1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zo'n fanguard is best vet, wat ik alleen jammer vind; die aanhechtpunten. (de punten waar je de schroefjes doorheen doet).
    Die passen niet echt bij de jewel die rond hoort te zijn. Daarom zou ik proberen om die uitsteeksels eraf te zagen en hem vast te lijmen oid. Het is maar een idee O-) :)

    Mijn vorige case was trouwens precies hetzelfde als die van [2K], Mods hebben wel smaak :+

    Als je klaar bent met je 384e idee, mag hij zeker in de beginpost. Hij meot ook wel mooi zijn he ;)
    Een ccfl is iets groter dan een jewel. meet maar op, een ccfl is 80mm
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die uitstekels van die schroefgaten zijn iets minder, maar als je het schuin van boven ziet, zoals ik dagelijks op mijn xbox kijk, toont het anders. Heb er geen probleem mee. En die groene kleur is zoals ik zei mooier in het echt. Kan er zo gauw geen goed plaatje bij vinden met de mooie groene kleur.
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit gewoon vol inspiratie
    maar dit word 1 van de laatste mods die ik doe ( voorlopig :9 )

    maar zijn die fangrills van plastik?
    want ik wil er iets leuks mee gaan doen, eindelijk mijn kleine geheimpje :cool:
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen plastic, metalen fanguard/grill.
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ze dan kunnen vijlen want ik wil die pootjes er graag af :mad:
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duhh, dat kan Xink...wanneer ga je beginnen :9

    wel veel posts weer hoor in 1,5 dag :9 ...en die box die 2k beschreef een aantal pagina's geleden lijkt wel heel erg op de mijne hahaha

    Niet erg hoor.... :9

    edit: haha die mensen van xbox-scene reageren altijd zo grappig, toen ik mijn box liet zien: (die van xb-t zal ik jullie onthouden *) )

    "Dude, that's BLING! I like it"
    "xprimex and dynamike1.....your boxes are both hella tight"
    "Woah! I'm in love.."
    "Hey dynamike, thats awesome
    And your the guy who wrote that tutorial for the dvd drive on xb-t, it looks amazing!"


    *trots* *trots*
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven, toen je xbox nog half af was, vond ik 'm nog niet zo mooi. Maar nu je xbox af is, ziet ie er echt geweldig uit!

    @[2k]: Check de beginpost ;)
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    dit betekend tog nniet dat ik daar lang mee bezig ben he? :eek:
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt dat uit. Een xbox modder heeft nou eenmaal veel geduld nodig. Er zijn echt wel mods die meer tijd in beslag nemen, maar dat wil toch niet zeggen dat je ze maar niet moet doen??
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    [2K] : Welke grote heb jij gebruikt? 80 x 80 of 120 x 120? Ik heb er 1 van 120 bij Stealth besteld maar als ie te groot is dan verander ik de order even :)
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    ja dat weet ik maar ik bedoel als hij het sarcastisch bedoelt dat het niet gaat dan is het ook niet mooi
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    80x80, hij zit vastgeschroefd aan de 80x80 fanguard. 120x120 lijkt me erg groot, te groot.
    @ Dynamike: toen ik je laatste versie zag, met lcd display en witte front knapte er iets in mijn hoofd. Ik ga hem natuurlijk niet precies namaken, maar hij heeft me ontzettend geinspireerd en overgehaald om een tweede project te beginnen.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    dat wou ik nou ook gaan doen, maar ik wil iets ''nieuws'' maar wat :confused:
     
  14. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een driehoekige xbox ;)
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dan kan je lang zoeken :D Maak gewoon zo'n Pimp Xbox ;) Roze en met allemaal zachte gekke dingen erop :p Maar dat is zelfs wel gedaan denk ik
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en daar gaan we weer. Xink beste jongen, er zijn ondertussen al 100 ideeen voorbij gekomen en telkens komt er niks van terecht. Je moet gewoon heel basic beginnen. Je pakt je favoriete kleur ledjes en andere verlichting. Dan besluit je welke kleuren je je xbox wilt spuiten en dan ga je beginnen. Als je eenmaal zat ervaring hebt en het geld voor een nieuwe xbox, dan ga je weer een ander idee uitproberen. Aan zinloos blijven wachten heb je vrij weinig. Gewoon beginnen joh.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je echt iets vernieuwend wil. Schetsen, schetsen en nog eens schetsen. En dat ga ik eerders ook lekker doen. Zat ook te denken om een X te maken, de X die je nu op de console kap ziet, maar dan alleen zo een X. Maar goed, ga verder geen ideën geven, want dan blijf je bezig. :)
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zoals de eerste prototype xbox eruit zag? Dat zou wel mooi zijn, alleen moet je wel rekening houden met de formaten van het moederbord... misschien is schuin wel een oplossing?
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wow dat word echt one hell of a job/mod :eek:
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En doet [2k] het niet, dan wil ik me er nog wel aan gaan wagen... Maar voorlopig heb ik nog mijn handen vol aan het modden van iedereen z'n xbox'en. M'n vriendin haar xbox moet ook hoognodig gemod worden en over een paar weken koopt mijn broertje ook een xbox, het wil maar niet stoppen 8)

    ...niet dat ik het erg vind, hoor
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina