen gat in, je kan hem toch gewoon op dat plastic leggen. mooi is het niet, maar het kan wel.
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het dichtstbijzijnde waar je de custom jewels kan orderen is op die site...

    Met de vriezer methode gaat er geen verf van je jewel af.

    Bij die custom jewels werkt dat niet, die zijn een stuk dikker. Dus dan steekt er een heel stuk boven uit. En geef nou toe, zoiets ziet er dus echt niet uit! Dus ik vind het niet eens kunnen :+
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    daarom zeg ik ook, mooi is het niet 8)
     
  12. PoX^

    PoX^ Guest

    stealth, ik kan wel een keer als je wilt me xbox bij je afdroppen en dan kan je hem gaan modden en dan haal ik hem vanzelf wel weer op. Goed Idee?

    BTW Hoe maak ik nu precies ledjes in me cijfer port dat als de controller erin zit dat ie dan brandt
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik geen verkeerd idee. Stuur maar een pm met wat je wilt enzo naar mij toe, dan handelen we het wel via pm verder af.

    Voor die mod zou je het beste bij conquistador kunnen zijn. Die heeft die mod op z'n eigen xbox toegepast. Ik heb die mod nog nooit gedaan.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm maar als je er WEL een gat in maakt is het tog mooi?
    zo dus:

    [plaatje]http://www.mad-modder.com/images/Diagram_17.jpg[/plaatje]
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, en zoals je in het plaatje ziet, schijnt de ccfl dan alleen op de dingen die gegraveerd zijn, dus alleen het ingegraveerde wordt dan verlicht. Het kost iets van 40 euro in totaal om een custom jewel te laten maken en te verzenden, maar dan heb je dus echt iets heel unieks... ik ruik weer een grote order actie bij een site... O-)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    BTW: mijn trots, misschien dat ie ook in de 1st post komt :)
    PS: kleur groen is op foto iets minder mooi dan in echt, vreemdgenoeg neemt mn digicam niet de goede kleur ervan over.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  17. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow coole fanguard. Waar heb je die vandaan?
     
  18. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    sssooooooooooooo, waar heb je die jewel vandaan joh
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Groene ccfl met custom fanguard (toendertijd op regenboog.net besteld). Snap nog steeds niet waarom ze de site verneukt hebben.
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als mijn xbox af is mag hij dan ook in de beginpost? :D
    past een ccfl zeker om mn xbox jewel heen?

    /edit: die xbox is best wel mooi allen die groene kleur vind ik minder, maar die wit/zilver kleur... i love it!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina