[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davey

davey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa dynamike na mijn geprikkelde antwoord op jou antwoord heb ik maar ff gekeken naar wat je zei sorry daarvoor nog! maar dat was het niet! nu had ik nieuw power/eject printplaatje ingedaan en hij DEED het weer,maar naar anderhalf uur spelen nokt ie er weer mee en als ik dan andere cd/dvd er in wil doen gaat ie niet open en krijg geen beeld meer ligt niet aan de kabeltjes.heb zelfs alle ledjes ccfl er ff afgehaalt mja maakt ook niet uit.ten einde raad weet iemand nog iets enige tips :confused: alvast bedankt

edit: denk dat ie te warm word of zoiets dergelijks 8)

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ehm, ooit, als ik zin heb, ga ik ze onder me jewel plakken.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Al tijden zit ik kleine dingetjes hier te vragen zoals die USB-mod.
    Om straks een uber-mod (voor mijzelf dan) te maken, dus hier weer een vraagje:+
    Plexieglas is erg leuk maar hoe duur is dat om dat costum te laten maken?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Weet iemand ongeveer de breedte/diepte van het moederboard? Heb niet veel behoefte om mn hele case daarvoor open te halen. En als ik met plexiglas ga werken moet ik het wel een beetje kunnen bewerken (op maat maken bijv.) en moeten de prijzen er niet te hoog voor zijn.

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zelf heb ook motip primer, en daar staat er op de voorkant primer voor kunststoffen oid.

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vanmiddag meteen de CCFL aangesloten :) Zie er alleen geen hol van met mijn normale jewel :p
    Bovenkap half uurtje in de vriezer en gewoon tik met een hamer ofzo op de jewel geven ? :)

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Niet op de jewel, op de achterkant van de kap waar je jewel zit, en wel het zwarte plastic wegdremelen wat je daarna tegen komt, ook kun je dan nog het best je jewel doorzichtig maken.

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    NEE, niet op de jewel 8) . Ben je gek geworden?!? Op de achterkant van de case!

/edit: Damn, conq was mij voor...

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Een goede stanleymes wil ook wonderen doen.
    Vraag me wel eens af hoe men erop gekomen is dat de jewel misschien los te halen is na het een tijd in de vriezer te leggen en er op te tikken. :)

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is scheikunde, het is namelijk bekend dat lijm te breken is bij kou, door een kleine tik. Of dat het zijn kracht verliest bij warmte, daarom zijn er 2 methodes.

De "fohn" methode en de "vriezer" methode.

11. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ...en de vries methode is gewoon de beste. Want als je met een schroevendraaier of mesje je jewel los gaat krikken, beschadig je je complete jewel. Ik heb het 1 keer met de fohn gedaan, en voor de rest altijd met de vriezer.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wanneer wordt de casemod faq afgemaakt? ;)

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    da zou ik ook weleens willen weten ;) . Ik was net ff aan het rondkijken bij die faq maar er mist nog heeeeeeel wat :D .

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja stealth schiet es op :+

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben erg aan het twijfelen of ik een lcd display erin ga doen. Brengt de nodige extra kosten met zich mee. En wat kan je allemaal precies met een lcd display (zag chip en naam aflezen, muziekstatus (welk nummer/tijd) en kan je hem met dvd kit ab aansturen en kan het nog meer?).
    Dynamike maar eens een pm sturen. :)

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    zoveel kost een lcd toch niet?

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    35 euro zag ik hem ergens, weet niet of je nog veel verschillende versies hebt. En met een standaard xbox werkt een lcd niet, zover ik weet.

18. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Foei over chips mag niet gepraat worden hier. 8)

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Waarvoor kan je allemaal ledjes maken? Ik wil 4 ledjes om te kijken welke controller ingeplugd is in welke poort, een hdd ledje (dat waarschijnlijk non-top brandt als je xbox aan staat), maar is het ook mogelijk om een ledje te laden branden wanneer de dvd-drive actief is (een dvd afspeeld) en als je een ledje op de dongle aansluit, brandt ie dan ook non-stop of alleen het moment dat het een signaal ontvangt?

Waar ik ook aan heb zitten denken is om de knopeen van de ab in de case te zetten, zodat het een dvd-speler look krijg en ik ook even op de console een film op stop of play kan zetten. Alleen zal dat wel erg lastig worden (weet niet hoe de binnenkant van een ab voor xbox eruitziet.

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  20. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een vragen die schreeuwen om een antwoord.

Voor je controller ingeplugd, zul je eerst bereid moeten zijn niet meer te spelen met een Light-gun. Je moet je controller aanpassen zodat het een circkel word zodat het lampje gaat branden op het moment dat je de controller aansluit.

De dvd dongle heb ik met een lampje gemod, bij mij brand deze enkel wanneer ik een signaal afgeef aan hem, hij knipperd dan dus.

De HD kun je een ledje maken voor wanneer hij actief is, deze zal niet heel de tijd branden, maar eerder knipperen. Voor de Dvd heb ik zelf nooit gezien dat er een ledje op was aangesloten wanneer deze informatie stuurde naar de xbox, wel weet ik dat er een LAN activity led mogelijk is om te maken. Hopelijk help ik je hiermee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina