1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    je vriendin z'n xbox nog wel? :+
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    okok, typefoutje gemaakt terwijl het middernacht is. Er zijn hier wel eens mensen in deze thread (ik zal geen namen noemen) die op klaarlichte dag het voor elkaar krijgen om een complete post vol met spelfouten te produceren. ;)

    En slurpgeit, wanneer ga je trouwens weer verder met de underglow ledjes, of heb je besloten er echt definitief mee te kappen?
     
  3. soefkenijn

    soefkenijn Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, maar waar heb je die foto vandaan?
     
  4. PoX^

    PoX^ Guest

    Soefkonijn: Als je de dit stukje heilige forum had doorgelezen werd er al uitgelegd hoe te achterhalen. Geen domme vragen dus meer.

    Nog een vraagje aan de profs:

    Zou het zo kunnen dat als je van dat xbox van je dvddrive dat je dat kan verandere in pox :D dat zou uber vet zijn. Gewoon die X weghalen en die B wegvuilen naar een P

    :p heeft er iemand ervaring met die dvd drive letters?
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat dat mogelijk is, de letters zijn namelijk uit een stuk gegoten met het laatje en niet eropgeplakt of zo.
     
  6. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook een soldeerbout met 40 watt gebruiken?
     
  7. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hey [2k] waar heb je die fangaurd vandaan en hoe duur was ie?
     
  8. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Lezen lex
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik het grootste compliment wat je kan krijgen...andere mensen inspireren...cool... :D

    holy shit...f*cking veel hits in mijn gallery opeens 8)

    Ennuh, ja je kan een 40 wat soldeerbout gebruiken...ik zou hem alleen niet even per ongeluk tegen je mobo aanhouden :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    geen domme vragen toch meer?? |:-
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mijn pa is met de Camper bezig (Oud ding helemaal nieuw maken :)) en zag met een Motip Primer bus liggen. Ik kan niet zien of dat nou voor plastic of metaal was, weet iemand waar je dat aan kan zien? of maakt het helemaal niet uit?
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    -ik wil nu dat ijzeren ding van mn crystal zwart spuiten, ik had al gevraagt hoe het kon blijven zitten maar niemand gaf andwoord dus niemand zal het weten(<-- deze zin klopt niet helemaal)

    -ik wil iets met plexieglas gaan doen, dat heb ik nu tog, al weet ik nog niet wat.

    -en wat ik allemaal besteld heb: 2 ccl fans, 1 voor achterin mn xbox en 1 voor om mn jewel(dan sloop ik dat ding eraf)

    -nog 2 ccl staafjes, daar weet ik ng niet precies wat ik ermee wil gaan doen, ik denk sideglow en anders in dat plexie case.

    -nog een 120x120 fangrill(blade) daar wil ik het rondje ervan af vijlen en dan tegen de onderkant van mn kap aanmaken waar een dvd window altijd komt.

    dit weet ik zeker dat ik ga doen :D
    en ik was trouwens al begonnen want mn crystal is al gemod. :)
    maar ik wil nu gewoon iets verder gaan.
    ik kan nu nog niet aan die plexiecase beginnen omdat ik de dremel niet hier heb, die is namelijk van mn oom en die word er ziek vandat ik hem zo vaak op kom halen :+

    zow dat was dat

    /edit: plexi glas kan je tog met een sneetje erin breeken ofzo? iemand ervaring mee?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jueh Fan's met CCFL komen met binnen! :D
    Vet veel spul zit er bij, splitters,schroeven :)
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is glas en keramiek...
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bijplexieglas zit tog zon blauw velletje op tegen bescherming... daar staat bij mij op dat je het kan breken maar ik had er mn twijfels ook al over

    iemand een andere menier?
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn plexiglas gewoon professioneel op maat laten zagen en slijpen bij de glashandel, geen rafelrandjes en strepen.... Als je het zelf netjes wil doen heb je denk ik een zaagtafel nodig met een goed zaagblad wat ervoor gemaakt is om mooie, rechte, haakse lijnen te krijgen. Ik denk dat het met een decoupeerzaag met een speciale zaag niet recht wordt. Met een dremel heb je ook zo'n haaks opzetstukje toch, ik denk dat het daar nog het beste mee gaat als je heb lang een latje laat lopen...
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Pox, doe eens even rustig aan. Deze jongen stelt gewoon een vraag en dan kan je er best wel wat vriendelijker op reageren. Zoals je ziet was dat zijn eerste post en was hij gisteren geregistreerd. Dus wees eerst eens netjes en verwelkom onze nieuwe collega. Daarna leg je 'm vriendelijk uit hoe je de afkomst kan achterhalen. Jij hebt ook wel eens een vraag die wij al 200 keer hebben beantwoord en jij krijgt ook gewoon antwoord.

    Je kan de afkomst van het plaatje achterhalen door met de rechtermuisknop op het plaatje te drukken en dan op eigenschappen te klikken. Bij het adres staat dan de url van het plaatje. Maar bij dit plaatje is het zo, dat ie van iemand z'n schijf op internet is ge'upload door middel van een site die ervoor zorgt dat je je eigen foto's kan uploaden. Daardoor is de afkomst van dit plaatje niet te achterhalen en moet je het dus wel hier vragen in dit forum aan degene die 'm heeft gepost.

    Dus geen domme opmerkingen meer, pox.
     
  18. PoX^

    PoX^ Guest

    spijt me Stealth :'-( zal voortaan beter opletten _O_ O-)
     
  19. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb besloten het heel anders te doen, ik maak een Biohazard xbox ;)
    geen gaten en dat soort dingen ( ik laat ook mijn orginele case orgineel ;) ) en koop een crystal case met green ccfl fan 80*80, dual green ccfl mini en een biohazard fangrill en vier biohazard controller jewels
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Even over dat Plexiglas breken doormiddel van insnijden, dat werkt perfect als je het maar diep genoeg insnijdt (spreek uit ervaring), echt voor de stukken die langer zijn dan 30 cm oid kun je denk ik beter naar de glashandel gaan en het daar laten snijden want dan is de kans op breken aanwezig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina